1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Завдання для 5-11-х класів

на період з 06 по 10 квітня 

(оновлено 07.04.2020 16:49)


 5-А КЛАС 

Основи здоров’я

§ 26, прослухати аудіоурок.

Письмово:

Створити пам’ятку за темою: «Я вмію безпечно поводитись вдома» (бажано, за наявних можливостей, у вигляді малюнку, схеми, аплікації тощо). Оформити завдання на цілому листочку в зошиті або, за бажанням, на окремому аркуші паперу, написавши зверху назву пам’ятки, прізвище, ім’я та клас.

Природознавство

Опрацювати § 42. Грунтове середовище життя.

Завдання 5, сторінка 184 (письмово).

Українська мова

§ 38. Опрацювати теоретичний матеріал. 

Вправи 450, 453 (усно).

Виконати письмово вправи 451, 452, 455, 456, 457.

ІСТОРІЯ

§ 27. Прочитати (з § 18 - повторити стор.102-103). Дати письмово відповідь  на три питання під картиною на стор.147.

Трудове навчання (дівчата)

Робота зі солоним тістом (Інструкція щодо виконання у Viber)

Образотворче мистецтво

Послідовно виконувати завдання свого класу

https://sites.google.com/view/7school-dist/%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B5-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE-5-7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81

Зарубіжна література

Вивчити терміни на с.231 та с.267

Читати та коротенько законспектувати с.265  - 266

Ознайомитися з біографією Роальда Дала, зробити хронологічну таблицю життя та творчості письменника.

 

Інформатика (група Костриби Т.А.)

 

1.Опрацювати § 4.2 (підручник). Дайте відповідь на запитання №1-5 ст.175-176 в зошиті.  

 

Фото з виконаним завданням надсилаємо в Google Classroom.

 

2.Виконуємо завдання на ст. 174-175 "Працюємо за комп'ютером". Більш детально в Google Classroom.

 

3.Проходимо онлайн тест "Алгоритми та виконавці" в Google Classroom (5 клас, Інформатика).

 

Інформатика(група Капші Н.В.)

 

1.Переглянути презентацію, за посиланням на Google диск : https://drive.google.com/open?id=1G9zNLYukAStpGd4WzTcwxYycaHupY2sa 

 

2. Виписати в зошит основні терміни, замалювати основні схеми. 

 

3.Виконати тестові завдання, посилання будуть надіслані у Viber групу.

4.За допомогою Скретч онлайн, можна перейти за посиланням: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted виконати завдання №1 ст. 197.


5-Б КЛАС 

Природознавство

08.04

Опрацювати §45

Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4

Виконати тест онлайн   https://naurok.com.ua/test/start/99190

09.04

Опрацювати §46, завдання 5 с.196 (письмово у зошиті)

Переглянути презентацію (у Viber)

Виконати тест онлайн   https://naurok.com.ua/test/start/45776

Основи здоров’я

§ 26, прослухати аудіоурок.

Письмово:

Створити пам’ятку за темою: «Я вмію безпечно поводитись вдома» (бажано, за наявних можливостей, у вигляді малюнку, схеми, аплікації тощо). Оформити завдання на цілому листочку в зошиті або, за бажанням, на окремому аркуші паперу, написавши зверху назву пам’ятки, прізвище, ім’я та клас.

ІСТОРІЯ

§ 27. Прочитати (з § 18 - повторити стор.102-103). Дати письмово відповідь  на три питання під картиною на стор.147.

Англійська мова

07.04

Theme: Open Great Britain for yourself

1.  Revision: answer the questions about GB (ex. 4 p. 204)

2.  Vocabulary practice. Give English equivalents to the words: королівство, острів, країна, знаходитись, складатись, частина, столиця, об’єднувати, дотримуватись традицій.

3.  Reading. Read the letter from Taras (ex. 5 p. 204) and complete the sentences (ex. 6 p. 205)

H\w:  WB p. 112 (ex. 3,4,5)

08.04

Theme: The last journey.

1.      Watch the video about Present Perfect:https://www.youtube.com/watch?v=YIKV1g6jBlU

2.      Writing: make the 3d from of irregular verbs(ex 1.p. 206); write the negative form of the sentences (ex. 2 p. 206); make up the interrogative forms of sentences (ex. 4 p.207)

H/w: read the ruleshttps://grammarway.com/ua/present-perfect, complete thishttps://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_perfect/Present_Perfect_og38040he

09.04

Theme: Around the Europe

1.  Listen and write down what countries John has already visited. (ex.1 p.208)

*аудіо-додаток можна завантажити тут -https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ *

Listen again and choose the correct answer (ex.2 p. 209)

2.  Speaking. Look at the map of the tour p. 208, and say as in example (ex. 3 p.209) *record yourself* ; answer the questions on p. 210 (ex.6)

H/w: Write about your travelling experience, use the Present Perfect, WB p.113

10.04

Theme: Are you a world traveler?

1.      Answer the questions on p. 211 (ex.1)

2.      Do the quiz “Are you a world traveler?” and read about your personality p. 211 (ex.2)

3.      Reading. Read the text about Great Britain and answer the questions p.213.

4.      Writing. Complete the sentences about Taras’ impressions of Great Britain, use the Present Perfect. (ex. 6 p. 214)

H/w: Learn words p. 212, write a story about visiting The UK (ex.1 p. 214)

*Якщо ви пропустили онлайн-урок, виконані завдання у вайбер надіслати в день заняття.

Трудове навчання (дівчата)

Робота зі солоним тістом (Інструкція щодо виконання у Viber)

Образотворче мистецтво

Послідовно виконувати завдання свого класу

https://sites.google.com/view/7school-dist/%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B5-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE-5-7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81

Зарубіжна література

06.04

Вивчити терміни на с.231 та с.267

Читати та коротенько законспектувати с.265  - 266

07.04

Ознайомитися з біографією Роальда Дала, зробити хронологічну таблицю життя та творчості письменника.

 

Інформатика (група Костриби Т.А.)

 

1.Опрацювати § 4.2 (підручник). Дайте відповідь на запитання №1-5 ст.175-176 в зошиті.  

 

Фото з виконаним завданням надсилаємо в Google Classroom.

 

2.Виконуємо завдання на ст. 174-175 "Працюємо за комп'ютером". Більш детально в Google Classroom.

 

3.Проходимо онлайн тест "Алгоритми та виконавці" в Google Classroom (5 клас, Інформатика).

 

Інформатика(група Капші Н.В.)

 

1.Переглянути презентацію, за посиланням на Google диск : https://drive.google.com/open?id=1G9zNLYukAStpGd4WzTcwxYycaHupY2sa 

 

2. Виписати в зошит основні терміни, замалювати основні схеми. 

 

3.Виконати тестові завдання, посилання будуть надіслані у Viber групу.

 

4.За допомогою Скретч онлайн, можна перейти за посиланням: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted виконати завдання №1 ст. 197.

 

 

 


5-В КЛАС 

Природознавство

06.04

Опрацювати §40

Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4

Виконати тест онлайн   https://naurok.com.ua/test/start/99190

08.04

Опрацювати §41, завдання 5 с.180 (письмово у зошиті)

Переглянути презентацію (у Viber)

Виконати тест онлайн   https://naurok.com.ua/test/start/45776

Основи здоров’я

§ 26, прослухати аудіоурок.

Письмово:

Створити пам’ятку за темою: «Я вмію безпечно поводитись вдома» (бажано, за наявних можливостей, у вигляді малюнку, схеми, аплікації тощо). Оформити завдання на цілому листочку в зошиті або, за бажанням, на окремому аркуші паперу, написавши зверху назву пам’ятки, прізвище, ім’я та клас.

ІСТОРІЯ

§ 27. Прочитати (з § 18 - повторити стор.102-103). Дати письмово відповідь  на три питання під картиною на стор.147.

Математика

Тема відсотки,посилання на відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=Lru1sa_Apds&list=PLeb-UxVXmUb6jJkCqDDWLbx4Yc-JPnp4y&index=37

Номери завдань на кожен день у групі Viber

Англійська мова  ( 1 група)

06.04

Theme: Open Great Britain for yourself

1.  Revision: answer the questions about GB (ex. 4 p. 196)

2.  Vocabulary practice. Give English equivalents to the words: королівство, острів, країна, знаходитись, складатись, частина, столиця, об’єднувати, дотримуватись традицій.

3.  Reading. Read the letter from Taras (ex. 5 p.196) and complete the sentences (ex. 6 p. 197)

H\w:  WB p. 112 (ex. 3,4,5)

07.04

Theme: The last journey.

1.      Watch the video about Present Perfect:https://www.youtube.com/watch?v=YIKV1g6jBlU

2.      Writing: make the 3d from of irregular verbs(ex 1.p. 198); write the negative form of the sentences (ex. 2 p. 198); make up the interrogative forms of sentences (ex. 4 p.199)

H/w: read the ruleshttps://grammarway.com/ua/present-perfect, complete thishttps://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_perfect/Present_Perfect_og38040he

09.04

Theme: Around the Europe

1.  Listen and write down what countries John has already visited. (ex.1 p.200)

*аудіо-додаток можна завантажити тут -https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ *

Listen again and choose the correct answer (ex.2 p. 201)

2.  Speaking. Look at the map of the tour p. 200, and say as in example (ex. 3 p.201) *record yourself* ; answer the questions on p. 202 (ex.6)

H/w: Write about your travelling experience, use the Present Perfect, WB p.113

10.04

Theme: Are you a world traveler?

1.      Answer the questions on p. 203 (ex.1)

2.      Do the quiz “Are you a world traveler?” and read about your personality p. 203 (ex.2)

3.      Reading. Read the text about Great Britain and answer the questions p.205.

4.      Writing. Complete the sentences about Taras’ impressions of Great Britain, use the Present Perfect (ex. 4 p.206)

H/w: Learn words p. 204, write a story about visiting The UK (ex.1 p. 206)

*Якщо ви пропустили онлайн-урок, виконані завдання у вайбер надіслати в день заняття.

Трудове навчання (дівчата)

Робота зі солоним тістом (Інструкція щодо виконання у Viber)

Образотворче мистецтво

Послідовно виконувати завдання свого класу

https://sites.google.com/view/7school-dist/%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B5-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE-5-7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81

Зарубіжна література

Вивчити терміни на с.231 та с.267

Читати та коротенько законспектувати с.265  - 266

Ознайомитися з біографією Роальда Дала, зробити хронологічну таблицю життя та творчості письменника.

Українська мова (Клименко В.М.)

 § 40,41 

Усно виконати вправи 470, 477,480

Письмово 475, 481

 

Англ.мова ( О.Г.)

 

ДОРОБЛЮЄМО ЗАВДАННЯ:ПЕРЕКЛАД всього в зошиті і в підручниках,аудіовправи,письмові - зошитах.Дивимось моє відео ,перед собою підручники,відмічаємо незрозуміле.SB-стор.11-21,WB-стор.11-15. Аудіо мають номери.Тексти з СТ БУК починайте вчити напамять - і здавати в онлайн режимі ( скажете ,коли, по одному тексту,як вам зручно, слухати АУДІО текстів)...стор 6,7,8,9,12,14,16,20

 

https://www.youtube.com/watch?v=_2NxUdX1TYM&t=19s 

 

Інформатика (група Костриби Т.А.)

 

1.Опрацювати § 4.2 (підручник). Дайте відповідь на запитання №1-5 ст.175-176 в зошиті.  

 

Фото з виконаним завданням надсилаємо в Google Classroom.

 

2.Виконуємо завдання на ст. 174-175 "Працюємо за комп'ютером". Більш детально в Google Classroom.

 

3.Проходимо онлайн тест "Алгоритми та виконавці" в Google Classroom (5 клас, Інформатика).

 

Інформатика(група Капші Н.В.)

 

1.Переглянути презентацію, за посиланням на Google диск : https://drive.google.com/open?id=1G9zNLYukAStpGd4WzTcwxYycaHupY2sa 

 

2. Виписати в зошит основні терміни, замалювати основні схеми. 

 

3.Виконати тестові завдання, посилання будуть надіслані у Viber групу.

4.За допомогою Скретч онлайн, можна перейти за посиланням: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted виконати завдання №1 ст. 197.


 6-А КЛАС  

Біологія

Вивчити §45, 46

Завдання с.202, 209 письмово

Зарубіжна література

Р.Шеклі. “Запах думок”.

У підручнику стор. 203-204,204-215- опрацювати.

Заповнити у зошиті таблицю, що на стор.216.

Порівняти образи Ліроя та головного героя оповідання Дж.Лондона “Жага до життя”.

Географія

Опрацювати § 44. Озера.

Виконати завдання 2, сторінка 181 (письмово)

ІСТОРІЯ

§ 42  Опрацювати та 

  • виписати (виділені) римських богів та їх обов'язки; 

  • як потрібно господарювати по-римськи (1 речення);

  • продовжити речення:

а) посада жерця була …

б) граматика - 

в) вестфалки - 

Трудове навчання (дівчата)

Проект “Охайне житло”

(Інструкція щодо виконання у Viber)

Образотворче мистецтво

Послідовно виконувати завдання свого класу

https://sites.google.com/view/7school-dist/%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B5-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE-5-7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81

Основи здоров’я

§29 опрацювати

Письмово: скласти список засобів самозахисту від хімічних речовин.

Тест до параграфа: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=374842 

 

Інформатика(група Капші Н.В.)

 

Виконати практичні завдання, надіслані у Viber-групу.

 

 

 


 6-Б КЛАС  

Українська мова

§34, 35 (опрацювати). Впр. 406

§36 (опрацювати).  Впр. 416

Українська література

Я. Стельмах “Митькозавр з Юрківки…” (дочитати до кінця). Характеризувати образи Сергія та Митька

Біологія

Вивчити §45, 46

Завдання с.202, 209 письмово

Зарубіжна література

Р.Шеклі. “Запах думок”.

У підручнику стор. 203-204,204-215- опрацювати.

Заповнити у зошиті таблицю, що на стор.216.

Порівняти образи Ліроя та головного героя оповідання Дж.Лондона “Жага до життя”.

Географія

Опрацювати § 44. Озера.

Виконати завдання 2, сторінка 181 (письмово)

ІСТОРІЯ

§ 42  Опрацювати та 

  • виписати (виділені) римських богів та їх обов'язки; 

  • як потрібно господарювати по-римськи (1 речення);

  • продовжити речення:

а) посада жерця була …

б) граматика - 

в) вестфалки - 

Трудове навчання (дівчата)

Проект “Охайне житло”

(Інструкція щодо виконання у Viber)

Образотворче мистецтво

Послідовно виконувати завдання свого класу

https://sites.google.com/view/7school-dist/%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B5-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE-5-7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81

Основи здоров’я

§29 опрацювати

Письмово: скласти список засобів самозахисту від хімічних речовин.

Тест до параграфа: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=374842 

 

Англ.мова

 

1)ГРАМАТИКА (повторити) PAST SIMPLE (was\were(стан)\\\\правильні\неправильні дієслова( три форми)дієслова дії; did. П’ять типів питань (за схемами дієслів стану та дієслів дії) - опитування  у п’ятницю(усно)

 

2)З ТРЕТЬОГО ПАРАГРАФУ (ST B ст.33-45 I W B ст 24-32): - ФОТО ВИСИЛАЄМО

 

а)вибрати 10 речень у PAST SIMPLE.

 

б)Задати до них ПО 5 типів питань.

 

в) Підкреслити ДІЄСЛОВО(присудок).

 

г)Вказати ПРАВИЛЬНЕ чи НЕПРАВИЛЬНЕ .

 

д)Дати ТРИ форми

 

3) З ТРЕТЬОГО ПАРАГРАФУ (ST B ст.33-45 )

 

А)РАМОЧКИ « VOCABULARY” Впр. 2 ст.35, Впр.5 ст.41 – виписати в словник ФОТО ВИСИЛАЄМО

 

Б) Всі « VOCABULARY” ПЕРЕКАЛАСТИ і  ПІДПИСАТИ олівцем ФОТО ВИСИЛАЄМО

 

В) ПИСЬМО ----3 КОЖНИМ вразом і словом з « VOCABULARY” Впр. 2 ст.35, Впр.5 ст.41 скласти по ОДНОМУ реченню в PAST SIMPLE ( за підказками  можна дивитись в підручники) ФОТО ВИСИЛАЄМО

 

Інформатика(група Капші Н.В.)

 

Виконати практичні завдання, надіслані у Viber-групу.

 

 

 


 6-В КЛАС  

Українська мова та література

https://ukrmovaliter.blogspot.com/p/blog-page_29.html

Біологія

Вивчити §45, 46

Завдання с.202, 209 письмово

Зарубіжна література

Р.Шеклі. “Запах думок”.

У підручнику стор. 203-204,204-215- опрацювати.

Заповнити у зошиті таблицю, що на стор.216.

Порівняти образи Ліроя та головного героя оповідання Дж.Лондона “Жага до життя”.

Географія

Опрацювати § 44. Озера.

Виконати завдання 2, сторінка 181 (письмово)

ІСТОРІЯ

§ 42  Опрацювати та 

  • виписати (виділені) римських богів та їх обов'язки; 

  • як потрібно господарювати по-римськи (1 речення);

  • продовжити речення:

а) посада жерця була …

б) граматика - 

в) вестфалки - 

Трудове навчання (дівчата)

Проект “Охайне житло”

(Інструкція щодо виконання у Viber)

Образотворче мистецтво

Послідовно виконувати завдання свого класу

https://sites.google.com/view/7school-dist/%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B5-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE-5-7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81

Основи здоров’я

§29 опрацювати

Письмово: скласти список засобів самозахисту від хімічних речовин.

Тест до параграфа: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=374842 

 

Англ.мова

 

1)ГРАМАТИКА (повторити) PAST SIMPLE (was\were(стан)\\\\правильні\неправильні дієслова( три форми)дієслова дії; did. П’ять типів питань (за схемами дієслів стану та дієслів дії) - опитування  у п’ятницю(усно)

 

2)З ТРЕТЬОГО ПАРАГРАФУ (ST B ст.33-45 I W B ст 24-32): - ФОТО ВИСИЛАЄМО

 

а)вибрати 10 речень у PAST SIMPLE.

 

б)Задати до них ПО 5 типів питань.

 

в) Підкреслити ДІЄСЛОВО(присудок).

 

г)Вказати ПРАВИЛЬНЕ чи НЕПРАВИЛЬНЕ .

 

д)Дати ТРИ форми

 

3) З ТРЕТЬОГО ПАРАГРАФУ (ST B ст.33-45 )

 

А)РАМОЧКИ « VOCABULARY” Впр. 2 ст.35, Впр.5 ст.41 – виписати в словник ФОТО ВИСИЛАЄМО

 

Б) Всі « VOCABULARY” ПЕРЕКАЛАСТИ і  ПІДПИСАТИ олівцем ФОТО ВИСИЛАЄМО

 

В) ПИСЬМО ----3 КОЖНИМ вразом і словом з « VOCABULARY” Впр. 2 ст.35, Впр.5 ст.41 скласти по ОДНОМУ реченню в PAST SIMPLE ( за підказками  можна дивитись в підручники) ФОТО ВИСИЛАЄМО

 

Інформатика(група Капші Н.В.)

 

Виконати практичні завдання, надіслані у Viber-групу.

 

 

 


 7-А КЛАС 

Хімія

Повторити §27

Переписати у робочий  зошит задачі №2-4 на сторінці 157-158

Виконати  (письмово) завдання (у Viber)

Виконати тести  онлайн 1) https://naurok.com.ua/test/start/132808

2)    https://naurok.com.ua/test/start/130701

Англійська мова

SB с.70, впр. 2-4, 6 опрацювати

WB впр.1,2 виконати письмово

SB с. 71, впр.4.5; Grammar Builder 7D, page 122

WB с.65,впр.1-3, 6 виконати письмово

Біологія

Вивчити §48, 49

Пояснити терміни с.208, 214 письмово

Зарубіжна література

За підручником опрацювати  сторінки 241-242, 243-247.

Додатково:

https://sway.office.com/KigEuEZPDB7wq4mS?ref=Link&fbclid=IwAR3hTUk1VvxVuSoOqOEwEDfQsDmNtjWLlMyLwBoAhrSsCHI1qsYTb1GKlOU 

Географія

Опрацювати § 52. Природні зони Євразії. Ліси.

Виконати завдання 7, сторінка 204 (письмов

Всесвітня історія

Опрацювати парагр.20, за 22-практичне заняття-письмово

Трудове навчання (дівчата)

Розділ “Елементи побутової діяльності”

(Інструкція щодо виконання у Viber)

Образотворче мистецтво

Послідовно виконувати завдання свого класу

https://sites.google.com/view/7school-dist/%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B5-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE-5-7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81

Основи здоров’я

§24 опрацювати

Письмово: проаналізувати можливі ризики найближчого оточення підлітків.

Тест до параграфа: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=107521 

 

Інформатика(група Капші Н.В.)

 

Повторити § 4.1-4.3, дати відповіді на питання в кінці параграфів.

 

Інформатика (група Костриби Т.А.)

 

1.Переглянути відео. Опрацювати:  4.3 (підручник ст. 101-106). Дати відповідь на питання №1-2, 9 ст.108 в зошиті. Фото з виконаним завданням надсилаємо в Google Classroom.

 

2.Виконуємо завдання на ст. 106-107 "Працюємо за комп'ютером".Більш детально в Google Classroom.

3.Проходимо онлайн тест "Електронні таблиці Excel" в Google Classroom (7 клас, Інформатика).


 7-Б КЛАС

Хімія

Повторити §27

Переписати у робочий  зошит задачі №2-4 на сторінці 157-158

Виконати  (письмово) завдання (у Viber)

Виконати тести  онлайн

1) https://naurok.com.ua/test/start/132808

2)    https://naurok.com.ua/test/start/130701

Біологія

Вивчити §48, 49

Пояснити терміни с.208, 214 письмово

Зарубіжна література

За підручником опрацювати  сторінки 241-242, 243-247.

Додатково:

https://sway.office.com/KigEuEZPDB7wq4mS?ref=Link&fbclid=IwAR3hTUk1VvxVuSoOqOEwEDfQsDmNtjWLlMyLwBoAhrSsCHI1qsYTb1GKlOU 

Географія

Опрацювати § 52. Природні зони Євразії. Ліси.

Виконати завдання 7, сторінка 204 (письмово)

Англійська мова

Вивчити діалоги на с.150, вправа 4

Написати відгук на улюблений фільм за зразком вправи 1, с.152

Українська мова

§ 35, повторити, впр. 458, 463

Українська література

Прочитати новелу “Гер переможений” Л. Пономаренко. Заповнити паспорт головного героя

Всесвітня історія

Опрацювати парагр.20, за 22-практичне заняття-письмово              

Трудове навчання (дівчата)

Розділ “Елементи побутової діяльності”

(Інструкція щодо виконання у Viber)

Образотворче мистецтво

Послідовно виконувати завдання свого класу

https://sites.google.com/view/7school-dist/%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B5-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE-5-7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81

Основи здоров’я

§24 опрацювати

Письмово: проаналізувати можливі ризики найближчого оточення підлітків.

Тест до параграфа: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=107521

 

Інформатика(група Капші Н.В.)

 

Повторити § 4.1-4.3, дати відповіді на питання в кінці параграфів.

 

Інформатика (група Костриби Т.А.)

 

1.Переглянути відео. Опрацювати:  4.3 (підручник ст. 101-106). Дати відповідь на питання №1-2, 9 ст.108 в зошиті. Фото з виконаним завданням надсилаємо в Google Classroom.

 

2.Виконуємо завдання на ст. 106-107 "Працюємо за комп'ютером".Більш детально в Google Classroom.

3.Проходимо онлайн тест "Електронні таблиці Excel" в Google Classroom (7 клас, Інформатика).


 7-В КЛАС 

Хімія

Повторити §27

Переписати у робочий  зошит задачі №2-4 на сторінці 157-158

Виконати  (письмово) завдання (у Viber)

Виконати тести  онлайн 1) https://naurok.com.ua/test/start/132808

2)    https://naurok.com.ua/test/start/130701

Біологія

Вивчити §48, 49

Пояснити терміни с.208, 214 письмово

Зарубіжна література

За підручником опрацювати  сторінки 241-242, 243-247.

Додатково:

https://sway.office.com/KigEuEZPDB7wq4mS?ref=Link&fbclid=IwAR3hTUk1VvxVuSoOqOEwEDfQsDmNtjWLlMyLwBoAhrSsCHI1qsYTb1GKlOU 

Географія

Опрацювати § 52. Природні зони Євразії. Ліси.

Виконати завдання 7, сторінка 204 (письмово)

Всесвітня історія

Опрацювати парагр.20, за 22-практичне заняття-письмово

Алгебра

посилання на відеоуроки

https://www.youtube.com/watch?v=tRM_W8oBFAI&list=PLeb-UxVXmUb7vO5x6DK6-Kq6SqEnl20LO&index=21

https://www.youtube.com/watch?v=efUFkT6A60s&list=PLeb-UxVXmUb7vO5x6DK6-Kq6SqEnl20LO&index=22

пункт 26 опрацювати №1008,1009,1011,1015,1017

Трудове навчання (дівчата)

Розділ “Елементи побутової діяльності”

(Інструкція щодо виконання у Viber)

Образотворче мистецтво

Послідовно виконувати завдання свого класу

https://sites.google.com/view/7school-dist/%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B5-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE-5-7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81

 

Англ.мова

 

1)ГРАМАТИКА (повторити) PAST SIMPLE (was\were(стан)\\\\правильні\неправильні дієслова( три форми)дієслова дії; did. П’ять типів питань (за схемами дієслів стану та дієслів дії) - опитування  у п’ятницю(усно)

 

2)З ТРЕТЬОГО ПАРАГРАФУ (ST B ст.33-45 I W B ст 24-32): - ФОТО ВИСИЛАЄМО

 

а)вибрати 10 речень у PAST SIMPLE.

 

б)Задати до них ПО 5 типів питань.

 

в) Підкреслити ДІЄСЛОВО(присудок).

 

г)Вказати ПРАВИЛЬНЕ чи НЕПРАВИЛЬНЕ .

 

д)Дати ТРИ форми

 

3) З ТРЕТЬОГО ПАРАГРАФУ (ST B ст.33-45 )

 

А)РАМОЧКИ « VOCABULARY” Впр. 2 ст.35, Впр.5 ст.41 – виписати в словник ФОТО ВИСИЛАЄМО

 

Б) Всі « VOCABULARY” ПЕРЕКАЛАСТИ і  ПІДПИСАТИ олівцем ФОТО ВИСИЛАЄМО

 

В) ПИСЬМО ----3 КОЖНИМ вразом і словом з « VOCABULARY” Впр. 2 ст.35, Впр.5 ст.41 скласти по ОДНОМУ реченню в PAST SIMPLE ( за підказками  можна дивитись в підручники) ФОТО ВИСИЛАЄМО

 

Інформатика(група Капші Н.В.)

 

Повторити § 4.1-4.3, дати відповіді на питання в кінці параграфів.



 Інформатика (група Костриби Т.А.)

 

1.Переглянути відео. Опрацювати:  4.3 (підручник ст. 101-106). Дати відповідь на питання №1-2, 9 ст.108 в зошиті. Фото з виконаним завданням надсилаємо в Google Classroom.

 

2.Виконуємо завдання на ст. 106-107 "Працюємо за комп'ютером".Більш детально в Google Classroom.

3.Проходимо онлайн тест "Електронні таблиці Excel" в Google Classroom (7 клас, Інформатика).


 8-А КЛАС

Українська мова

§39-40 (опрацювати). Впр. 7 () ст. 137

Українська література

Ю. Винничук “Місце для дракона” (прочитати)

Хімія

Опрацювати §15, 16

Написати у робочому зошиті висновки с.83, таблицю 6 на сторінці 85

Виконати  (письмово) завдання  №1-7 на сторінці 84, №1-6 на с.86

Виконати тест онлайн  https://naurok.com.ua/test/start/131863

Основи здоров’я

§ 22, прослухати аудіоурок

Письмово:

1.Спочатку придумати цивілізацію, де відсутня проблема забруднення ПОВІТРЯ. Прописати, як мешканці цієї цивілізації змогли цю проблему вирішити (на менше 5 способів). Фантазуємо на повну, навіть якщо ідея видається нереальною. Використовуємо знання з попередніх років, а також з фізики та біології. За бажанням, можете виконати у формі малюнків чи схем. 

Біологія

Вивчити §40,41,42

Виконати тести с.148 письмово

Фізика

Вивчити §33. Робота і потужність електричного струму. 

Виконати завдання вправи №33 (1, 3, 4)

Географія

Повторити § 50. 

Виконати практичну роботу №11, сторінка 247 (письмово).

Опрацювати § 51. Механічний рух населення.

Зарубіжна література

Виконати КР на окремих аркушах за посиланням:

https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-z-zarubiznoi-literaturi-dla-ucniv-8-klasu-z-temi-baroko-i-klasicizm-174146.html

Читати філософську казку Екзюпері “Маленький принц”.

МИСТЕЦТВО

Тема 26 - 27 (стор.146-155) “Романтизм в образотворчому мистецтві”

Виписати (виділених) художників та їх картини.  

Трудове навчання (дівчата)

Аналіз предметів інтер’єру (Інструкція щодо виконання у Viber)

Історія України

§ 36 Тема. ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ Й КРИМ У XVIII ст.

 Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

  1. Складіть план: заходи уряду Російської імперії з колонізації південної України.
  2. Складіть хронологію основних подій колонізації Південної України Росією.

§ 34 Тема. ПРАВОБЕРЕЖЖЯ ТА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У 20-60-х рр. XVIII ст. Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

  1. Написати есе про очільників народного руху Максима Залізняка та Івана Гонти, у якому висловіть своє ставлення до цих постатей.
  2.  Складіть план розповіді: діяльність опришків на території західноукраїнських земель, за яких обставин виникає і посилюється їх рух.

Переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=V_CkMt9sOrw

 

Інформатика(група Капші Н.В.)

 

Законспектувати п.6.3 с.195-198. Виконати завдання №4 с.199.

 

 

 


 8-Б КЛАС 

Українська мова та література

https://ukrmovaliter.blogspot.com/p/blog-page_29.html

Хімія

Опрацювати §15, 16

Написати у робочому зошиті висновки с.83, таблицю 6 на сторінці 85

Виконати  (письмово) завдання  №1-7 на сторінці 84, №1-6 на с.86

Виконати тест онлайн  https://naurok.com.ua/test/start/131863

Біологія

Вивчити §40,41,42

Виконати тести с.148 письмово

Основи здоров’я

§ 22, прослухати аудіоурок

Письмово:

1.Спочатку придумати цивілізацію, де відсутня проблема забруднення ПОВІТРЯ. Прописати, як мешканці цієї цивілізації змогли цю проблему вирішити (на менше 5 способів). Фантазуємо на повну, навіть якщо ідея видається нереальною. Використовуємо знання з попередніх років, а також з фізики та біології. За бажанням, можете виконати у формі малюнків чи схем. 

Фізика

Вивчити §33. Робота і потужність електричного струму. 

Виконати завдання вправи №33 (1, 3, 4)

Географія

Повторити § 50. 

Виконати практичну роботу №11, сторінка 247 (письмово).

Опрацювати § 51. Механічний рух населення.

Зарубіжна література

Виконати КР на окремих аркушах за посиланням:

https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-z-zarubiznoi-literaturi-dla-ucniv-8-klasu-z-temi-baroko-i-klasicizm-174146.html

Читати філософську казку Екзюпері “Маленький принц”.

Англійська мова

Виписати нові слова у сдовник с.189

Прочитати текст вправи 3, с.190 та письмово заповнити табличку

РЗ вправи 7-8 а в,  с.85-86 виконати письмово

МИСТЕЦТВО

Тема 26 - 27 (стор.146-155) “Романтизм в образотворчому мистецтві”

Виписати (виділених) художників та їх картини.  

Трудове навчання (дівчата)

Аналіз предметів інтер’єру (Інструкція щодо виконання у Viber)

Історія України

§ 36 Тема. ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ Й КРИМ У XVIII ст.

 Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

  1. Складіть план: заходи уряду Російської імперії з колонізації південної України.
  2. Складіть хронологію основних подій колонізації Південної України Росією.

§ 34 Тема. ПРАВОБЕРЕЖЖЯ ТА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У 20-60-х рр. XVIII ст. Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

  1. Написати есе про очільників народного руху Максима Залізняка та Івана Гонти, у якому висловіть своє ставлення до цих постатей.
  2.  Складіть план розповіді: діяльність опришків на території західноукраїнських земель, за яких обставин виникає і посилюється їх рух.

Переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=V_CkMt9sOrw


  9-А КЛАС 

Українська мова та література

https://ukrmovaliter.blogspot.com/p/blog-page_29.html

Хімія

Опрацювати §38

Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=kfeIvrpwwtA

Заповнити у робочому зошиті таблицю (у Viber)

Виконати тест онлайн  https://naurok.com.ua/test/start/2327

Підготувати навчальний  проєкт “Друге життя паперу”

Основи здоров’я

§ 25, прослухати аудіоурок

Письмово:

Пройти тест з теми за посиланням до 17:00 п’ятниці 10.04.2020 р. (після цього часу тест буде недоступним для Вас): 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=711091

Код доступу 711091

Переходимо.

Вводимо Прізвище та Ім’я.

Проходимо тест.

Результат надсилати НЕ потрібно

Геометрія

Пройти тест з теми за посиланням до 16:00 п’ятниці 10.04.2020 р. (після цього часу тест буде недоступним для Вас):

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=290259

Біологія

Вивчити §44,45,46

Виконати тести с.172, 180 письмово

Фізика

Вивчити §36. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. 

Виконати завдання вправи №36 (1, 3).

Географія

Повторити § 32, 33. Харчова промисловість.

Робота з картою, сторінка 182 (письмово).

Англійська мова

Виконати письмово вправу 5а, с.191 та вивчити цей текст

Grammar Past Tenses Revision с.254-255 у підручнику

Письмово виконати вправи 2,3 с.192-193

Зарубіжна література

Виконати тести https://vseosvita.ua/library/b-sou-pigmalion-testi-234438.html?rl=465251&fbclid=IwAR1l_uEu3rliqQKop1LmsMhDVAPMKKw_2rdl8u1lVb7iUC5UCL2jclqHyzw

Порівняти Лайзу з героїнями реаліті-шоу “Від пацанки до панянки” (письмово).

Читати роман-антиутопію Р.Бредбері “451 градус за Фаренгейтом”.

Правонавство

Повторити парагр.26, опрацювати 27 

Трудове навчання (дівчата)

Виготовлення кондитерських виробів (Інструкція щодо виконання у Viber)

 Історія України

§ 26 ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ. ОСОБЛИВОСТІ КУЛЬТУРНИЦЬКОГО й ПОЛІТИЧНОГО ЕТАПІВ НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ НА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ

Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

  1. За матеріалами уроку складіть порівняльну таблицю культурницького та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях, зазначивши: дати початку й кінця, основні течії, основних діячів і їхнє соціальне походження, цілі рухів і течій, головні факти діяльності.
  2.  Сформулюйте, у чому ви вбачаєте історичне значення національного відродження на західноукраїнських землях для тогочасної України, для нащадків і сучасної України.
  3.  ПЕРЕВІРТЕ СВОЇ ЗНАННЯ З РОЗДІЛУ V (стор. 83)

§ 27 ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ НАДДНІПРЯНЩИНИ

Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал.

Виконати завдання:

  1. Підготуйте короткі дослідження про українських підприємців-меценатів XIX-поч. XXст. : родини Терещенків, Ханенків, Харитоненків, Симиренків.
  2. Переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=sYc6AMHVGWc

Мистецтво

§ Тема 2 5 ТЕЛЕБАЧЕННЯ: ПОГЛЯД У СВІТ

1. Які особливості художньої мови телемистецтва?

2. Назвіть основні телевізійні жанри та схарактеризуйте їх на конкретних прикладах.

3. Використовуючи сучасні технології, створіть музичний відеокліп і продемонструйте його учням вашої школи.

Переглянути відео телепрограми «Про особисте» телеведучої з Буковини, Наталки Фіцич, за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=6BOQRoJaTFg

 

Інформатика(група Капші Н.В.)

 

Створити сайт про себе за допомогою Google додатку. Посилання на сайт надіслати у Viber-групу 9-A інформатика.

 

 

 


 9-Б КЛАС  

Українська мова 

§29 (опрацювати). Впр. 321, 323

Українська література

Тарас Шевченко. Поезію “Росли укупочці, зросли….” (читати, аналізувати). Вірш “Доля” напам’ять.

Хімія

Опрацювати §38

Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=kfeIvrpwwtA

Заповнити у робочому зошиті таблицю (у Viber)

Виконати тест онлайн  https://naurok.com.ua/test/start/2327

Підготувати навчальний  проєкт “Друге життя паперу”

Основи здоров’я

§ 25, прослухати аудіоурок.

Письмово:

Пройти тест з теми за посиланням до 17:00 п’ятниці 10.04.2020 р. (після цього часу тест буде недоступним для Вас): 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=711091

Код доступу 711091

 Переходимо.

Вводимо Прізвище та Ім’я.

Проходимо тест.

Результат надсилати НЕ потрібно

Біологія

Вивчити §44,45,46

Виконати тести с.172, 180 письмово

Фізика

Вивчити §36. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. 

Виконати завдання вправи №36 (1, 3).

Географія

Повторити § 32, 33. Харчова промисловість.

Робота з картою, сторінка 182 (письмово).

Зарубіжна література

Виконати тести https://vseosvita.ua/library/b-sou-pigmalion-testi-234438.html?rl=465251&fbclid=IwAR1l_uEu3rliqQKop1LmsMhDVAPMKKw_2rdl8u1lVb7iUC5UCL2jclqHyzw

Порівняти Лайзу з героїнями реаліті-шоу “Від пацанки до панянки” (письмово).

Читати роман-антиутопію Р.Бредбері “451 градус за Фаренгейтом”.

Правонавство

Повторити парагр.26, опрацювати 27 

Англійська мова

Grammar Future Tenses Revision підручник с.255-256 та с.193

Письмово виконати вправи 6,7, с.194

Прочитати вправу 3а,в,  с.197 та вивчити текст про Уельс

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Опрацювати  §23 “Японія”,  § 24 “Китай”. Виписати виділені імена,  дати і терміни та їх значення

Трудове навчання (дівчата)

Виготовлення кондитерських виробів (Інструкція щодо виконання у Viber)

Мистецтво

Робота за посиланням (консультація у Viber)

https://sites.google.com/view/7school-dist/%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE-10-11-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81

 

Інформатика (група Костриби Т.А.)

 

1.Виконати завдання практичної роботи №12 на  (ПК чи смартфоні) ст.257-258. Виконане завдання надсилаємо у вигляді файлів, скріншотів або запису в зошиті в Google Classroom. Перед початком роботи перегляньте відеоінструкцію..

2.Проходимо онлайн тест "Персональне навчальне середовище та дистанційне опрацювання даних" в Google Classroom (9 клас, Інформатика).


 10-А КЛАС  

Українська література

Леся Українка “Лісова пісня”. Виписати цитати до характеристики Мавки і Лукаша. Скласти порівняльну характеристику образів Дядька Лева і Лукаша, Мавки і Килини

Українська мова

§ 46, теоретичний матеріал, таблиці, впр. 407,412

Хімія

Повторити §13-21

Виконати ВСІМ  на окремому листку Практичну роботу 1 (інструктивна картка у Viber)

Виконати ВСІМ підсумковий тест онлайн https://naurok.com.ua/test/start/135735

Біологія

Вивчити §40, 41

Пояснити терміни с.151, 154 письмово

Фізика

Вивчити §40. Абетка електростатики. 

Виконати завдання вправи №40 (2, 3).

Вивчити §41. Електричне поле.

Виконати завдання вправи №41 (6).

Географія

Опрацювати § 40. Населення Африки.

Робота з картою, сторінка 225 (письмово).

Зарубіжна література

За підручником опрацювати сторінки 181-184.

Письмово відповідати на питання №1,2,3 (с.184).

Читати  драму-феєрію “Синій Птах” М.Метерлінка.

Всесвітня історія

Опрацювати ст. 108-114; ст.114- запам’ятати 

Громадянська освіта

Підготувати повідомлення “Медіа та демократія”

Мистецтво

Робота за посиланням (консультація у Viber)

https://sites.google.com/view/7school-dist/%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE-10-11-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81

 

Англ.мова



Інформатика(група Капші Н.В.)

 

Виконати тестові завдання, посилання надіслані у Viber-групу.

 

 

 


 10-Б КЛАС  

Хімія

Повторити §13-21

Виконати ВСІМ  на окремому листку Практичну роботу 1 (інструктивна картка у Viber)

Виконати ВСІМ підсумковий тест онлайн https://naurok.com.ua/test/start/135735

Біологія

Вивчити §40, 41

Пояснити терміни с.151, 154 письмово

Фізика

Вивчити §40. Абетка електростатики. 

Виконати завдання вправи №40 (2, 3).

Вивчити §41. Електричне поле.

Виконати завдання вправи №41 (6).

Географія

Опрацювати § 39. Населення Африки.

Завдання 2, сторінка 210 в рубриці “Практичні завдання” (письмово).

Українська мова

§ 44, теоретичний матеріал, впр. 381,383

Українська література

Леся Українка “Лісова пісня”. Виписати цитати до характеристики Мавки і Лукаша. Скласти порівняльну характеристику образів Дядька Лева і Лукаша, Мавки і Килини

Зарубіжна література

За підручником опрацювати  тему “Драматургія наприкінці ХІХ-початку ХХ ст.”, зробити конспект. Читати  драму-феєрію “Синій Птах” М.Метерлінка.

Всесвітня історія

Опрацювати ст. 108-114; ст.114- запам’ятати 

Громадянська освіта

Підготувати повідомлення “Медіа та демократія”

Англійська мова

Опрацювати с.181-187

РЗ с.76-78, вправи 1-3

Письмово виконати вправи 1,2, с.188

Прочитати текст вправа 3, с.188-189

Мистецтво

Підготувати повідомлення “Особливості арабо-мусульманської культури”

 

Інформатика(група Капші Н.В.)

 

Виконати тестові завдання, посилання надіслані у Viber-групу.

 

 

 


 11 КЛАС  

Хімія

Повторити §39

Виконати у робочому зошиті №7 на сторінці 182.

Виконати  тест онлайн https://naurok.com.ua/test/start/125081

Підготувати навчальний проєкт (один із переліку на сторінці 184 підручника)

Біологія

Вивчити §43

Законспектувати с.160

Питання 2,5 с.159 письмово

Фізика

Вивчити §40. Радіоактивність. Основний закон радіоактивного розпаду. 

Виконати завдання вправи №40 (1, 2).

Астрономія

Опрацювати 3 теми 6. Надмасивна чорна діра в центрі Галактики. 

Виконати рекомендації завдання курсу “Астрономія” в додатку Google Classroom.

Географія

Опрацювати § 29. Первинний сектор економіки України.

Завдання 2, сторінка 154 в рубриці “Перевірте, чого навчилися” (письмово).

Українська мова (Сірман Л.М.)

 § 47, впр. 361, 368

Англійська мова

Опрацювати с.190-193 у підручнику

Письмово виконати вправи 1, с.194; 2, с.195; 1, с.200; 2, с.201

Прочитати вправи 3, с.196-197 та 4, с.201-202

Зарубіжна література

За підручником с.218-222 - законспектувати; с.222-230- читати різними шляхами, проаналізувати своє сприйняття.

Всесвітня історія

Підготувати повідомлення “Повсякденне життя та культура”(розділ)

МИСТЕЦТВО 

Зародження українського кіномистецтва. §7.5 (стор. 200-203). Виписати видатних режисерів і їх твори та видатних акторів.