- Деталі
- Категорія: Для учнів
Завдання для 1-4-х класів
на період з 13 по 17 квітня
(оновлено 14.04.2020 12:45)
Завдання для 1-х класів
Українська мова (читання)
1. Опрацювати у Букварі ст. 90-97
(читати, переказувати, підготувати відповіді на запитання і завдання уважного читача).
2. Усно скласти розповіді.
- Як ти святкуєш свій день народження.
- Що корисного робиш для свого здоров’я.
3. Вивчити напам’ять вірш за вибором.
- Г. Бойко «Задивилось сонечко» на ст.96.
- Г. Бойко «Здоровим будь» на ст. 94, 95.
https://www.youtube.com/watch?v=X_t2fGl-7qo
https://www.youtube.com/watch?v=eP2XUfZQMac
Українська мова (письмо)
Запам’ятай!
Нові слова можна утворювати шляхом заміни чи додавання букв.
https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/write/u101
1. Запиши спостерігаючи.
Лис – ліс. Коза – козак.
Ворона – корона. Шовк – вовк.
Рак – мак. Кран – екран.
Калина – малина. Булка – білка.
2. Запиши текст без помилок.
Ми переїхали в новий дим. Біля нього росте лапа. У дуплі лапи живе слова.
3. З’єднай частини слів і запиши утворені слова.
ви ила
по сад івник
пере ити
до очок
v Склади і запиши 2 речення з цими словами.
Запам’ятай!
В українській мові є слова, які однаково називають різні предмети
(лисички – тварини, лисички – гриби ).
https://www.youtube.com/watch?v=PNkT_ULPFjM
4. Запиши за зразком.
Горіх – дерево, горіх – плід.
Каштан – дерево, каштан – плід.
Лимон – дерево, лимон – плід.
v Склади і запиши 2 речення про записані плоди.
5. Відгадай мовну загадку.
Які ключі можна побачити в небі?
v Склади і запиши речення зі словом – відгадкою.
6. Поспілкуйся з батьком на тему «Транспорт».
Усно розкажи, який транспорт ти знаєш.
https://www.youtube.com/watch?v=qp8M1QBpj6o
v Продовж і запиши речення.
Велосипедист їде на ….
Космонавт летить у ….
Мотоцикліст мчить на ….
v Пригадай правила спілкування у транспорті.
Математика
1. Опрацювати усно завдання у підручнику з математики на ст. 114 – 117.
2. Письмово виконати завдання у зошитах з друкованою основою з
математики на ст.. 47 – 49.
https://www.youtube.com/watch?v=3lW8a3XGwmk
https://www.youtube.com/watch?v=8mH3KJ0liC0
Я досліджую світ
1. Опрацювати усно завдання у підручнику на ст. 44 – 47.
2. Виконати завдання у зошиті на ст. 24, 25, 30, 31, 32.
https://www.youtube.com/watch?v=rFEKFHk3wD4
https://www.youtube.com/watch?v=m2D5FiVV7Sw
Образотворче мистецтво
1. Намалювати писанку.
(Робочий зошит-альбом, тема 24, ст.44, 45)
https://www.youtube.com/watch?v=HNUGBnWkcbY
Технології і дизайн
1. Виготовити аплікацію з паперу «Великодній кошик». https://www.youtube.com/watch?v=b7FhkwE3OOs
Англійська мова (1-А)
https://read.bookcreator.com/kTtjRoPJjXaaD4AyDGlj82a5eFq1/ruHmveiaRj-RGJszJaDCqQ
https://padlet.com/juliachouvalska/3lsn6a65ra2t
Музичне мистецтво
Великодні писанки.
Музична мова:мелодія,динаміка,темп,ритм.
Передивляємося М/ф "Грицеві писанки".
Слухання музики "Писанка" М.Бурмаки
"Веселкові писанки"муз.і сл.В.Качан,О.Качан-розучування.
1.https://www.youtube.com/watch?v=viU_iXYd7kg&feature=youtu.be
2.https://www.youtube.com/watch?v=QxUXCEOonwQ&feature=youtu.be
3.https://www.youtube.com/watch?v=zrBMkF13vwY&feature=youtu.be
Завдання для 2-х класів
Українська мова
1)Повторити правила (с. 112 – 119)
2)«Визначаю головні слова в реченні».
Підручник с. 120 – 121.
Вивчити правило.
Впр. 1, 3,6,9,10 (усно).
Впр. 2, 4, 5, 7,11 (письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=JW5ye4UOZxU
3)Написати розповідь про те як Читалочка побувала в шкільному живому куточку. (Скористатися малюнком і поданими словами с. 121, впр 8)
4)«Поширюю речення за ппитаннями»
Підручник с. 122 – 123.
Впр. 1,3,5,6,9 (усно).
Впр. 2,4,7,8,10 (письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=QpXR5XdELsk
Математика
1)Підручник с.142
№879, 880 (письмово)
2)Підручник с. 143
№ 881,882,884 (усно)
№ 883, 885, 886,887 (письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=_-qG_6VvK84
3) Підручник с. 144
№ 888, 889 (письмово)
4) Вчити таблицю множення і ділення числа 8.
Читання
1)Опрацювати: підручник с. 122-123
2)Підручник с.124 - 125
Практична робота:
«Створення реклами журналу, який ти любиш читати»
3) Виконати тест на сайті «На урок»
Я досліджую світ
1)Опрацювати с.106-107
2)Створити проєкт на тему «Які товари з України відправляють за кордон»
https://www.youtube.com/watch?v=xXgnntrgUmI
Англійська мова (2-А, Б)
https://read.bookcreator.com/kTtjRoPJjXaaD4AyDGlj82a5eFq1/wfhes8NdQ2Ok8eCpwjUOEw
Англійська мова 2-В клас (Стовбик І.Р.)
13.04
http://modernstudyingenglish.blogspot.com/2020/04/amusement-park-unit-8-lesson-1.html
16.04
http://modernstudyingenglish.blogspot.com/2020/04/amusement-park-unit-8-lesson-2.html
Музичне мистецтво
Тема уроку:"Чарівні перетворення".
Основні поняття:тембр,регістр,симфонічна казка,симфонічний оркестр,духові музичні інструменти(гобой,кларнет).
Слухаємо симфонічну казку "Петрик і Вовк" Сергія Прокоф'єва.(теми Качки і Киці)
Повторення пісні "Зацвіла в долині" Я.Степового.
1.https://www.youtube.com/watch?v=alvy2aB_6gw&feature=youtu.be
2.https://www.youtube.com/watch?v=lU9RuyHkv3Q&feature=youtu.be
3.https://www.youtube.com/watch?v=p9T2WZlQQD4&feature=youtu.be
Інклюзивне навчання 2-В клас (Іволга Д. та Ревуцька О.)
Українська мова
с. 112-119
- вивчити правила,
- письмово с. 113 №5, 10, с. 114 №5, 9,10, с. 116 № 5,8, с.119 № 7
Математика
№ 297-316.
- письмово опрацювати № 297, 299, 304, 307, 308, 309, 315, 316.
- усно №298, 301, 302, 311,313.
- Вивчити таблицю множення на 3.
Читання
1. Опрацювати підручник с. 122-123, 124-125
Практична робота ”Створення реклами журналу, який ти любиш читати”.
Я досліджую світ
1. Опрацювати підручник с. 106-107
2. Створити проєкт на тему ”Які товари з України відправляють за кордон”.
https://www.youtube.com/watch?v=xXgnntrgUmI
Індивідуальне навчання 2-Б клас (Білоус А.)
13.04.
1. Я досліджую світ
1)Опрацювати с.104-105
2)Створити проєкт на тему «Славетні люди мого міста»
https://drive.google.com/open?id=1AmQMArcLeKLbasD4aFkOsJKGbid5m_Mf
2. Математика
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених табблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника.
№873, 874, 876, 877 (письмово)
Самостійна робота
3. Музичне мистецтво
Чарівні перетворення. Основні поняття: тембр, симфонічна казка, регістр, симфонічний оркестр, духові музичні інструменти.
С. 85, 88, 89,91 – підручник.
https://www.youtu.be /alvy2aB-6qw
15.04
1. Українська мова
1)Написати твір (5 речень) на тему: «Прийшла весна»
Намалювати малюнок до твору.
2. Математика
Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач.
Підручник с. 143
№ 881,882,884 (усно)
№ 883, 885, 886,887 (письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=_-qG_6VvK84
3. Читання
С. 117 – 118,
Друкований зошит с. 70 – 71.
17.04
1. Українська мова
Розрізняю частини мови за питаннями. Складання речень
С. 110 – 111
Впр. 1, 6, 9 (усно).
Впр. 3,4,5,8,10,12 (письмово)
2. Математика
С.144
№ 890,891,892 – усно,
№983,894,895 – письмово.
https://www.youtube.com/watch?v=_-qG_6VvK84
3. Читання
С. 119 підручника
Друкований зошит с. 72 – 73
Завдання для 3-х класів
•Укр.мова
Вивчити правило про дієслово
Виконати вправи -с.160,впр.395,396,397
с.163,впр.404,407,408
https://www.youtube.com/watch?v=rJYpooRB_Qc
•Математика
Виконати завдання-с.136,№881,883,888(письмово)
с.137,№890, с.138,№896,900.
с.140,№914,915.
https://www.youtube.com/watch?v=KeVPIWYKhpM
https://www.youtube.com/watch?v=Q1BRGup2adA
https://www.youtube.com/watch?v=sh_ZQxf9o0o
•Літ.чит.
Читати,переказувати
с.147-152;
с.153-157(вивчити уривок на пам’ять 1і2 абзац)
+ заповнюємо друковані зошити «Читайлик»
https://www.youtube.com/watch?v=eizIqgdUJ3c
https://www.youtube.com/watch?v=iu3_0u3iuVM
• Природознавство
Прочитати і дати відповіді на запитання
с.142-144,виконати тести
і працюємо в друкованих зошитах по прочитаній темі !
https://www.youtube.com/watch?v=5cE4d7C32Jc
https://www.youtube.com/watch?v=ZZkp2WJB7n4
Англійська мова
https://read.bookcreator.com/kTtjRoPJjXaaD4AyDGlj82a5eFq1/QfPSrzqPSn2TG2_5pXEejg
Музичне мистецтво
Тема уроку:"Будова (форми)музики.Одночастинна форма музики.
Переписуємо термін "Одночастинна музична форма".
Слухаємо: "Мазурку N°5" Ф.Шопена
Розучуємо французьку народну пісню "Пісня Пастушка"(Плюс і мінус(караоке).
1.https://www.youtube.com/watch?v=qAnvvMVo6wI&feature=youtu.be
2.Танець мазурка https://www.youtube.com/watch?v=DktEbMt88lE&feature=youtu.be
3.https://www.youtube.com/watch?v=D9u27LdiE_A&feature=youtu.be
4.https://www.youtube.com/watch?v=CzsWG0frtc4&feature=youtu.be
5.Руханка https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM&feature=youtu.be
Індивідуальне навчання 3-А клас (Пепеля В.)
15.04.
1. Українська мова
Контрольна робота: диктант «Лелека»
Навчаємось дистанційно (аудіодиктант – 64 слова). ютуб
2. Математика
Множення виду 320*3. Розв’язування задач.
С. 134 – 135
№ 861 – написати тільки відповідь, № 862,863,868,871,875 – усно.
№ 867,869, 865,870, 867 – с. 134,
№ 872,874,878 – с.135 – письмово.
https://www.youtube/5w66s3dsfzk
3. Літературне читання
с.153-157(вивчити уривок на пам’ять 1і2 абзац)
Заповнити друковані зошити «Читайлик»
https://www.youtube.com/watch?v=bq5H9wZcIbI&feature=share&fbclid=IwAR1JGMhtGCBym2T83B-2ul5q0TsUOoqdZdSXijunM7s27gq4Hj0jmSOodZE
https://www.youtube.com/watch?v=eizIqgdUJ3c
17.04
1. Літературне читання
Контрольна робота №6
Навичка читання мовчки (письмово)
Оксана Кортюк «Негарна звичка»
(Відеоурок, вайбер)
2. Українська мова
Вивчити правило про дієслово
Виконати вправи -с.162 - 163,
впр. 402,401, 403,404,407,408
https://www.youtube.com/watch?v=rJYpooRB_Qc
3. Я у світі
Прочитати с.97-100, 101 – 103
Переглянути відеоролик
https://www.youtube/213jhdqaf1s
Завдання для 4-х класів
Англійська мова (4-Б, В)
https://read.bookcreator.com/kTtjRoPJjXaaD4AyDGlj82a5eFq1/znrnPJnsS2C2Vky8Eg02BA
13 квітня
1. Українська мова:
– с.165, вивчити правило, виконати вправи 323, 326( усно), вправи 325, 327, 328 ( письмово).
2. Природознавство:
- опрацювати статтю підручника, с.128-131.
3. Математика:
- с. 138, № 858, 859, 867, 868 ( усно), № 860, 861, 863, 869, 871, 874.
4. Літературне читання:
прочитати байку Анатолія Костецького «Добра порада»
14 квітня
1. Українська мова:
с. 167, повторити правил на с. 165, вправи 329, 330, 331 ( письмово).
2. Математика:
с. 140 , № 876, 878, 879 ( усно), № 877, 880, 883, 886, 887, 981, 892 (письмово).
3. Літературне читання:
- підручник, с. 159-160
4. Я у світі:
підготувати навчальний проєкт «Подорожуємо країнами світу».
https://naurok.com.ua/prezentaciya-podorozh-kra-nami-svitu-41247.html
15 квітня
1. Українська мова:
- с. 167, вивчити правило, вправа 332 ( усно );
- с. 169,виконати вправи 333, 334, 335( письмово).
2. Літературне читання:
посібник «Сонячні вітрила», с. 111- 115»
3. Математика:
с. 142, № 895, 896 ( усно), № 893, 894, 897, 898, 900 ( письмово)
4. Природознавство:
опрацювати підручник, с. 132-134, підготувати навчальний проект «Чому ліси називають «легенями планети»?»
16 квітня
1. Українська мова:
- с. 170, повторити правила, виконати вправи 336, 337, 338 ( письмово).
2. Літературне читання:
посібник «Сонячні вітрила», с. 111- 121»
3. Математика:
с144, № 902, 903, 904, 905, 909, 910( письмово)
4. Основи здоров’я:
переглянути презентацію «Дорожні знаки. Групи дорожніх знаків» https://naurok.com.ua/prezentaciya-dorozhno-transportni-prigodi-grupi-dorozhnih-znakiv-6-1--6-4-6-8--6-15-7-1-4-31685.html
17 квітня
1. Українська мова:
– с.172, повторити правила, виконати вправи 339, 340 ( письмово).
2. Літературне читання:
підручник, с. 161-163
Англійська мова 4-А
14.04
Theme:Чому люди подорожують? Туристичні компанії.
1. Listen and repeat (p. 163, ex. 1). Look at the pictures and say the words. Drill each new word two or three times. Write these words down into your vocabularies.
2. Read the text, translate difficult words and read the text again (p. 163, ex. 2).
3. Look at the pictures and say what you see. Then complete the sentences using the necessary information from the text and the pictures, write the sentences down (p. 164, ex. 3).
4. Read word combinations from the Section ‘Remember’ (p.165), make up sentences using these word combinations and write them down into your copybooks.
5. Answer the questions (p. 165, ex. 5).
H/w: learn words p. 163, ex. 4 p. 165
17.04
Theme: На автовокзалі. В аеропорту. На морському вокзалі.
1. Look at the pictures (p. 166, ex. 1). Do repetition of words, write these words down into vocabularies. Answer questions “What can you see at the railway station/bus station/airport? What colour are the buses in your town/city?”
2. Complete the dialogues using the words from the box (p. 166, ex. 2).
3. Look at the sentences in columns and read them. Try to match them together. (p. 168, ex. 4).
4. Read the sentences and use the words in brackets as the beginning of questions. (p. 168, ex. 5).
H/w: learn words p. 166, ex. 3 p. 167
Музичне мистецтво
Тема уроку:"Сонячні Італія та Болгарія".
Пишемо у зошиті термін "Баркарола"-пісня венеціанських човнярів.
Слухаємо: М.Лисенко "Баркарола"
С.Рахманінов "Італійська полька".
Розучування пісні:
"Наша вчителька" А.Олєйнікової.
Плюс і мінус(караоке) за посиланнями.
1.https://www.youtube.com/watch?v=2_VJccq-wms&feature=youtu.be
2.https://www.youtube.com/watch?v=ifF1RbjGYyc&feature=youtu.be
3.https://www.youtube.com/watch?v=k4D7p7Rarjk&feature=youtu.be
4.https://www.youtube.com/watch?v=lDA2BBH4Lyo&feature=youtu.be