- Деталі
- Категорія: Для учнів
Завдання для 5-11-х класів
на період з 13 по 17 квітня
(оновлено 16.04.2020 20:26)
5-А КЛАС
Природознавство
Опрацювати § 43. Співіснування організмів.
Виконати завдання 5, сторінка 188 (письмово).
Українська мова
§ 38 (повторити).
§ 39 (опрацювати теоретичний матеріал, вивчити правила).
Виконати вправи 462, 464, 465, 467.
Інформатика (група Капші Н.В.)
Опрацювати презентації, виписати основні поняття, замалювати основні схеми, виконати тести, посилання будуть надіслані у вайбер-групу.
1.https://drive.google.com/open?id=1egnhYyQd9UgoaO1fc5K3j9HWYx6_4iES
2.https://drive.google.com/open?id=1rEWQPHeywgjqty3EXLPpcAJbNyyWm_EO
Основи здоров’я
§27, прослухати аудіоурок.
Письмово:
1. С. 144 виконати завдання з позначкою «?» (внизу сторінки).
Історія
§28. Практична робота № 5 “Родове дерево”. Опрацювати та створити родове дерево своєї сім'ї. Вам допоможуть підказки на стор. 155.
Інформатика (група Костриби Т.А.)
1.Повторити § 4.1-4.2 (підручник).
2.Виконати Практичну роботу №4 "Складання та виконання лінійних алгоритмів" ст.177. Виконані завдання(фото або файл) здаємо в Google Classroom.
Завдання 1. Виконуємо в зошиті.
Завдання 2. Редагуємо файл "Практична 4.1".
Завдання 3. Виконуємо самостійно.
Більш детально в Google Classroom.
Зарубіжна література
Читати повністю “Чарлі та шоколадна фабрика”.
УВАГА!
Дивитися фільм замість того щоб читати - не зараховується!
Англійська мова (Н.М. Ракевич)
Theme «Getting about the town». Write down new words - p. 193, p. 195. Ex. 5 (p.193), Ex. 1(194-195), Ex.2 (198-199), Ex. 4 (p.200) - to read. Ex. 2 (p. 201) - to do in written form. WB Ex.1-3 (p.100-102), Ex.8 (p.107), Ex.12 (p.110).
Математика
Понеділок: п. 37, №№ 1094; 1099.
Вівторок:п. 37, №№ 1100; 1101.
Середа: п. 38 (опрацювати ), №№ 1109, 1111, 1113.
Четвер: п. 38, №№ 1120, 1122, 1127.
П’ятниця: п. 38, №№ 1130; 1183.
Трудове навчання (дівчата)
Писанкарство. Перегляд відеоролика
та виконання практичної роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=SWSbExWkv-o&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=brGQb79rXDo&feature=youtu.be
Образотворче мистецтво
Намалювати "Щасливе Дерево" .
Як ви гадаєте, що таке щастя? Що необхідно вам, щоб відчувати себе щасливими?
Як можна впізнати щасливу людину? Чи може бути щасливою тварина? Рослина?
Один японський філософ сказав : " Щоб намалювати дерево - треба відчути себе деревом".
Поміркуйте : Чи схоже дерево на людину? Як змінюється емоційний стан дерева протягом року?
Згадайте народні прислів'я пов'язані з деревом та людиною :
«Дерево тримається корінням, а людина сім'єю» . «Людина без сім'ї, що дерево без плодів». «Яке дерево, такі його квіти; які батьки, такі й діти».
Хочете відчути захоплення та радість ? Подивіться на щасливі чарівні весняні дерева з усього світу.
5-Б КЛАС
Інформатика (група Капші Н.В.)
Опрацювати презентації, виписати основні поняття, замалювати основні схеми, виконати тести, посилання будуть надіслані у вайбер-групу.
1.https://drive.google.com/open?id=1egnhYyQd9UgoaO1fc5K3j9HWYx6_4iES
2.https://drive.google.com/open?id=1rEWQPHeywgjqty3EXLPpcAJbNyyWm_EO
Основи здоров’я
§27, прослухати аудіоурок.
Письмово:
1. С. 144 виконати завдання з позначкою «?» (внизу сторінки).
Англійська мова
14.04
Theme: Tour to England
H/w: WB p. 115-116 (ex. 8,9)
15.04
Theme: What do I know about the UK?
1. Write 4 sentences what you have learnt about the UK.
2. Read the text on p. 215 and write 3 sentences starting as in the example (ex. 4)
3. Write about Tara’s impression of Great Britain (ex. 6b p. 217 – use the text above)
H/w: WB p. 117 (ex. 10,11,12)
16.04
Theme: Revision “My town”
Complete tasks. I’ll publish the presentation (classroom).
H/w: Learn the poem “Brighton in the rain” (I’ll send)
17.04
Theme: Ukraine.
1. Try to guess what others think about Ukrainians (ex. 4 p. 220)
2. Find out whether the foreign tourists like to visit Ukraine (p.218-219) and tell about it – невідомі слова виписати і вивчити.
3. Complete ex. 2,3 p.219.
H/w: learn words p. 219, WB p. 121 (ex. 1,2)
Історія
§28. Практична робота № 5 “Родове дерево”. Опрацювати та створити родове дерево своєї сім'ї. Вам допоможуть підказки на стор. 155.
Інформатика (група Костриби Т.А.)
1.Повторити § 4.1-4.2 (підручник).
2.Виконати Практичну роботу №4 "Складання та виконання лінійних алгоритмів" ст.177. Виконані завдання(фото або файл) здаємо в Google Classroom.
Завдання 1. Виконуємо в зошиті.
Завдання 2. Редагуємо файл "Практична 4.1".
Завдання 3. Виконуємо самостійно.
Більш детально в Google Classroom.
Зарубіжна література
Читати повністю “Чарлі та шоколадна фабрика”.
УВАГА!
Дивитися фільм замість того щоб читати - не зараховується!
Природознавство
15.04
Опрацювати §47, виписати визначення (!), питання 1-5 с. 200 (усно).
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=LeBf_VxnQ7s
16.04
Опрацювати §48, виписати визначення (!), питання 1-6 с. 204 (усно); №5 с. 204 (письмово).
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=5ZRvdSrsMM0
Виконати тест онлайн за посиланням:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=455460
Завдання необхідно виконати до 17 квітня
Математика
Понеділок: п. 37, №№ 1094; 1099.
Вівторок:п. 37, №№ 1100; 1101.
Середа: п. 38 (опрацювати ), №№ 1109, 1111, 1113.
Четвер: п. 38, №№ 1120, 1122, 1127.
П’ятниця: п. 38, №№ 1130; 1183.
Трудове навчання (дівчата)
Писанкарство. Перегляд відеоролика
та виконання практичної роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=SWSbExWkv-o&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=brGQb79rXDo&feature=youtu.be
Образотворче мистецтво
Намалювати "Щасливе Дерево" .
Як ви гадаєте, що таке щастя? Що необхідно вам, щоб відчувати себе щасливими?
Як можна впізнати щасливу людину? Чи може бути щасливою тварина? Рослина?
Один японський філософ сказав : " Щоб намалювати дерево - треба відчути себе деревом".
Поміркуйте : Чи схоже дерево на людину? Як змінюється емоційний стан дерева протягом року?
Згадайте народні прислів'я пов'язані з деревом та людиною :
«Дерево тримається корінням, а людина сім'єю» . «Людина без сім'ї, що дерево без плодів». «Яке дерево, такі його квіти; які батьки, такі й діти».
Хочете відчути захоплення та радість ? Подивіться на щасливі чарівні весняні дерева з усього світу.
5-В КЛАС
Інформатика (група Капші Н.В.)
Опрацювати презентації, виписати основні поняття, замалювати основні схеми, виконати тести, посилання будуть надіслані у вайбер-групу.
1.https://drive.google.com/open?id=1egnhYyQd9UgoaO1fc5K3j9HWYx6_4iES
2.https://drive.google.com/open?id=1rEWQPHeywgjqty3EXLPpcAJbNyyWm_EO
Математика
Пункт 38 опрацювати №1103,1105,1107,1109,1112,1114,1117(завдання на тиждень).
Відеоурок по даній темі:
https://www.youtube.com/watch?v=eEao3zimcoc&list=PLeb-UxVXmUb6jJkCqDDWLbx4Yc-JPnp4y&index=39.
Англ.мова(о.г.)
(здати до 10 год 18 .04)
Пацюємо по британських підручниках параграф 2.Слухаємо аудіо1.38-1.42 до всіх пунктів завдання і вправ
Дивимось відео і працюємо згідно ІНСТРУКЦІЙ.П’ЯТЬ пунктів + УСНЕ(текст)
1)SB (блакитні рамочки по всьому параграфу VOCABULARY ст.23,25,27,)- у словник(фото)
2)SB (блакитні рамочки по всьому параграфу VOCABULARY ст.23,25,27)- переклад у підручнику(фото)
3)SB стор.22-24 переклад в підручнику(в зошиті) –(фото)
4) SB стор.22-24-ЗРОБИТИ вправи(фото)
5) WB – напам’ять вивчити текст (аудіо, здати відео) стор.12 (My School)(аудіо окремо)
6)WB cтор.16 –зробити вправи,перекласти в підручнику (фото)
Основи здоров’я
§27, прослухати аудіоурок.
Письмово:
1. С. 144 виконати завдання з позначкою «?» (внизу сторінки).
Англійська мова (1 група)
13.04
Theme: Tour to England
H/w: WB p. 115-116 (ex. 8,9)
14.04
Theme: What do I know about the UK?
1. Write 4 sentences what you have learnt about the UK.
2. Read the text on p. 207 and write 3 sentences starting as in the example (ex. 4)
3. Write about Tara’s impression of Great Britain (ex. 6b p. 209 – use the text above)
H/w: WB p. 117 (ex. 10,11,12)
16.04
Theme: Revision “My town”
Complete tasks. I’ll publish the presentation (classroom).
H/w: Learn the poem “Brighton in the rain”
17.04
Theme: Ukraine.
1. Try to guess what others think about Ukrainians (ex. 4 p. 212)
2. Find out whether the foreign tourists like to visit Ukraine (p.210-211) and tell about it – невідомі слова виписати і вивчити.
3. Complete ex. 2,3 p.211.
H/w: learn words p. 211, WB p. 121 (ex. 1,2)
Історія
§28. Практична робота № 5 “Родове дерево”. Опрацювати та створити родове дерево своєї сім'ї. Вам допоможуть підказки на стор. 155.
Інформатика (група Костриби Т.А.)
1.Повторити § 4.1-4.2 (підручник).
2.Виконати Практичну роботу №4 "Складання та виконання лінійних алгоритмів" ст.177. Виконані завдання(фото або файл) здаємо в Google Classroom.
Завдання 1. Виконуємо в зошиті.
Завдання 2. Редагуємо файл "Практична 4.1".
Завдання 3. Виконуємо самостійно.
Більш детально в Google Classroom.
Українська мова
Нова тема с.214. Виконати вправи 498, 499, 501,504
Зарубіжна література
Читати повністю “Чарлі та шоколадна фабрика”.
УВАГА!
Дивитися фільм замість того щоб читати - не зараховується!
Природознавство
13.04
Опрацювати §42, виписати визначення (!), питання 1-5 с. 184 (усно).
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=LeBf_VxnQ7s
15.04
Опрацювати §43, виписати визначення (!), питання 1-6 с. 188 (усно); №5 с. 188 (письмово).
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=5ZRvdSrsMM0
Виконати тест онлайн за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=455460
Завдання необхідно виконати до 17 квітня
Трудове навчання (дівчата)
Писанкарство. Перегляд відеоролика
та виконання практичної роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=SWSbExWkv-o&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=brGQb79rXDo&feature=youtu.be
Образотворче мистецтво
Намалювати "Щасливе Дерево" .
Як ви гадаєте, що таке щастя? Що необхідно вам, щоб відчувати себе щасливими?
Як можна впізнати щасливу людину? Чи може бути щасливою тварина? Рослина?
Один японський філософ сказав : " Щоб намалювати дерево - треба відчути себе деревом".
Поміркуйте : Чи схоже дерево на людину? Як змінюється емоційний стан дерева протягом року?
Згадайте народні прислів'я пов'язані з деревом та людиною :
«Дерево тримається корінням, а людина сім'єю» . «Людина без сім'ї, що дерево без плодів». «Яке дерево, такі його квіти; які батьки, такі й діти».
Хочете відчути захоплення та радість ? Подивіться на щасливі чарівні весняні дерева з усього світу.
6-А КЛАС
Географія
Опрацювати § 45, 46. Болота, штучні водойми, льодовики.
Виконати завдання 8, сторінка 189 (письмово).
Інформатика (група Капші Н.В.)
Опрацювати теоретичний матеріал, який буде надісланий у вайбер-групу, занотувати основне у зошити. Виконати практичні завдання надіслані у групу.
Біологія
Підготувати проект “Значення рослин для існування життя на планеті Земля” або “Значення рослин для людини”.
Виконати тести (середа, група у Viber)
Зарубіжна література
Творча робота “Віра в перемогу людського розуму”(за прочитаними новелами Р.Бредбері та Р.Шеклі)
Історія
§43: Диктатура Гая Юлія Цезаря. Прочитати. Виписати
а) виділені терміни та їх значення;
б) дати; в) крилаті вислови.
Завдання -2. Узагальнення до теми.
Англійська мова (Н.М. Ракевич)
Theme «Travelling». Ex. 3 (p.96), Ex.4 (p.99), Ex.2 (p.101), Ex.5 (p.104) - to read. Ex.6 (p.97), Ex.5 (p.101), Ex.6 (p.104) - to do in written form.
Основи здоров’я:
-
Опрацювати § 30 “Ти - велосипедист”.
-
Письмово підготувати інформаційне повідомлення на тему: “Цікаві факти з історії виникнення велосипеду”.
- Виконати в підручнику на ст.172 тест на увагу “Щоб стати вправним велосипедистом”.
Трудове навчання (дівчата)
Писанкарство. Перегляд відеоролика
та виконання практичної роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=SWSbExWkv-o&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=brGQb79rXDo&feature=youtu.be
Образотворче мистецтво
Намалювати свою улюблену домашнютваринку, намагаючись якомога точніше передати її форму та пропорції.
Розкажи про ії характер, грацію, пухнасту шерсть , гарний хвіст, гострі зубки, улюблену позу та хитрі очі.
Але якщо у вас немає тваринки вдома, можна малювати пофотографії.
Або відійти від реальних форм і спробувати себе художником -мультиплікатором і намалюватимудрого кота Афанасія, або кумеднихМакса,Бадді,Нормана таХлою.
Інструменти та матеріали на вибір: аркуші паперу або скетчбук, олівці, крейдочки, фломастери, лінери або гелеві ручки.
План роботи:
На аркуші паперу скомпонуй зображення, відповідно до "моделі", яка може сидіти, спати, або рухатися.
Уважно роздивися форму та пропорції тіла тваринки, і намагайся передати характерні пози.
Спробуй швидко відтворити контурні форми, лише потім уточнювати усі деталі.
Посміхайся! Бажаю натхнення та позитивних емоцій!
До зустрічі у школі!
6-Б КЛАС
Географія
Опрацювати § 45, 46. Болота, штучні водойми, льодовики.
Виконати завдання 8, сторінка 189 (письмово).
Інформатика (група Капші Н.В.)
Опрацювати теоретичний матеріал, який буде надісланий у вайбер-групу, занотувати основне у зошити. Виконати практичні завдання надіслані у групу
Українська мова
§ 37 (опрацювати), впр. 428
§ 38 (опрацювати), впр. 434
Українська література
Леся Воронина “Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9”. Ст. 186-215 (читати)
Англ.мова
ЗДАТИ (до 10 год. 18.04)
Працюємо лише по двох підручниках.
1)В SB ПЕРЕКЛАСТИ WORD LIST для 3 параграфу.(фото)
ДИВИМОСЬ ВІДЕО З ІНСТРУКЦІЯМИ:
2)вправи у SB стор:34-37.Робити у підручнику і на окремих аркушах(якщо великий розмір).ПЕРЕКЛАД незнайомих слів у вправах.(Аудіо додаються 2.1-2.6)
3) НАПАМЯТЬ+ переклад письмово SB впр.- діалоги стор .36:здача онлайн або відео, знати переклад(слухати АУДІО 2.4)
4)вправи у WB:стор.24-26. ПЕРЕКЛАД незнайомих слів у вправах.
Біологія
Підготувати проект “Значення рослин для існування життя на планеті Земля” або “Значення рослин для людини”.
Виконати тести (середа, група у Viber)
Зарубіжна література
Творча робота “Віра в перемогу людського розуму”(за прочитаними новелами Р.Бредбері та Р.Шеклі)
Історія
§43: Диктатура Гая Юлія Цезаря. Прочитати. Виписати
а) виділені терміни та їх значення;
б) дати; в) крилаті вислови.
Завдання -2. Узагальнення до теми.
Основи здоров’я:
-
Опрацювати § 30 “Ти - велосипедист”.
-
Письмово підготувати інформаційне повідомлення на тему: “Цікаві факти з історії виникнення велосипеду”.
- Виконати в підручнику на ст.172 тест на увагу “Щоб стати вправним велосипедистом”.
Трудове навчання (дівчата)
Писанкарство. Перегляд відеоролика
та виконання практичної роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=SWSbExWkv-o&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=brGQb79rXDo&feature=youtu.be
Образотворче мистецтво
Намалювати свою улюблену домашнютваринку, намагаючись якомога точніше передати її форму та пропорції.
Розкажи про ії характер, грацію, пухнасту шерсть , гарний хвіст, гострі зубки, улюблену позу та хитрі очі.
Але якщо у вас немає тваринки вдома, можна малювати пофотографії.
Або відійти від реальних форм і спробувати себе художником -мультиплікатором і намалюватимудрого кота Афанасія, або кумеднихМакса,Бадді,Нормана таХлою.
Інструменти та матеріали на вибір: аркуші паперу або скетчбук, олівці, крейдочки, фломастери, лінери або гелеві ручки.
План роботи:
На аркуші паперу скомпонуй зображення, відповідно до "моделі", яка може сидіти, спати, або рухатися.
Уважно роздивися форму та пропорції тіла тваринки, і намагайся передати характерні пози.
Спробуй швидко відтворити контурні форми, лише потім уточнювати усі деталі.
Посміхайся! Бажаю натхнення та позитивних емоцій!
До зустрічі у школі!
6-В КЛАС
Українська мова та література
https://ukrmovaliter.blogspot.com/p/blog-page_29.html
Географія
Опрацювати § 45, 46. Болота, штучні водойми, льодовики.
Виконати завдання 8, сторінка 189 (письмово).
Інформатика (група Капші Н.В.)
Опрацювати теоретичний матеріал, який буде надісланий у вайбер-групу, занотувати основне у зошити. Виконати практичні завдання надіслані у групу.
Біологія
Підготувати проект “Значення рослин для існування життя на планеті Земля” або “Значення рослин для людини”.
Виконати тести (середа, група у Viber)
Зарубіжна література
Творча робота “Віра в перемогу людського розуму”(за прочитаними новелами Р.Бредбері та Р.Шеклі)
Англ.мова
ЗДАТИ (до 10 год. 18.04)
Працюємо лише по двох підручниках.
1)В SB ПЕРЕКЛАСТИ WORD LIST для 3 параграфу.(фото)
ДИВИМОСЬ ВІДЕО З ІНСТРУКЦІЯМИ:
2)вправи у SB стор:34-37.Робити у підручнику і на окремих аркушах(якщо великий розмір).ПЕРЕКЛАД незнайомих слів у вправах.(Аудіо додаються 2.1-2.6)
3) НАПАМЯТЬ+ переклад письмово SB впр.- діалоги стор .36:здача онлайн або відео, знати переклад(слухати АУДІО 2.4)
4)вправи у WB:стор.24-26. ПЕРЕКЛАД незнайомих слів у вправах.
Історія
§43: Диктатура Гая Юлія Цезаря. Прочитати. Виписати
а) виділені терміни та їх значення;
б) дати; в) крилаті вислови.
Завдання -2. Узагальнення до теми.
Основи здоров’я:
-
Опрацювати § 30 “Ти - велосипедист”.
-
Письмово підготувати інформаційне повідомлення на тему: “Цікаві факти з історії виникнення велосипеду”.
-
Виконати в підручнику на ст.172 тест на увагу “Щоб стати вправним велосипедистом”.
Трудове навчання (дівчата)
Писанкарство. Перегляд відеоролика
та виконання практичної роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=SWSbExWkv-o&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=brGQb79rXDo&feature=youtu.be
Образотворче мистецтво
Намалювати свою улюблену домашнютваринку, намагаючись якомога точніше передати її форму та пропорції.
Розкажи про ії характер, грацію, пухнасту шерсть , гарний хвіст, гострі зубки, улюблену позу та хитрі очі.
Але якщо у вас немає тваринки вдома, можна малювати пофотографії.
Або відійти від реальних форм і спробувати себе художником -мультиплікатором і намалюватимудрого кота Афанасія, або кумеднихМакса,Бадді,Нормана таХлою.
Інструменти та матеріали на вибір: аркуші паперу або скетчбук, олівці, крейдочки, фломастери, лінери або гелеві ручки.
План роботи:
На аркуші паперу скомпонуй зображення, відповідно до "моделі", яка може сидіти, спати, або рухатися.
Уважно роздивися форму та пропорції тіла тваринки, і намагайся передати характерні пози.
Спробуй швидко відтворити контурні форми, лише потім уточнювати усі деталі.
Посміхайся! Бажаю натхнення та позитивних емоцій!
До зустрічі у школі!
7-А КЛАС
Англійська мова
SB p.72-73, ex.3-5 to read and answer the questions;
WB p.66, ex.1-3 to write;
SB p.74, ex.2,4;
WB p.67, ex.1-7
Географія
Опрацювати § 53, 54. Степи, пустелі. Вертикальна поясність.
Виконати завдання 8, сторінка 209 (письмово).
Біологія
Підготувати проект “Чому мігрують тварини”.
Опрацювати § 50
Інформатика (група Капші Н.В.)
Опрацювати презентацію, виписати основні поняття, виконати тестові завдання, посилання надіслані у вайбер-групу.
1.https://drive.google.com/open?id=1SZ0kWQoLjHod4A5IfGYwqhsGejHseohA
Зарубіжна література
Відповідати на питання ст.247-248(письмово).
Читати ст.248-252.
Всесвітня історія
Опрацювати параграф 21
Інформатика (група Костриби Т.А.)
1.Виконати Практичну роботу №6 "Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора", ст.109-110.
2.Додаткове завдання: В комірці В8 вводимо своє Прізвище, ім'я та клас.
Результат виконання - файл електронної таблиці надсилаємо в Google Classroom.
Більш детально в Google Classroom.
Основи здоров’я:
-
Опрацювати § 25 “Хвороби цивілізації і реклама”.
-
Письмово підготувати інформаційне повідомлення на тему: “Вплив реклами на життя та здоров’я людини”.
Хімія
Опрацювати §28,29
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=HHdWONB-fzU
Написати у робочому зошиті висновки, визначення, терміни, рівняння реакцій (всі з §28)
Виконати (письмово) завдання №207, 208, 210 на сторінці 166, №211-214 на с.170 (усно)
Виконати домашній експеримент і результати записати у робочий зошит (с.170)
Виконати тест онлайн за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=577879
Завдання необхідно виконати до 17 квітня
Алгебра
Вівторок:п 28, с.202 вивчити послідовність дій при розв. систем способом додавання,
№№1048, 1050.
П’ятниця:п.28, с.202 !!!
№№1052, 1054.
Геометрія
№№66,68,70.
Трудове навчання (дівчата)
Писанкарство. Перегляд відеоролика
та виконання практичної роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=SWSbExWkv-o&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=brGQb79rXDo&feature=youtu.be
Образотворче мистецтво
Щирі вітання учням сьомих класів!
Домашня самоізоляція від вірусу – це слушна нагода зайнятися творчими експериментами з фарбами. Вдома малювати набагато зручніше ніж за шкільною партою, і все є під руками - твоя фантазія, гарний настрій, рідні стіни, і не тільки ).
Тому, настав ідеальний час для створення оригінальних малюнків, схожих на гравюри. Це надзвичайно цікава графічна техніка, яка має назву - граторгафія, або граттаж.
Походить ця назва від французького слова gratter — шкрябати, дряпати. Це спосіб виконання малюнка шляхом шкрябання гострим інструментом по поверхні спеціального паперу .
Поради та інструменти до роботи
1. Застеліть стіл клейонкою, або непотрібними газетами. Знайдіть у своїй шафі залишки воскових крейдочок або олійні пастелі яскравих кольорів, кулькові ручки які вже не пишуть, акварельний цупкий папір, або картон будь-якого розміру, чорну гуаш або туш, рідке мило, пензлик найбільшого розміру.
2. Спочатку треба підготувати власноруч зроблений папір з восковою поверхнею. Для цього щільно розфарбуй аркуш паперу, яскравими кольоровими восковими крейдочками або олійними пастелями у довільній абстрактній композиції.
3. На цьому етапі покриваємо кольорову воскову поверхню паперу шаром чорної фарби або туші. Щоб чорна основа була бездоганною, попередньо варто трохи, на кінчику пензлика, додати у суміш на палітрі трохи рідкого мила. Залишаємо до повного висихання. Спеціальний папір для гратографії готовий !
4. Тепер сміливо прошкрябуємо на папері задуманий малюнок будь-якою паличкою, або кульковою ручкою, яка не пише. Наносимо спочатку усі контурні лінії. Далі- деталізуємо та оздоблюємо зображення орнаментами, штрихами, крапками, плямами. Темою малюнка може бути все, що нафантазуєш: абстракції, надписи, кумедні тваринки, пейзажі, квіти, та багато іншого
Посміхайся! Бажаю натхнення та позитивних емоцій!
7-Б КЛАС
Англійська мова
Опрацювати вправу 1, с.153;
Вправа 2-3, с.154 виконати письмово;
Прочитати текст вправи 1, с.155-157;
Виписати нові слова с.156; вправа 2, с.157 виконати письмово
Українська мова
с. 212, 214 (опрацювати теоретичний матеріал), впр 468, 470, 476
Українська література
Олег Ольжич. Вірш “Захочеш - і будеш”, с. 247, 248 (сформулювати тему та ідею вірша, записати в зошит)
Географія
Опрацювати § 53, 54. Степи, пустелі. Вертикальна поясність.
Виконати завдання 8, сторінка 209 (письмово).
Біологія
Підготувати проект “Чому мігрують тварини”.
Опрацювати § 50
Інформатика (група Капші Н.В.)
Опрацювати презентацію, виписати основні поняття, виконати тестові завдання, посилання надіслані у вайбер-групу.
1.https://drive.google.com/open?id=1SZ0kWQoLjHod4A5IfGYwqhsGejHseohA
Зарубіжна література
Відповідати на питання ст.247-248(письмово).
Читати ст.248-252.
Всесвітня історія
Опрацювати параграф 21
Інформатика (група Костриби Т.А.)
1.Виконати Практичну роботу №6 "Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора", ст.109-110.
2.Додаткове завдання: В комірці В8 вводимо своє Прізвище, ім'я та клас.
Результат виконання - файл електронної таблиці надсилаємо в Google Classroom.
Більш детально в Google Classroom.
Основи здоров’я:
-
Опрацювати § 25 “Хвороби цивілізації і реклама”.
-
Письмово підготувати інформаційне повідомлення на тему: “Вплив реклами на життя та здоров’я людини”.
Хімія
Опрацювати §28,29
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=HHdWONB-fzU
Написати у робочому зошиті висновки, визначення, терміни, рівняння реакцій (всі з §28)
Виконати (письмово) завдання №207, 208, 210 на сторінці 166, №211-214 на с.170 (усно)
Виконати домашній експеримент і результати записати у робочий зошит (с.170)
Виконати тест онлайн за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=577879
Завдання необхідно виконати до 17 квітня
Трудове навчання (дівчата)
Писанкарство. Перегляд відеоролика
та виконання практичної роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=SWSbExWkv-o&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=brGQb79rXDo&feature=youtu.be
Образотворче мистецтво
Щирі вітання учням сьомих класів!
Домашня самоізоляція від вірусу – це слушна нагода зайнятися творчими експериментами з фарбами. Вдома малювати набагато зручніше ніж за шкільною партою, і все є під руками - твоя фантазія, гарний настрій, рідні стіни, і не тільки ).
Тому, настав ідеальний час для створення оригінальних малюнків, схожих на гравюри. Це надзвичайно цікава графічна техніка, яка має назву - граторгафія, або граттаж.
Походить ця назва від французького слова gratter — шкрябати, дряпати. Це спосіб виконання малюнка шляхом шкрябання гострим інструментом по поверхні спеціального паперу .
Поради та інструменти до роботи
1. Застеліть стіл клейонкою, або непотрібними газетами. Знайдіть у своїй шафі залишки воскових крейдочок або олійні пастелі яскравих кольорів, кулькові ручки які вже не пишуть, акварельний цупкий папір, або картон будь-якого розміру, чорну гуаш або туш, рідке мило, пензлик найбільшого розміру.
2. Спочатку треба підготувати власноруч зроблений папір з восковою поверхнею. Для цього щільно розфарбуй аркуш паперу, яскравими кольоровими восковими крейдочками або олійними пастелями у довільній абстрактній композиції.
3. На цьому етапі покриваємо кольорову воскову поверхню паперу шаром чорної фарби або туші. Щоб чорна основа була бездоганною, попередньо варто трохи, на кінчику пензлика, додати у суміш на палітрі трохи рідкого мила. Залишаємо до повного висихання. Спеціальний папір для гратографії готовий !
4. Тепер сміливо прошкрябуємо на папері задуманий малюнок будь-якою паличкою, або кульковою ручкою, яка не пише. Наносимо спочатку усі контурні лінії. Далі- деталізуємо та оздоблюємо зображення орнаментами, штрихами, крапками, плямами. Темою малюнка може бути все, що нафантазуєш: абстракції, надписи, кумедні тваринки, пейзажі, квіти, та багато іншого
Посміхайся! Бажаю натхнення та позитивних емоцій!
7-В КЛАС
Географія
Опрацювати § 53, 54. Степи, пустелі. Вертикальна поясність.
Виконати завдання 8, сторінка 209 (письмово).
Біологія
Підготувати проект “Чому мігрують тварини”.
Опрацювати § 50
Інформатика (група Капші Н.В.)
Опрацювати презентацію, виписати основні поняття, виконати тестові завдання, посилання надіслані у вайбер-групу.
1.https://drive.google.com/open?id=1SZ0kWQoLjHod4A5IfGYwqhsGejHseohA
Зарубіжна література
Відповідати на питання ст.247-248(письмово).
Читати ст.248-252.
Всесвітня історія
Опрацювати параграф 21
Алгебра
Пункт 27 опрацювати , №1035(3,4) 1037(1,3), 1039(1,3)
Відеоурок по даній темі:
https://www.youtube.com/watch?v=3f3itJf51RQ&list=PLeb-UxVXmUb7vO5x6DK6-Kq6SqEnl20LO&index=23
Геометрія
Опрацювати п.20-21
№ 550,553,558,
Англ.мова
ЗДАТИ (до 10 год. 18.04)
Працюємо лише по двох підручниках.
1)В SB ПЕРЕКЛАСТИ WORD LIST для 3 параграфу.(фото)
ДИВИМОСЬ ВІДЕО З ІНСТРУКЦІЯМИ:
2)вправи у SB стор:34-37.Робити у підручнику і на окремих аркушах(якщо великий розмір).ПЕРЕКЛАД незнайомих слів у вправах.(Аудіо додаються 2.1-2.6)
3) НАПАМЯТЬ+ переклад письмово SB впр.- діалоги стор .36:здача онлайн або відео, знати переклад(слухати АУДІО 2.4)
4)вправи у WB:стор.24-26. ПЕРЕКЛАД незнайомих слів у вправах.
Інформатика (група Костриби Т.А.)
1.Виконати Практичну роботу №6 "Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора", ст.109-110.
2.Додаткове завдання: В комірці В8 вводимо своє Прізвище, ім'я та клас.
Результат виконання - файл електронної таблиці надсилаємо в Google Classroom.
Більш детально в Google Classroom.
Хімія
Опрацювати §28,29
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=HHdWONB-fzU
Написати у робочому зошиті висновки, визначення, терміни, рівняння реакцій (всі з §28)
Виконати (письмово) завдання №207, 208, 210 на сторінці 166, №211-214 на с.170 (усно)
Виконати домашній експеримент і результати записати у робочий зошит (с.170)
Виконати тест онлайн за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=577879
Завдання необхідно виконати до 17 квітня
Трудове навчання (дівчата)
Писанкарство. Перегляд відеоролика
та виконання практичної роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=SWSbExWkv-o&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=brGQb79rXDo&feature=youtu.be
Образотворче мистецтво
Щирі вітання учням сьомих класів!
Домашня самоізоляція від вірусу – це слушна нагода зайнятися творчими експериментами з фарбами. Вдома малювати набагато зручніше ніж за шкільною партою, і все є під руками - твоя фантазія, гарний настрій, рідні стіни, і не тільки ).
Тому, настав ідеальний час для створення оригінальних малюнків, схожих на гравюри. Це надзвичайно цікава графічна техніка, яка має назву - граторгафія, або граттаж.
Походить ця назва від французького слова gratter — шкрябати, дряпати. Це спосіб виконання малюнка шляхом шкрябання гострим інструментом по поверхні спеціального паперу .
Поради та інструменти до роботи
1. Застеліть стіл клейонкою, або непотрібними газетами. Знайдіть у своїй шафі залишки воскових крейдочок або олійні пастелі яскравих кольорів, кулькові ручки які вже не пишуть, акварельний цупкий папір, або картон будь-якого розміру, чорну гуаш або туш, рідке мило, пензлик найбільшого розміру.
2. Спочатку треба підготувати власноруч зроблений папір з восковою поверхнею. Для цього щільно розфарбуй аркуш паперу, яскравими кольоровими восковими крейдочками або олійними пастелями у довільній абстрактній композиції.
3. На цьому етапі покриваємо кольорову воскову поверхню паперу шаром чорної фарби або туші. Щоб чорна основа була бездоганною, попередньо варто трохи, на кінчику пензлика, додати у суміш на палітрі трохи рідкого мила. Залишаємо до повного висихання. Спеціальний папір для гратографії готовий !
4. Тепер сміливо прошкрябуємо на папері задуманий малюнок будь-якою паличкою, або кульковою ручкою, яка не пише. Наносимо спочатку усі контурні лінії. Далі- деталізуємо та оздоблюємо зображення орнаментами, штрихами, крапками, плямами. Темою малюнка може бути все, що нафантазуєш: абстракції, надписи, кумедні тваринки, пейзажі, квіти, та багато іншого
Посміхайся! Бажаю натхнення та позитивних емоцій!
8-А КЛАС
Географія
Опрацювати § 52. Розселення.
Виконати завдання 4, сторінка 257 (письмово).
Біологія
Опрацювати § 50.
Дослідницький практикум №5 с.222
Інформатика (група Капші Н.В.)
Опрацювати § 6.4 - виписати основні поняття, замалювати основні схеми, виписати блок-команду кодів, виконати тестові завдання, посилання надіслані у вайбер-групу.
Зарубіжна література
Ст.282-284 - законспектувати.
Ст.284-307- прочитати і відповісти на питання зі ст.307.
Українська мова
§ 42(опрацювати), впр. 2, 7
Українська література
-
Юрій Винничук “Місце для дракона”. Ст. 196-206 (дочитати). Характеризувати Грицька, Пустельника, князя.
-
Підготуватися до контрольної роботи за творчістю Н. Бічуї, В. Дрозда, Ю. Винничука.
ФІЗИКА
Вивчити матеріал §34-35.
Виконати письмово завдання 3, 4 (вправа №34) та 2, 3 (вправа №35).
Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom.
Англійська мова (Н.М. Ракевич)
Опрацювати новий лексичний матеріал на сторінках 183, 188, 197.
Прочитати тексти вправ 1b (c.182-183), 2 (c.185-186), 3 (c.195), 8 (c.198).
Письмово виконати вправи 3 (с.183), 4(с.184), 4 (с. 187-188),1b (c. 199).
Хімія
Повторити §4-16
Опрацювати §17
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=QD4kFye8lNY
Написати у робочому зошиті визначення, висновки с.90, схему 2 на сторінці 90
Виконати (письмово) завдання №3-5 на сторінці 86, №1-3 на с.91
Виконати тест онлайн за посиланням:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=779382
Завдання необхідно виконати до 15 квітня
Історія України
§ 38-39 Тема. ПРАВОБЕРЕЖЖЯ ТА ЗАХІДНА Україна в останній третині XVIII ст.
Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:
- Порівняйте яким було соціально-економічне становище українських земель під владою Російської та Австрійської імперій.
- Складіть план «Наслвдки падіння Польщі для українських земель».
Переглянути відео за посиланням:
- https://www.youtube.com/watch?v=DKhPJleRKL4&list=PLv6ufBUWdRi1xvmFlbPavmrfcCS2K4TRO&index=2
- https://www.youtube.com/watch?v=oUOPeUdCkKg&list=PLv6ufBUWdRi1xvmFlbPavmrfcCS2K4TRO&index=3
- https://www.youtube.com/watch?v=YyAElRLQnak
Основи здоров’я
§ 23, прослухати аудіоурок
Письмово:
-
2-3 дії, які одночасно сприятимуть вирішенню проблеми і забруднення води, і забруднення повітря, і забруднення ґрунтів
Мистецтво
Тема: 28 -29. Музика романтиків. Опрацювати стор. 156 - 163
№ п/п |
Прізвище та ім'я композитора |
Країна |
Твори |
1. |
Фредерік Шопен |
Польша |
ноктюрн, вальс... |
ІНФОРМАТИКА (Мусурівський В.І.)
Розділ 6, § 6.1, § 6.2, стор. 157-167
конспектувати.
Завдання у ФАЙЛІ на ГРУПУ.
Трудове навчання (дівчата)
Писанкарство. Перегляд відеоролика
та виконання практичної роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=SWSbExWkv-o&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=brGQb79rXDo&feature=youtu.be
8-Б КЛАС
Українська мова та література
https://ukrmovaliter.blogspot.com/p/blog-page_29.html
Географія
Опрацювати § 52. Розселення.
Виконати завдання 4, сторінка 257 (письмово).
Англійська мова
Підручник виписати нові слова с.197;
Прочитати та перекласти вправу 1, с.198 та вправу 1, с.199;
WB p.87-91;
Theme Geographical Outlook
SB p.200-202, ex.1,2. Grammar Article The (learn the rule); ex.3-5 to do
WB ex.1-2, p.92
Інформатика (група Костриби Т.А.)
-
Опрацювати §6.5.
Письмово відповісти на запитання №1,2,3(ст.211), №7,8(ст.212). Фото виконаного надсилаємо.
2. Виконати завдання №5 та №6(ст.212,213) в середовищі програмування Lazarus, або в зошиті.
Файли, скіншоти або фото виканих завдань надсилаємо в Google Classroom.
Більш детально в Google Classroom.
Хімія
Повторити §4-16
Опрацювати §17
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=QD4kFye8lNY
Написати у робочому зошиті визначення, висновки с.90, схему 2 на сторінці 90
Виконати (письмово) завдання №3-5 на сторінці 86, №1-3 на с.91
Виконати тест онлайн за посиланням:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=779382
Завдання необхідно виконати до 15 квітня
Біологія
Опрацювати § 50.
Дослідницький практикум №5 с.222
Зарубіжна література
Ст.282-284 - законспектувати.
Ст.284-307- прочитати і відповісти на питання зі ст.307.
ФІЗИКА
Вивчити матеріал §34-35.
Виконати письмово завдання 3, 4 (вправа №34) та 2, 3 (вправа №35).
Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom.
Англійська мова (Н.М. Ракевич)
опрацювати новий лексичний матеріал на сторінках 183, 188, 197.
Прочитати тексти вправ 1b (c.182-183), 2 (c.185-186), 3 (c.195), 8 (c.198).
Письмово виконати вправи 3 (с.183), 4(с.184), 4 (с. 187-188),1b (c. 199).
Історія України
§ 38-39 Тема. ПРАВОБЕРЕЖЖЯ ТА ЗАХІДНА Україна в останній третині XVIII ст.
Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:
- Порівняйте яким було соціально-економічне становище українських земель під владою Російської та Австрійської імперій.
- Складіть план «Наслвдки падіння Польщі для українських земель».
Переглянути відео за посиланням:
- https://www.youtube.com/watch?v=DKhPJleRKL4&list=PLv6ufBUWdRi1xvmFlbPavmrfcCS2K4TRO&index=2
- https://www.youtube.com/watch?v=oUOPeUdCkKg&list=PLv6ufBUWdRi1xvmFlbPavmrfcCS2K4TRO&index=3
- https://www.youtube.com/watch?v=YyAElRLQnak
Основи здоров’я
§ 23, прослухати аудіоурок.
Письмово:
2-3 дії, які одночасно сприятимуть вирішенню проблеми і забруднення води, і забруднення повітря, і забруднення ґрунтів
Мистецтво
Тема: 28 -29. Музика романтиків. Опрацювати стор. 156 - 163
№ п/п |
Прізвище та ім'я композитора |
Країна |
Твори |
1. |
Фредерік Шопен |
Польша |
ноктюрн, вальс... |
ІНФОРМАТИКА (Мусурівський В.І.)
Розділ 6, § 6.1, § 6.2, стор. 157-167
конспектувати.
Завдання у ФАЙЛІ на ГРУПУ.
Трудове навчання (дівчата)
Писанкарство. Перегляд відеоролика
та виконання практичної роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=SWSbExWkv-o&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=brGQb79rXDo&feature=youtu.be
9-А КЛАС
Українська мова та література
https://ukrmovaliter.blogspot.com/p/blog-page_29.html
Англійська мова
SB p.197, ex. 3а,b. Вивчити текст про Уельс;
Theme Cities of UK
SB p.201-203, ex.1a, 2 to read;
p.202, ex.1b to write
Географія
Опрацювати § 34. Транспорт як вид економічної діяльності.
Виконати завдання 6, сторінка 193 (письмово).
Біологія
Опрацювати § 47.
Геометрія
Опрацювати параграф 22,23
№795,809,811,850,856
Виконати тести (середа, група у Viber)
Інформатика (група Капші Н.В.)
Робота над сайтом за допомогою Google додатку.Виконати тестову контрольну роботу, посилання надіслане у вайбер-групу.
Зарубіжна література
Р.Бредбері.“451 градус за Фаренгейтом”. Дочитати роман-антиутопію.
Письмово-цікаві факти(3-4) про автора та скласти Паспорт до твору.
Правознавство
Повторити параграф 27,опрацювати 28
ФІЗИКА
Опрацювати матеріал §3.
Письмово виконати завдання 1 і 2 (вправа №37).
Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom.
Історія України
§ 28 УКРАЇНСЬКИЙ ПОЛІТИЧНИЙ І НАЦІОНАЛЬНИЙ РУХ на початку ХХ ст.
Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:
- Сьогодні часто говорять про те, що сучасне українське суспільство надто політизоване. Чи погоджуєтесь ви з такою точкою зору? Чому? Чи є щось спільне в розвитку українського суспільства на початку ХХ і ХХІ ст.?
- Якби ви могли обирати, то до якої тогочасної політичної сили приєднались? Чому саме?
§ 29 ІДЕЇ АВТОНОМІЇ та САМОСТІЙНОСТІ В ПРОГРАМАХ УКРАЇНСЬКИХ ПОЛІТИЧНИХ ПАРТІЙ НАДДНІПРЯНЩИНИ
Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал.
Виконати завдання:
- Узагальнюючи матеріали уроку, складіть у зошитах таблицю за зразком наданим в підручнику.
- Уявіть себе одним із засновників політичної партії початку ХХ ст. Використовуючи знання про політичне становище та соціально-економічні проблеми в українських землях початку ХХ ст., підготуйте проект програми своєї партії.
- Переглянути відео за посиланням:
- https://www.youtube.com/watch?v=ZCT4oNlehdc
- https://www.youtube.com/watch?v=iv-EdeRpfkc
- https://www.youtube.com/watch?v=0p8NGyuTIPU
- https://www.youtube.com/watch?v=RbaoGrcK6zc
Мистецтво
§ Тема 26 ТЕЛЕБАЧЕННЯ: ПОГЛЯД У СВІТ
- Дослідіть коло творчих професій, задіяних у сучасному телебаченні. Які є відмінності зі сферою кіномистецтва?
- Створіть рейтинг телепередач, проведіть конкурс телерецензій на них
Переглянути відео телепрограми за посиланням:
- https://www.youtube.com/watch?v=ypUcycOgNJU
- https://www.youtube.com/watch?v=XyNhbosqCKM
- рекомендована для ознайомлення телепрограма - «Машина часу»
- https://www.youtube.com/playlist?list=PL5eQ15vxDEVxveeAXvZFvX1CFww549I57
Основи здоров’я
§ 26, прослухати аудіоурок.
Письмово:
1. Подумати і записати причини, які, на Ваш погляд, призводять до дискримінації одних людей іншими. Повинно бути 2-3 причини, пов’язані із інтелектуальними особливостями того, хто дискримінує, 2-3 причини емоційного характеру, 2-3 соціальних причини, та 2-3 причини духовного (цілі та цінності) характеру.
Хімія
Опрацювати §39
Повторити §22-39
Виконати (письмово) завдання №485 на сторінці 230
Виконати домашній експеримент №3 на сторінці 215, результати записати у робочий зошит
Виконати ВСІМ Практичну роботу 5 на сторінці 216-217, результати оформити у робочому зошиті у вигляді таблиці (с. 217)
ІНФОРМАТИКА (Мусурівський В.І.)
Розділ 6, § 6.6, § 6.7, стор. 213-221
конспектувати.
Завдання у ФАЙЛІ на ГРУПУ.
Трудове навчання (дівчата)
Писанкарство. Перегляд відеоролика
та виконання практичної роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=SWSbExWkv-o&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=brGQb79rXDo&feature=youtu.be
9-Б КЛАС
Географія
Опрацювати § 34. Транспорт як вид економічної діяльності.
Виконати завдання 6, сторінка 193 (письмово).
Біологія
Опрацювати § 47.
Виконати тести (четвер, група у Viber)
Зарубіжна література
Р.Бредбері.“451 градус за Фаренгейтом”. Дочитати роман-антиутопію.
Письмово-цікаві факти(3-4) про автора та скласти Паспорт до твору.
Англійська мова
SB p.201-202, ex.1a to read and translate;
p.202, ex.1b to write;
p.203, ex.2a to read, p.206 write down new words into your vocabulary
Українська мова
§ 29, впр. 321 (2,3,6 речення). Впр. 326
Українська література
-
Т. Шевченко “Ісаїя. Глава 35”. Ст. 243-249 (опрацювати).
-
Підготуватися до контрольної роботи за творчістю Тараса Шевченка.
Правознавство
Повторити параграф 27,опрацювати 28
ФІЗИКА
Опрацювати матеріал §3.
Письмово виконати завдання 1 і 2 (вправа №37).
Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom.
Геометрія
Опрацювати параграф 22,23
№795,809,811,850,856
Основи здоров’я
§ 26, прослухати аудіоурок.
Письмово:
1. Подумати і записати причини, які, на Ваш погляд, призводять до дискримінації одних людей іншими. Повинно бути 2-3 причини, пов’язані із інтелектуальними особливостями того, хто дискримінує, 2-3 причини емоційного характеру, 2-3 соціальних причини, та 2-3 причини духовного (цілі та цінності) характеру.
Всесвітня історія.
Урок 1. § 25. спроби модернізації османської імперії.
Опрацювати стор. 204-210.
Урок 2. Практичне заняття. “Британське володарювання в Індії. Народи Африки під владою європейських колонізаторів.” стор. 211 - 218.
Підготувати повідомлення або ЕСЕ за темами на стор. 211 (зеленим кольором).
Урок 3. Міжнародні відносини наприкінці 19 - на початку 20 стол.
Питання 13 на стор. 225 - письмово (хронологічна таблиця).
Інформатика (група Костриби Т.А.)
Використовуючи сервіси Google створити:
1. Google документ на тему: "Сервісів Google". (об'єм 1 ст., без гіперпосилань)
2. Google презентацію на тему: "Створення та налаштування блогу в Google blogger" (6-12 слайдів)
3. Google малюнок на тему: "Сервіси Google" (Smart-діаграма, ма́па думо́к або ма́па па́м'яті, ро́зуму, асоціати́вна ка́рта). Зразок додається.
Посилання на створені файли надсилаємо єдиним документом в Google Classroom.
Більш детально в Google Classroom.
Хімія
Опрацювати §39
Повторити §22-39
Виконати (письмово) завдання №485 на сторінці 230
Виконати домашній експеримент №3 на сторінці 215, результати записати у робочий зошит
Виконати ВСІМ Практичну роботу 5 на сторінці 216-217, результати оформити у робочому зошиті у вигляді таблиці (с. 217)
ІНФОРМАТИКА (Мусурівський В.І.)
Розділ 6, § 6.6, § 6.7, стор. 213-221
конспектувати.
Завдання у ФАЙЛІ на ГРУПУ.
Трудове навчання (дівчата)
Писанкарство. Перегляд відеоролика
та виконання практичної роботи.
https://www.youtube.com/watch?v=SWSbExWkv-o&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=brGQb79rXDo&feature=youtu.be
Мистецтво
§ Тема 26 ТЕЛЕБАЧЕННЯ: ПОГЛЯД У СВІТ
1. Дослідіть коло творчих професій, задіяних у сучасному телебаченні. Які є відмінності зі сферою кіномистецтва?
2. Створіть рейтинг телепередач, проведіть конкурс телерецензій на них
Переглянути відео телепрограми за посиланням:
· https://www.youtube.com/watch?v=ypUcycOgNJU
· https://www.youtube.com/watch?v=XyNhbosqCKM
· рекомендована для ознайомлення телепрограма - «Машина часу»
· https://www.youtube.com/playlist?list=PL5eQ15vxDEVxveeAXvZFvX1CFww549I57
Яке значення телебачення в житті сучасної людини?
Чим воно відрізняється від мистецтва театру і кіно?
Телебачення (від грец -далеко) - засіб масової інформації, передача зображень із звуковим супроводом на далекі відстані за допомогою техніки. Разом із кінематографом воно входить до так званих екранних мистецтв.
Телебачення має лише йому притаманні засоби виразності.
Це: зображення і звук, можливості яких значно посилюються сучасними комп’ютерними технологіями.
Вплив на людину здійснюється завдяки документальності відтворюваних подій, безпосередньому зверненню до глядача, імпровізації під час прямого ефіру, акторської майстерності ведучого, яскравого і влучного звукового рішення телепрограми, операторської майстерності тощо.
Телебачення — це синтетичний вид мистецтва, який має свою особливу художньо-образну мову, що характеризує його як «вікно у реальність».
10-А КЛАС
Українська література
-
Підготуватися до контрольної роботи за творчістю О. Кобилянської та Лесі Українки.
-
В. Винниченко. Життєво-творчий шлях. Новела “Момент” (читати, визначити проблематику твору письмово).
Українська мова
РМ. Стаття в газету на морально-етичну тему, с. 196-198 (опрацювати), впр. 312.
§ 46, повторити, впр. 405 (ІІ).
Географія
Опрацювати § 41. Особливості господарства країн Африки.
Виконати практичну роботу № 6, сторінка 234 (письмово).
Біологія
Опрацювати § 42,43,44
Питання с.165 письмово
Інформатика (група Капші Н.В.)
Опрацювати теоретичний матеріал за наданим посиланнням, основне виписати у зошит https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-13-14
Зарубіжна література
М.Метерлінк. “Синій Птах” - дочитати
За підр.опр. ст.185-189, таблицю ст.189-190,відповідати на питання с.190.
Всесвітня історія
Опрацювати параграф 18
Громадянська освіта
Опрацювати тема 5.5(розділ 5)
ФІЗИКА
Вивчити матеріал §42.
Виконати практично завдання 1-3 (вправа №42).
Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom.
Англ.мова
1)Прочитати і письмово перекласти текст
2)До тексту 10 запитань (5 типів!!!!!!)
3)Прослухати тест і вивчити напамять (дослівно)(аудіо у вайбері)
4)Зробити тест (T/F) на основі цього тексту( 10 запитань –по 2 відповіді). Відповіді подати поряд.
Хімія
Опрацювати §22
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=6Jg3JpYs7T4
Записати у робочий зошит конспект §22
Виконати (письмово) завдання №3-7 на сторінці 117
Виконати тест онлайн за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=618913
Завдання необхідно виконати до 16 квітня
Алгебра
п.24,№№24.1-24.16 (крім 24.3;24.6-24.8)
Геометрія
п.42, №№ 42.1-42.10.
ІНФОРМАТИКА (Мусурівський В.І.)
Утворення звітів баз даних командами SQL.
Завдання у ФАЙЛІ на ГРУПУ.
Мистецтво
ПРИРОДА - МІРА ВСІХ РЕЧЕЙ. ЖИВОПИС
Природа – міра всіх речей. Живопис країн Далекого сходу
Домашнє завдання у кінці відео
https://drive.google.com/file/d/1W-xCaGcW7Awizo1SERgSNmCVTlJhE1ig/view
10-Б КЛАС
Українська література
-
Підготуватися до контрольної роботи за творчістю О. Кобилянської та Лесі Українки.
-
В. Винниченко. Життєво-творчий шлях. Новела “Момент” (читати, визначити проблематику твору письмово).
Українська мова
РМ. Стаття в газету на морально-етичну тему, с. 196-198 (опрацювати), впр. 312.
§ 46, теоретичний матеріал, таблиці, впр. 412.
Географія
Опрацювати § 40. Особливості господарства країн Африки.
Виконати практичну роботу № 7, сторінка 215 (письмово).
Біологія
Опрацювати § 42,43,44
Питання с.165 письмово
Інформатика (група Капші Н.В.)
Опрацювати теоретичний матеріал за наданим посиланнням, основне виписати у зошит https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-13-14
Зарубіжна література
М.Метерлінк.“Синій Птах” - дочитати. Опрацювати інформацію про автора та твір.
Англійська мова
Theme Do you like sports?
p. 198 write down new words; p.198-201, ex.1-4, 6 to read;
p.202 write down new words; p.202-203, ex.1-5 to do;
WB p.84-85, ex.1-4; p.85-86, ex.1-3
Всесвітня історія
Опрацювати параграф 18
Громадянська освіта
Опрацювати тема 5.5(розділ 5)
Мистецтво
Підготувати повідомлення “Мистецтво Близького Сходу”
ФІЗИКА
Вивчити матеріал §42.
Виконати практично завдання 1-3 (вправа №42).
Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom.
Хімія
Опрацювати §22
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=6Jg3JpYs7T4
Записати у робочий зошит конспект §22
Виконати (письмово) завдання №3-7 на сторінці 117
Виконати тест онлайн за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=618913
Завдання необхідно виконати до 16 квітня
Алгебра
п.24,№№24.1-24.16 (крім 24.3;24.6-24.8)
Геометрія
п.42, №№ 42.1-42.10.
ІНФОРМАТИКА (Мусурівський В.І.)
Утворення звітів баз даних командами SQL.
Завдання у ФАЙЛІ на ГРУПУ.
11 КЛАС
Географія
Опрацювати § 30. Вторинний сектор економіки України.
Виконати завдання 3, сторінка 157 (письмово).
Біологія
Опрацювати § 44, 45
Законспектувати завдання, методи та досягнення селекції.
Зарубіжна література
Дочитати оповідання ст.220-230, відповісти на питання 1-8 с.230(письмово).
Англійська мова
Theme Youth in mind
p.207 write down new words;
p.204-206, ex.2 to read; p.206-207, ex.3,4 to write;
p.208-209, ex.1a-3 to write; ex.1b,4 to read
Історія України
Опрацювати парагр. 32-33 ,скласти історичний портрет Л.Кравчука
ФІЗИКА
Вивчити матеріал §41 і виконати завдання вправи №41 (1, 2).
Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom.
АСТРОНОМІЯ
Опрацювати параграф «Світ галактик. Активні ядра галактик».
Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom.
Українська мова (Сірман Л.М.)
§48, 371, 372
Мистецтво
Тема: Сучасне українське кіно.
Опрацювати стор. 200 - 203.
Виписати мистецькі терміни на стор. 203.
Інформатика (група Костриби Т.А.)
1. Повторити тему створення та редагування таблиць бази даних в СУБД Access(підручник "Бази даних 11 клас", Розділ 2(ст.20-41)).
2. Письмово відповіді на запитання №1-5, ст.41, підручник "Бази даних 11 клас". Фото надсилаємо в Google Classroom.
Більш детально в Google Classroom.
Хімія
Опрацювати §41,42
Виписати у робочому зошиті визначення, висновки
Виконати у робочому зошиті №1-4 (усно), №7 (письмово) на сторінці 190, №1-7 (усно) с.196
Виконати тести онлайн
1) за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=908529
2) за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=335528
Завдання необхідно виконати до 15 квітня
ІНФОРМАТИКА (Мусурівський В.І.)
Утворення звітів баз даних командами SQL.
Завдання у ФАЙЛІ на ГРУПУ.