1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Завдання для 5-11-х класів

на період з 30 березня по 04 квітня 

(оновлено 04.04.2020 20:31)


 5-А КЛАС 

Основи здоров’я

§ 25

Для перевірки розуміння матеріалу за § 24-25 виконуємо онлайн тест за посиланням до 3.04.2020 

Переходимо за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=714559

Код доступу 714559

Вказуємо прізвище та ім’я.

Розпочинаємо тестування за темами пожежної безпеки.

Українська мова

§ 37 (повторити теоретичний матеріал), вправи 445, 447. Виконати завдання із посібника Т.Ткачук “Робочий зошит”: 138, 139, 140, 141, 144 (у цьому зошиті).

Природознавство

Опрацювати § 40, 41. Різноманітність середовища. 

Виконати завдання 5 на сторінці 180 (в зошиті).

Історія

§ 26. Хто започаткував наукові дослідження Історії України. (повторити §24-25).

Опрацювати: 

  1. Виписати прізвища та ім'я учених-істориків в хронологічній послідовності.(письмово)

  2. Зіставити інформацію  про істориків. Що спільного в їхніх біографіях? (письмово, 3-4 речення).

  3. Стор. 146. завдання І-1”Кросворд навпаки” (скласти запитання до кожного пункту; письмово) 

Інформатика(група Капші Н.В.)

Опрацювати відеоматеріали

1.https://www.youtube.com/watch?v=5aaRutv3RPs

2.https://www.youtube.com/watch?v=B3PNP0CAmcU

Виконати тести, посилання надіслані у вайбер групи

Трудове навчання (дівчата)

За посиланням виготовити м'яку іграшку (на вибір)

https://transportoskola.ru/uk/zakony/myagkie-igrushki-sdelat-svoimi-rukami-kak-sdelat-myagkuyu-igrushku-svoimi/

Фото кидати у Viber групи

Зарубіжна література

Виписати у зошит та знати терміни: фантастика та її характерні ознаки (с.231), персонаж, герой (с.267).

Читати с.265-266 

 Інформатика (Група Костриби Т.А.)

https://kostryba-tetyana.blogspot.com/p/blog-page_47.html


5-Б КЛАС 

Інформатика(група Капші Н.В.)

Опрацювати відеоматеріали

1.https://www.youtube.com/watch?v=5aaRutv3RPs

2.https://www.youtube.com/watch?v=B3PNP0CAmcU

Виконати тести, посилання надіслані у вайбер групи

Основи здоров’я

§ 25

Для перевірки розуміння матеріалу  за §§ 24-25 виконуємо онлайн тест за посиланням до 3.04.2020 

Переходимо за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=714559

Код доступу 714559

Вказуємо прізвище та ім’я.

Розпочинаємо тестування за темами пожежної безпеки.

Англійська мова 

31.03.20

Theme: Where’s the museum

1.      Revision: There is/ are; there isn’t/aren’t.  https://www.youtube.com/watch?v=ZjhOgnROluo (watch)

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Places_in_the_city/Places_in_my_neighborhood._ob743nu (complete and send me)

2.      Watch the video and learn about the prepositions of place.https://www.youtube.com/watch?v=Fbcimg1r1Ms

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Places_in_town/Unit_2_6th_grade_kr21714dp (do ex. 3 and 4, send me)

3.      Listen/read ex. 1 p. 194-195 and then do ex. 2 p. 196 (write in your copybooks)

4.      Speaking ex. 3 p.196 (answer the questions – record yourself).

H/w: WB p. 103 (ex.4-6)

01.04.20

Theme: Plan of the town (giving directions)

1.      Learn:https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=Ot-uvhjmelg&feature=emb_title

2.      Practice:https://en.islcollective.com/video-lessons/giving-directions-1

3.      Read ex. 2a p. 198-199 (write out unknown words).

4.      Ex.3 p. 199 ( choose a place on the map, give directions how to get there write it down or record yourself)

H/w: ex. 1 p. 201, WB p. 105 (ex.6-8)

02.04.20

Theme: Getting about the town

1.      Read and fill in. ex. 4a p. 200, match two parts of the sentence ex. 5a p. 200

H/w:  WB p. 108 (ex. 9-12)

2.  Vocabulary practice. Complete these tasks:https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Giving_directions/Giving_Directions_rf51839oc (send me)

3.      Speaking ex. 7 p. 201 (write in your copybooks questions for pupilA and then answer them using words from the box)

03.04.20

Theme: Tour to Great Britain.

1.      Speaking ex. 1 p. 202 (choose 3/4 questions and answer it – record, send me) Reading ex. 2 p. 202 (What is the UK?)

2.      Discover the UK: map https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/vocabulary/united-kingdom/united-kingdom-great-britain-and-northern-ireland/23323

General information:https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/vocabulary/travel/united-kingdom/96320

H/w: Make a research and present fun/interesting facts about the UK.

Історія

§ 26. Хто започаткував наукові дослідження Історії України. (повторити §24-25).

Опрацювати: 

  1. Виписати прізвища та ім'я учених-істориків в хронологічній послідовності.(письмово)

  2. Зіставити інформацію  про істориків. Що спільного в їхніх біографіях? (письмово, 3-4 речення).

  3. Стор. 146. завдання І-1”Кросворд навпаки” (скласти запитання до кожного пункту; письмово) 

Природознавство  

01 квітня  2020

Повторити  § 39-40; виконати тест 1 у зошиті (до 02/04, четвер);  виконати у робочому зошиті практичне заняття (у підручнику сторінка 186; матеріали у Viber)

02 квітня 2020

Повторити § 42,43;  виконати тест 2 у зошиті (до 03/04, п’ятниця), опрацювати  § 45, виписати види середовищ, визначення (!).

Трудове навчання (дівчата)

За посиланням виготовити м'яку іграшку (на вибір)

https://transportoskola.ru/uk/zakony/myagkie-igrushki-sdelat-svoimi-rukami-kak-sdelat-myagkuyu-igrushku-svoimi/

Фото кидати у Viber групи

Зарубіжна література

Виписати у зошит та знати терміни: фантастика та її характерні ознаки (с.231), персонаж, герой (с.267).

Читати с.265-266 

Інформатика (Група Костриби Т.А.)

https://kostryba-tetyana.blogspot.com/p/blog-page_47.html


5-В КЛАС 

Інформатика(група Капші Н.В.)

Опрацювати відеоматеріали

1.https://www.youtube.com/watch?v=5aaRutv3RPs

2.https://www.youtube.com/watch?v=B3PNP0CAmcU

Виконати тести, посилання надіслані у вайбер групи

Математика

п. 36 опрацювати №1038,1040,1042,1044,1046

Англ.мова(О.Г.)

Працюємо так як завжди:ПЕРЕКЛАД всього в зошиті і в підручниках,аудіовправи,письмові - зошитах.Дивимось моє відео ,перед собою підручники,відмічаємо незрозуміле.SB-стор.11-21,WB-стор.11-15. Аудіо мають номери.Тексти з СТ БУК починайте вчити напамять - і здавати в онлайн режимі ( скажете ,коли, по одному тексту,як вам зручно, слухати АУДІО текстів)...стор 6,7,8,9,12,14,16,20

МОЇ ВІДЕОІНСТРУКЦІЇ;

https://www.youtube.com/watch?v=_2NxUdX1TYM&t=19s 

https://www.youtube.com/watch?v=XXAutCwXPzs 

Основи здоров’я

§ 25

Для перевірки розуміння матеріалу  за §§ 24-25 виконуємо онлайн тест за посиланням до 3.04.2020 

Переходимо за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=714559

Код доступу 714559

Вказуємо прізвище та ім’я.

Розпочинаємо тестування за темами пожежної безпеки.

Англійська мова (1 група)

30.03.20

Theme: Where’s the museum

1.      Revision: There is/ are; there isn’t/aren’t.  https://www.youtube.com/watch?v=ZjhOgnROluo (watch)

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Places_in_the_city/Places_in_my_neighborhood._ob743nu (complete and send me)

2.      Watch the video and learn about the prepositions of place.https://www.youtube.com/watch?v=Fbcimg1r1Ms

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Places_in_town/Unit_2_6th_grade_kr21714dp (do ex. 3 and 4, send me)

3.      Listen/read ex. 1 p. 186-187 and then do ex. 2 p. 188 (write in your copybooks)

4.      Speaking ex. 3 p.188 (answer the questions – record yourself).

H/w: WB p. 103 (ex.4-6)

31.03.20

Theme: Plan of the town (giving directions)

1.      Learn:https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=Ot-uvhjmelg&feature=emb_title

2.      Practice:https://en.islcollective.com/video-lessons/giving-directions-1

3.      Read ex. 2a p. 190-191 (write out unknown words).

4.      Ex.3 p. 191 ( choose a place on the map, give directions how to get there write it down or record yourself)

H/w: ex. 1 p. 193, WB p. 105 (ex.6-8)

02.04.20

Theme: Getting about the town

1.      Read and fill in. ex. 4a p. 192, match two parts of the sentence ex. 5a p. 192

H/w:  WB p. 108 (ex. 9-12)

2.  Vocabulary practice. Complete these tasks:https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Giving_directions/Giving_Directions_rf51839oc (send me)

3.      Speaking ex. 7 p. 193  (write in your copybooks questions for pupilA and then answer them using words from the box)

03.04.20

Theme: Tour to Great Britain.

1.      Speaking ex. 1 p. 194 (choose 3/4 questions and answer it – record, send me) Reading ex. 2 p. 194 (What is the UK?)

2.      Discover the UK: maphttps://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/vocabulary/united-kingdom/united-kingdom-great-britain-and-northern-ireland/23323

General information:https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/vocabulary/travel/united-kingdom/96320

H/w: Make a research and present fun/interesting facts about the UK.

Історія

§ 26. Хто започаткував наукові дослідження Історії України. (повторити §24-25).

Опрацювати: 

  1. Виписати прізвища та ім'я учених-істориків в хронологічній послідовності.(письмово)

  2. Зіставити інформацію  про істориків. Що спільного в їхніх біографіях? (письмово, 3-4 речення).

  3. Стор. 146. завдання І-1”Кросворд навпаки” (скласти запитання до кожного пункту; письмово) 

Природознавство 

30 березня 2020

Повторити  § 34-35; виконати тест 1 у зошиті (до 01/04, середа);  виконати у робочому зошиті практичне заняття (у підручнику сторінка 161; матеріали у Viber)

01 квітня 2020

Повторити § 38, 39;  виконати тест 2 у зошиті (до 03/04, п’ятниця), опрацювати  § 40, виписати види середовищ, визначення (!).

Трудове навчання (дівчата)

За посиланням виготовити м'яку іграшку (на вибір)

https://transportoskola.ru/uk/zakony/myagkie-igrushki-sdelat-svoimi-rukami-kak-sdelat-myagkuyu-igrushku-svoimi/

Фото кидати у Viber групи

Інформатика (Група Костриби Т.А.)

https://kostryba-tetyana.blogspot.com/p/blog-page_47.html

Англ.(О.Г.)

Додаткове :https://www.youtube.com/watch?v=tYmhXkaDoF8

Зарубіжна література

Виписати у зошит та знати терміни: фантастика та її характерні ознаки (с.231), персонаж, герой (с.267).

Читати с.265-266 


 6-А КЛАС  

Інформатика(група Капші Н.В.)

Виконати практичну роботу , завдання надіслані у вайбер групи.

Основи здоров’я

Виконати тест до 3.04.2020

1.Переходимо за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=240567

2. Вводимо код доступу (якщо не ввівся автоматично) - 240567

3. Вказуємо прізвище та ім’я.

4. Розпочинаємо тестування за темами пожежної безпеки.

Географія

Опрацювати § 42, 43. Води суходолу. Річки. 

Виконати завдання 1 на сторінці 175 (в зошиті)

Історія

§ 40. Римська республіка 5 - сер.3ст. до н.е. опрацювати:

  1. виписати терміни і їх значення.

  2. виписати дати і події у хронологічній послідовності.

Зарубіжна література

с.194-202 опрацювати, відповідати письмово на питання зі стор.200. 

Біологія

Вивчити § 43, заповнити таблицю на сторінці 193. 

Виконати практичну роботу №3 на сторінці 209. 

Трудове навчання (дівчата)

За посиланням виготовити м'яку іграшку (на вибір)

https://transportoskola.ru/uk/zakony/myagkie-igrushki-sdelat-svoimi-rukami-kak-sdelat-myagkuyu-igrushku-svoimi/

Робота з бісером (за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?v=c94-3m90vCU&t=9s

Фото кидати у Viber групи

Інформатика (Група Костриби Т.А.)

https://kostryba-tetyana.blogspot.com/p/blog-page_47.html


 6-Б КЛАС  

Українська мова

§ 32 (опрацювати), впр. 393

§ 33 (опрацювати), впр. 401

Українська література

Я. Стельмах “Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера” (прочитати).

Основи здоров’я

Виконати тест до 3.04.2020

1.Переходимо за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=240567

2.Вводимо код доступу (якщо не ввівся автоматично) - 240567

3.Вказуємо прізвище та ім’я.

4. Розпочинаємо тестування за темами пожежної безпеки.

Інформатика(група Капші Н.В.)

Виконати практичну роботу , завдання надіслані у вайбер групи

Географія

Опрацювати § 42, 43. Води суходолу. Річки. 

Виконати завдання 1 на сторінці 175 (в зошиті)

Англ.мова

Працюємо над тестовими завданнями. Фото відкривати в Paint  і вптсувати відповіді ( або друкувати і вписувати,записувати прізвище і клас) і відсилати. Прослухати відео!!!!!!! і працювати згідно моїх інструкцій!Письмові великі завдання виконувати окремо ( і познчати) , завдання на  ГОВОРІННЯ виконувати письмово і здавати на перевірку. Всі тести на 1,2 юніт.протягом тижня в онлайн- режимі ЗДАЧА НАПАМЯТЬ ТЕКСТУ(старого) СТ Бук - стор. 29 (котяче кафе),аудіо скидаю ще раз

Фото завдань у вайбері

МОЇ ВІДЕОІНСТРУКЦІЇ:

https://www.youtube.com/watch?v=ZF3cbPbyYv8 

Історія

§ 40. Римська республіка 5 - сер.3ст. до н.е. опрацювати:

  1. виписати терміни і їх значення.

  2. виписати дати і події у хронологічній послідовності.

Зарубіжна література

с.194-202 опрацювати, відповісти письмово на питання зі с.200.

Біологія

Вивчити § 43, заповнити таблицю на сторінці 193. 

Виконати практичну роботу №3 на сторінці 209. 

Трудове навчання (дівчата)

За посиланням виготовити м'яку іграшку (на вибір)

https://transportoskola.ru/uk/zakony/myagkie-igrushki-sdelat-svoimi-rukami-kak-sdelat-myagkuyu-igrushku-svoimi/

Робота з бісером (за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?v=c94-3m90vCU&t=9s

Фото кидати у Viber групи

Англ.

Додаткове :https://www.youtube.com/watch?v=tYmhXkaDoF8

Математика

№1168-1180


 6-В КЛАС  

Інформатика(група Капші Н.В.)

Виконати практичну роботу , завдання надіслані у вайбер групи.

Англ.мова

Працюємо над тестовими завданнями. Фото відкривати в Paint  і вптсувати відповіді ( або друкувати і вписувати,записувати прізвище і клас) і відсилати. Прослухати відео!!!!!!! і працювати згідно моїх інструкцій!Письмові великі завдання виконувати окремо ( і познчати) , завдання на  ГОВОРІННЯ виконувати письмово і здавати на перевірку. Всі тести на 1,2 юніт.протягом тижня в онлайн- режимі ЗДАЧА НАПАМЯТЬ ТЕКСТУ(старого) СТ Бук - стор. 29 (котяче кафе),аудіо скидаю ще раз

Фото завдань у вайбері

МОЇ ВІДЕОІНСТРУКЦІЇ:

https://www.youtube.com/watch?v=ZF3cbPbyYv8 

Українська мова та література

https://ukrmovaliter.blogspot.com/p/blog-page_29.html

Основи здоров’я

Виконати тест до 3.04.2020

1.Переходимо за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=240567

2. Вводимо код доступу (якщо не ввівся автоматично) - 240567

3. Вказуємо прізвище та ім’я.

4.Розпочинаємо тестування за темами пожежної безпеки.

Географія

Опрацювати § 42, 43. Води суходолу. Річки. 

Виконати завдання 1 на сторінці 175 (в зошиті)

Історія

§ 40. Римська республіка 5 - сер.3ст. до н.е. опрацювати:

  1. виписати терміни і їх значення.

  2. виписати дати і події у хронологічній послідовності.

Зарубіжна література

опрацювати сторінки 194-202 , письмово відповісти на питання зі сторінки 200.

Біологія

Вивчити § 43, заповнити таблицю на сторінці 193. 

Виконати практичну роботу №3 на сторінці 209. 

Трудове навчання (дівчата)

За посиланням виготовити м'яку іграшку (на вибір)

https://transportoskola.ru/uk/zakony/myagkie-igrushki-sdelat-svoimi-rukami-kak-sdelat-myagkuyu-igrushku-svoimi/

Робота з бісером (за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?v=c94-3m90vCU&t=9s

Фото кидати у Viber групи

Інформатика (Група Костриби Т.А.)

https://kostryba-tetyana.blogspot.com/p/blog-page_47.html

Англ.

Додаткове :https://www.youtube.com/watch?v=tYmhXkaDoF8

Математика

§51

№1463-1474


 7-А КЛАС 

Англійська мова                                                                                                       

Theme Fame!

SB p.68 ex. 1-3 to read and write down unknown words; 

Vocabulary Builder p.137, ex.1-5 to write;

SB  p.69 ex.1-5, 7 to read; ex.6 to write in your exercise-books;

Grammar Builder p.122,  ex.1-4 to write;

WB p.62, ex.1,2,4,5; p.63 ex.1-5 to write.                                                  

Основи здоров’я

Виконати тест до 3.04.2020

  1.  Переходимо за посиланням: 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=286722

  1.  Вводимо код доступу (якщо не ввівся автоматично) - 286722

  2.  Вказуємо прізвище та ім’я.

  3.  Розпочинаємо тестування.

Географія

Повторити § 49, 50. Води суходолу Євразії. 

Опрацювати § 51. Природні зони Євразії. 

Виконати завдання 7 на сторінці 173 (в зошиті)

Зарубіжна література

прочитати новели О`Генрі, відповісти на питання зі сторінок 230, 235-236, 240.                  

Біологія

Вивчити § 45, 46, 47, пояснити терміни (сторінка 198, 202, 205). Виконати практичну роботу №7 на сторінці 209. 

історія України

опрац.парагр.20,21

Інформатика(група Капші Н.В.)

Практичне завдання: Виконати завдання на ст.96-98, ст.106-107 та надіслати файли з виконаним завданням на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Виконати тестові завдання, посилання надіслані у вайбер групи.

Трудове навчання (дівчата)

За посиланням зв'язати м'яку іграшку (на вибір),якщо за схемами не зрозуміло можете переглянути відео на сайті

http://riara.com.ua/sobachky-amigurumi-shemy-amigurumi-gachkom-foto/

Фото кидати у Viber групи

Інформатика (Група Костриби Т.А.)

https://kostryba-tetyana.blogspot.com/p/blog-page_47.html


 7-Б КЛАС

Інформатика(група Капші Н.В.)

Практичне завдання: Виконати завдання на ст.96-98, ст.106-107 та надіслати файли з виконаним завданням на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Виконати тестові завдання, посилання надіслані у вайбер групи.

Англійська мова

Grammar cт.146 та 199 прочитати та вивчити зворотні займенники;

ст.146, впр.1,2,3 виконати письмово;

ст.148-149, впр.1 прочитати;

ст.149 виписати нові слова у словник;

ст.149, впр.2 виконати письмово

Основи здоров’я

Виконати тест до 3.04.2020

1.Переходимо за посиланням: 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=286722

2.Вводимо код доступу (якщо не ввівся автоматично) - 286722

3.Вказуємо прізвище та ім’я.

4.Розпочинаємо тестування.

Географія

Повторити § 49, 50. Води суходолу Євразії. 

Опрацювати § 51. Природні зони Євразії. 

Виконати завдання 7 на сторінці 173 (в зошиті)

Зарубіжна література

прочитати новели О`Генрі, відповісти на питання зі сторінок 230, 235-236, 240.

Біологія

Вивчити § 45, 46, 47, пояснити терміни (сторінка 198, 202, 205). Виконати практичну роботу №7 на сторінці 209. 

історія України

опрац.парагр.20,21

Українська мова

§ 35, опрацювати таблиці на с. 208, 209, 211. Впр. 459, 462.

https://www.youtube.com/watch?v=eCo-ywqF19Y переглянути відео.

Українська література

Дочитати повість Марини Павленко “Русалонька із 7-В...” 

Виписати цитати до характеристики образів Софійки, Вадима.

Трудове навчання (дівчата)

За посиланням зв'язати м'яку іграшку (на вибір),якщо за схемами не зрозуміло можете переглянути відео на сайті

http://riara.com.ua/sobachky-amigurumi-shemy-amigurumi-gachkom-foto/

Фото кидати у Viber групи

Інформатика (Група Костриби Т.А.)

https://kostryba-tetyana.blogspot.com/p/blog-page_47.html


 7-В КЛАС 

Інформатика(група Капші Н.В.)

Практичне завдання: Виконати завдання на ст.96-98, ст.106-107 та надіслати файли з виконаним завданням на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Виконати тестові завдання, посилання надіслані у вайбер групи.

Англ.мова

Працюємо над тестовими завданнями. Фото відкривати в Paint  і вптсувати відповіді ( або друкувати і вписувати,записувати прізвище і клас) і відсилати. Прослухати відео!!!!!!! і працювати згідно моїх інструкцій!Письмові великі завдання виконувати окремо ( і познчати) , завдання на  ГОВОРІННЯ виконувати письмово і здавати на перевірку. Всі тести на 1,2 юніт.протягом тижня в онлайн- режимі ЗДАЧА НАПАМЯТЬ ТЕКСТУ(старого) СТ Бук - стор. 29 (котяче кафе),аудіо скидаю ще раз

Фото завдань у вайбері

МОЇ ВІДЕОІНСТРУКЦІЇ:

https://www.youtube.com/watch?v=ZF3cbPbyYv8 

Географія

Повторити § 49, 50. Води суходолу Євразії. 

Опрацювати § 51. Природні зони Євразії. 

Виконати завдання 7 на сторінці 173 (в зошиті)

Зарубіжна література

прочитати новели О`Генрі, відповісти на питання зі сторінок 230, 235-236, 240.

Алгебра

п.24, 25 опрацювати №911,914,918,920,954,958,962

Біологія

Вивчити § 45, 46, 47, пояснити терміни (сторінка 198, 202, 205). Виконати практичну роботу №7 на сторінці 209. історія України

опрац.парагр.20,21

Трудове навчання (дівчата)

За посиланням зв'язати м'яку іграшку (на вибір),якщо за схемами не зрозуміло можете переглянути відео на сайті

http://riara.com.ua/sobachky-amigurumi-shemy-amigurumi-gachkom-foto/

Фото кидати у Viber групи

Інформатика (Група Костриби Т.А.)

https://kostryba-tetyana.blogspot.com/p/blog-page_47.html

Англ.

Додаткове :https://www.youtube.com/watch?v=tYmhXkaDoF8

Агебра, геометрія ( всі завдання у групі viber )


 8-А КЛАС

Українська мова

§ 36 (опрацювати), впр. 7 (будиночок)

Українська література

Ю. Винничук “Місце для дракона”   (прочитати)

Основи здоров'я

§ 21 Письмово:

1.    Спочатку придумати цивілізацію, де відсутня проблема забруднення води. Прописати, як мешканці цієї цивілізації змогли цю проблему вирішити (на менше 5 способів). Фантазуємо на повну, навіть якщо ідея видається нереальною. Використовуємо знання з попередніх років, а також з фізики та біології. За бажанням, можете виконати у формі малюнків чи схем.

Географія

Населення світу та України

Повторити § 49. 

Опрацювати § 50.

Виконати тестові завдання на сторінці 235 (в зошиті)

Мистецтво

Тема 24- 25. Классицизм: Музика. Опрацювати. Виписати в зошит біографії М. Березовського, А. Веделя, Д. Бортнянського та Г.Сковороди. (потрібно для ЗНО!

Зарубіжна література

відповідати на питання № 2-10 зі стор.279(усно); “Підсумовуємо” - письмово,  із відповідями на питання.

Біологія

Вивчити § 37, 38, 39, дати відповідь на питання (сторінка 137, 141). Виконати лабораторні дослідження 8-10 (сторінка 218).

Хімія

Повторити  § 13-15; написати у робочому зошиті електронні  та графічні формули атомів хімічних елементів №1-20 (підручник с. 65-70). 

Інформатика(група Капші Н.В.)

Законспектувати п.6.3 с.195-198. Виконати тестові завдання на засвоєння попереднього матеріалу, посилання надіслані у вайбер групу.

Трудове навчання (дівчата)

Пошити маску своїми руками, якщо вдома немає машинки, зробити це вручну 

https://www.youtube.com/watch?v=GVfm1S6t9_o

Фото кидати у Viber групи

Історія України

§ 33 Тема. Гетьманщина в першій половині XVIII ст. Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

  1. Хто з історичний діячів – Іван Скоропадський, Павло Полуботок чи Данило Апостол – для вас особисто більш привабливий? Чому?
  2. Охарактеризуйте політику російського уряду щодо України кількома словами. Обґрунтуйте свою оцінку фактами у вигляді невеликого письмового есе.

§ 34 Тема. Ліквідація гетьманства в Україні. Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

  1. Розгляньте сучасний малюнок, присвячений Кирилу Розумовському. Чи відображає він, на Вашу думку, його діяльність? Чому? Чи додали б ви ще щось?
  2. Подумайте, чи суть політики Катерини ІІ можна висловити її фразою: «Коли в Малоросії зникнуть гетьмани, треба зробити все, щоб стерти з пам’яті їх та їхню добу»? Викладіть свою позицію, скориставшись методом «ПРЕС».

 § 35 Тема. Ліквідація Запорізької Січі. Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

  1. Складіть хронологічну таблицю найважливіших, на ваш погляд, подій в історії Запорізької Січі.
  2. Визначте, які події чи постаті з історії Запорізької Січі є важливими для вас особисто.
  • Підготувати повідомлення про Івана Мазепу, Пилипа Орлика, Павла Полуботка, Кирила Розумовськаого.
  • Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=71WvPMVvzl8

https://www.youtube.com/watch?v=y1vAlKXEknM

Інформатика (Мусурівський)

Розділ 6, § 6.1, § 6.2, стор.157-167 

Зарубіжна література

Додатково:http://zl.kiev.ua/dlya-dystantsijnogo-navchannya-8-klas-ekspres-uroky-olgy-nikolenko/?fbclid=IwAR3MSaq6c9sbjN0YxxM_iHNPSw3k6WYjhNuKjPQ679Tp8ujJxLNVPlBXfcA


 8-Б КЛАС 

Українська мова та література

https://ukrmovaliter.blogspot.com/p/blog-page_29.html

Основи здоров'я

§ 21   Письмово:

1.    Спочатку придумати цивілізацію, де відсутня проблема забруднення води. Прописати, як мешканці цієї цивілізації змогли цю проблему вирішити (на менше 5 способів). Фантазуємо на повну, навіть якщо ідея видається нереальною. Використовуємо знання з попередніх років, а також з фізики та біології. За бажанням, можете виконати у формі малюнків чи схем.

Англійська мова

Theme     A daily, a weekly, a monthly…

Student’s Book p.182-184, ex.1-5; p.185-188, ex.1-6 to do;      

p.183, 186 to write down new words into your vocabularies  

WB p.81-84, ex.1-6 to write

Географія

Населення світу та України

Повторити § 49. 

Опрацювати § 50.

Виконати тестові завдання на сторінці 235 (в зошиті)

Мистецтво

Тема 24- 25. Классицизм: Музика. Опрацювати. Виписати в зошит біографії М. Березовського, А. Веделя, Д. Бортнянського та Г.Сковороди. (потрібно для ЗНО!).

Біологія

Вивчити § 37, 38, 39, дати відповідь на питання (сторінка 137, 141). Виконати лабораторні дослідження 8-10 (сторінка 218).

Хімія

Повторити  § 13-15; написати у робочому зошиті електронні  та графічні формули атомів хімічних елементів №1-20 (підручник с. 65-70). 

Трудове навчання (дівчата)

Пошити маску своїми руками, якщо вдома немає машинки, зробити це вручну 

https://www.youtube.com/watch?v=GVfm1S6t9_o

Фото кидати у Viber групи

Історія України

§ 33 Тема. Гетьманщина в першій половині XVIII ст. Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

  1. Хто з історичний діячів – Іван Скоропадський, Павло Полуботок чи Данило Апостол – для вас особисто більш привабливий? Чому?
  2. Охарактеризуйте політику російського уряду щодо України кількома словами. Обґрунтуйте свою оцінку фактами у вигляді невеликого письмового есе.

§ 34 Тема. Ліквідація гетьманства в Україні. Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

  1. Розгляньте сучасний малюнок, присвячений Кирилу Розумовському. Чи відображає він, на Вашу думку, його діяльність? Чому? Чи додали б ви ще щось?
  2. Подумайте, чи суть політики Катерини ІІ можна висловити її фразою: «Коли в Малоросії зникнуть гетьмани, треба зробити все, щоб стерти з пам’яті їх та їхню добу»? Викладіть свою позицію, скориставшись методом «ПРЕС».

 § 35 Тема. Ліквідація Запорізької Січі. Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

  1. Складіть хронологічну таблицю найважливіших, на ваш погляд, подій в історії Запорізької Січі.
  2. Визначте, які події чи постаті з історії Запорізької Січі є важливими для вас особисто.
  • Підготувати повідомлення про Івана Мазепу, Пилипа Орлика, Павла Полуботка, Кирила Розумовськаого.
  • Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=71WvPMVvzl8

https://www.youtube.com/watch?v=y1vAlKXEknM

Інформатика (Група Костриби Т.А.)

https://kostryba-tetyana.blogspot.com/p/blog-page_47.html

Інформатика (Мусурівський)

Розділ 6, § 6.1, § 6.2, стор.157-167

Зарубіжна література

Відповідати на питання № 2-10 зі стор.279(усно); “Підсумовуємо” - письмово,  із відповідями на питання.

Додатково:http://zl.kiev.ua/dlya-dystantsijnogo-navchannya-8-klas-ekspres-uroky-olgy-nikolenko/?fbclid=IwAR3MSaq6c9sbjN0YxxM_iHNPSw3k6WYjhNuKjPQ679Tp8ujJxLNVPlBXfcA


  9-А КЛАС 

Українська мова та література

https://ukrmovaliter.blogspot.com/p/blog-page_29.html

Основи здоров’я

§ 23, 24

Письмово:

Дати письмово відповіді на питання групи 1 та ще будь-якої групи (2,3 або 4) на Ваш вибір на с. 164 стосовно ситуації, описаної на с. 165 (мал. 44).

Англійська мова

SB p.182,ex.2 a,b,c to write; p.184-185, ex.3 to read and translate;  

p. 185-18, ex.4, to do;

p.186-187, ex.7 to read, translate and write down new words; ex.8 to write - to make up questions and  learn tte text about England

Географія

Виробництво продуктів харчування, харчова промисловість.

Опрацювати § 32, 33.

Виконати тестові завдання на сторінці 187 (в зошиті) 

Зарубіжна література

Дочитати п'єси  Г.Ібсена “Ляльковий дім” та Б. Шоу “Пігмаліон”.

Переглянути відео-матеріали https://www.youtube.com/watch?time_continue=430&v=EAO_yBkDUGs&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=VK1Pp4VQdfE&feature=emb_logo

Стор. 257, питання № 5, 13 (письмово).

Додатково: твір- фантазія  (фанфік) “Зустріч Нори та Лайзи”.

Біологія

Вивчити § 40, 41, 43. Підготувати повідомлення “Світоглядні та наукові погляди на походження життя”

Правознавство

Опрац. парагр. 25,26 

Хімія

Опрацювати  § 38; виписати у робочий зошит визначення, терміни. Виконати № 474-480 на сторінці  223-224 підручника.

Інформатика(група Капші Н.В.)

Виконати тестове завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/94513

Створити форму опитування за допомогою додатків Google. 

Трудове навчання (дівчата)

Пошити маску своїми руками, якщо вдома немає машинки, зробити це вручну 

https://www.youtube.com/watch?v=GVfm1S6t9_o

Фото кидати у Viber групи  

Історія України

§ 23 УКРАЇНСЬКЕ НАЦІОНАЛЬНЕ ВІДРОДЖЕННЯ ХІХ ст. НА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ

Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

1. Порівняйте розгортання українського руху на західноукраїнських і наддніпрянських землях у 60-х роках ХІХ ст., використовуючи карту 5.

2. У 1993 р. вулицю у Львові (колишню Кармелітську, потім — Дарвіна) перейменували на вулицю Просвіти. У тому самому році неподалік від цієї вулиці відкрили пам’ятник «Просвіті». Як ви думаєте, про що свідчать ці факти? Чому вони відбувалися саме в той час? Як автор монумента Василь Ярич втілив у пам’ятнику ідею Просвіти?

§ 24 СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ У 80–90-х роках XІX ст.

Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

1. Подумайте, чи є підстави стверджувати, що центр українського національновизвольного руху почав переміщатися з Наддніпрянщини до Галичини. Чому саме?

2. Підготуйте історичний портрет чи власну оцінку діяльності одного з діячів національного відродження. За бажанням можете заповнити сторінку цього діяча у Фейсбуці або написати про нього статтю до української Вікіпедії.

Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал

 § 25 РАДИКАЛЬНИЙ РУХ І ПОЛІТИЧНІ ПАРТІЇ В ГАЛИЧИНІ

Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

1. Якби ви жили в той час на західноукраїнських землях, то до якої партії вступили б? 

Чому?

2. Підготуйте історичний портрет чи власну оцінку діяльності одного з діячів національного відродження.

3. Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=liSCZtXwqBw

Мистецтво

§ 24 Українське кіно

1 Кого вважають фундатором українського кіномистецтва?

2. Розкажіть про особливості українського ігрового кіно і його представників. Які картини ввійшли до скарбниці світового кіномистецтва?

3. Оберіть і складіть топ-10 українських фільмів.

4. Професійні випробування. Уявіть себе кінопродюсером. Який твір класичної або сучасної української літератури ви обрали б для екранізації? Яких акторів потрібно запросити на кастинг? Обґрунтуйте свій вибір

5. Схарактеризуйте досягнення українських митців у царині анімаційного кіно. Перегляньте кілька згаданих у підручнику мультиплікаційних фільмів. Висловіть власні судження щодо їх змісту і художніх особливостей.

  • Перегляньте фільм «Тіні забутих предків»

https://www.youtube.com/watch?v=aOpWuaITOm0

  • Перегляньте фільм «Нескорений»

https://www.youtube.com/watch?v=NENah9oEiek

Інформатика (Мусурівський)

Розділ 6, § 6.6, § 6.7, стор. 213-221 

Агебра, геометрія ( всі завдання у групі viber )


 9-Б КЛАС  

Українська мова

§ 25-28 (повторити), впр. 295, 311 

Українська література  

  • Т. Шевченко “У нашім раї на землі…” (прочитати)

  • Написати твір на тему “Вічна проблема жіночого щастя” 

Основи здоров’я

§23,24 

Письмово: 

Дати письмово відповіді на питання групи 1 та ще будь-якої групи (2,3 або 4) на Ваш вибір на с. 164 стосовно ситуації, описаної на с. 165 (мал. 44). 

Англійська мова 

Theme England 

English 9 p.186-187, ex.7 to read and learn; p.187, ex.8 to write (make up questions); p.191, ex.5 to write; 

Grammar Past Tenses Revision p.192, ex.1 to learn; ex.2 to write 

Географія 

Виробництво продуктів харчування, харчова промисловість. 

Опрацювати § 32, 33. 

Виконати тестові завдання на сторінці 187 (в зошиті) 

Історія України

§25. Радикальний рух і політичні партії в Галичині. Опрацювати та виписати політичні партії Галичини та Буковини (рік утворення, назв партії, її лідери, програма). 

§26. Особливості культурницького і політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях. Опрацювати та скласти порівняльну таблицю культурницького та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях.Правознавство. Опрац. парагр. 25,26  

Зарубіжна література 

Дочитати п'єси  Г.Ібсена “Ляльковий дім” та Б. Шоу “Пігмаліон”. 

Переглянути відео-матеріали https://www.youtube.com/watch?time_continue=430&v=EAO_yBkDUGs&feature=emb_logo 

https://www.youtube.com/watch?v=VK1Pp4VQdfE&feature=emb_logo 

Стор. 257, питання № 5, 13 (письмово). 

Додатково: твір- фантазія  (фанфік) “Зустріч Нори та Лайзи”. 

Біологія

Вивчити § 40, 41, 43. Підготувати повідомлення “Світоглядні та наукові погляди на походження життя” 

Правознавство

Опрац. парагр. 25,26  

Хімія

Опрацювати  § 38; виписати у робочий зошит визначення, терміни. Виконати № 474-480 на сторінці  223-224 підручника. 

Трудове навчання (дівчата) 

Пошити маску своїми руками, якщо вдома немає машинки, зробити це вручну  

https://www.youtube.com/watch?v=GVfm1S6t9_o 

Фото кидати у Viber групи 

Інформатика (Група Костриби Т.А.)

https://kostryba-tetyana.blogspot.com/p/blog-page_47.html

Інформатика (Мусурівський)

Розділ 6, § 6.6, § 6.7, стор. 213-221 

Агебра, геометрія ( всі завдання у групі viber )


Історія України: Тести по темі: “Західноукраїнські землі у складі Австро - Угорської імперії в ІІ половині 19 ст.” Відповідь скинути до 18 год. 00 хв. 04.04.2020 р.


 10-А КЛАС  

Англ.мова 

Висилаю фото завдань та аудіо для аудіювання,прошу виконувати самостійно,тому що опитувати усно буду в онлайн.Переклад (складних слів) має бути зроблений або на аркуші завдання або в словнику(я маю це бачити).Текст на аудіювання....... близько до тексту ПЕРЕКАЗУВАТИ на  наступний раз ,на понеділокВиконання кожного завдання я проговорю н аудіо. На аркушах підписуйте своє прізвище. 

МОЇ ВІДЕОІНСТРУКЦІЇ: 

https://www.youtube.com/watch?v=oIMIpjYaYVg  

Українська література

Леся Українка. Драма-феєрія “Лісова пісня” (прочитати), написати літературний паспорт твору. 

Українська мова

§ 44, опрацювати теоретичний матеріал. Впр. 381, 383. 

https://www.youtube.com/watch?v=QGQRjUp814k опрацювати відео.  

Географія 

Країни Америки. Повторити § 32-38. 

Африка. Опрацювати § 39. 

Виконати практичну роботу №5 на сторінці 215 (в зошиті) 

Зарубіжна література 

Опрацювати за підручником с.177-180. дати письмову відповідь на питання №3 (с.180). 

Творче завдання- описати  свої асоціації до голосних літер. 

Біологія

Вивчити § 37, 38, 39. Закон Гарді-Вайнберга, його застосування законспектувати. 

Історія України

Опрац.парагр.31,32 

Громадянська освіта

Опрац. ст.192-195 

Хімія

Повторити  § 13-21; підготуватися до тестової роботи. 

Опрацювати § 18,  розв'язати 2 задачі у робочому зошиті (до 02/04) (умови задач  у групі Viber “10-А Хімія”). 

Інформатика(група Капші Н.В.) 

Опрацювати весь матеріал поданий за посиланнями: 

Посилання 1

Посилання 2

Англ.

Додаткове :https://www.youtube.com/watch?v=tYmhXkaDoF8

Інформатика (Мусурівський)

Розділ 3, § 3.4, § 3.5, стор. 95-107 


 10-Б КЛАС  

Українська література

Леся Українка. Драма-феєрія “Лісова пісня” (прочитати), написати літературний паспорт твору. 

Українська мова

§ 45, опрацювати теоретичний матеріал. Впр. 391, 394. 

https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY опрацювати відео. 

Географія 

Країни Америки. Повторити § 30-37. 

Африка. Опрацювати § 38. 

Виконати завдання на сторінці 198 в рубриці “Географічні дослідження”  (в зошиті) 

Англійська мова  

SB Build your grammar - learn grammar rules;  p.173, ex.1,2 to do orally, p.174, ex.3 to write in your exercise-books; p.174-175, ex.4,5,6 to write;              

Біологія

Вивчити § 37, 38, 39. Закон Гарді-Вайнберга, його застосування законспектувати. 

Історія України

Опрац.парагр.31,32 

Громадянська освіта

Опрац. ст.192-195 

Мистецтво

Підготувати повідомлення:”Мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону ”(письмово) 

Хімія

Повторити  § 13-21; підготуватися до тестової роботи. 

Опрацювати § 18,  розв'язати 2 задачі у робочому зошиті (до 03/04) (умови задач  у групі Viber ). 

Інформатика(група Капші Н.В.) 

Опрацювати весь матеріал поданий за посиланнями: 

Посилання 1

Посилання 2

Інформатика (Мусурівський)

Розділ 3, § 3.4, § 3.5, стор. 95-107

Зарубіжна література 

Опрацювати за підручником с.177-180. дати письмову відповідь на питання №3 (с.180). 

Творче завдання- описати  свої асоціації до голосних літер. 


 11 КЛАС  

Географія 

Опрацювати § 28. Національна економіка України. 

Виконати практичну роботу №10 на сторінці 149 (в зошиті) 

Англійська мова  

p. 179-180 Build up your grammar - learn the rule; 

p.180-181, ex.2 to read, translate and write out all Participle forms of the verb;  

p.181-182, ex.3-7 to write; 

p.183 to write down new words; ex.1, p.183 to write 

Зарубіжна література: 

  1. твір-фанфік “Чи повернеться до людей янгол?” (за оповіданням Г.Маркеса “Стариган із крилами”);

  2. законспектувати за підручником с.215-217. 

Біологія

Вивчити §40, 41. Письмово дати відповіді на питання (сторінка 149, 151). 

Всесвітня історія

Опрацювати парагр.21,22 

Українська мова (Сірман Л.М.)

§ 46, впр. 352, 360. 

Хімія

Опрацювати § 39,  виконати завдання № 1,2,4,6 на сторінці 182 підручника  у робочому зошиті (до 03/04). Написати конспект (додаток 3 с.226). 

Інформатика (Група Костриби Т.А.)

https://kostryba-tetyana.blogspot.com/p/blog-page_47.html

Інформатика (Мусурівський)

Розділ 3, § 3.4, § 3.5, стор. 95-107

Зарубіжна література

Додатково:https://www.youtube.com/watch?v=La5IwOMiY28