1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Завдання для 5-11-х класів

на період з 21 по 24 квітня 

(оновлено 20.04.2020 23:49)


 

Завдання 21.04-24.04

 

5-А

 

Математика

 

21.04

 

1.        Насос перекачав у басейн 42 м3 води, що становить 60 % об'єму басей­на. Знайдіть об'єм басейна.

 

2. За перший день тракторна бригада зорала 30 % площі всього поля, за другий — 75 % остачі, аза третій — решту 42 га. Знайдіть площу поля.

 

22.04

 

1)° Площа волейбольного майданчи­ка 260 м2, що складає 13% площі

 

шкільного спортивного містечка. Чому дорівнює площа спортивного

 

містечка?

 

2)  Деталь містить 28 % міді, 56 % заліза, а решта 144 г — нікель. Скільки грамів важить деталь?

 

3) За перший день туристи про­йшли 40 % запланованого шляху, за другий — 25 % шляху, що залишив­ся, а за третій — решту 18 км. Яку відстань пройшли туристи за три дні?

 

23.04

 

1. Знайдіть:

 

1)    8% від числа 40;

 

2)    42% від числа 75;

 

3)    число, якщо 16% його дорівнюють 80;

 

4)    число, якщо 136% цього числа дорівнюють 27,2.

 

2. Автомобіліст доїхав з одного міста в інше за 3 год. За першу годину він проїхав 30% усього шляху, за другу — 55% шляху, що залишив­ся, а за третю — решту 63 км. Знайдіть відстань між містами. З якою швидкістю рухався автомобіліст протягом першої години

 

24.04

 

1. За першу годину руху автомобіль подолав відстань у 72 км, що стано­вить 18% шляху, який йому треба проїхати. Знайти загальний шлях, який має подолати автомобіль.

 

2. Черепаха повзла 1,5 год зі швидкі­стю 15,3 м/год і 3,5 год — зі швидкі­стю 12,4 м/год. Знайти середню швид­кість черепахи на всьому шляху.

 

3. Турист за три дні пройшов 48 км. За перший день він подолав 25% шля­ху. Шлях, що було пройдено за пер­ший день, становить 80% відстані, яку було подолано за другий день. Яку відстань подолав турист за третій день?

 

Англійська мова (Н.М. Ракевич)

 

Theme “Discover the UK!» Write down new words - p.204   Learn new grammar material  «The Present Perfect Tense» (p.262-263)   To read Ex.2 (p.202),  Ex.3 (p.203),  Ex.5 (204)       To write  Ex.1,2 (p.206), Ex.4,5 (p.207-208)

 

Природознавство

 

Опрацювати § 44. Екосистеми.

 

Письмово виконати тестові завдання на сторінках 194-195

 

Українська мова

 

 § 40 (опрацювати теоретичний матеріал, вивчити правила).

 

Виконати вправи 471, 472, 473.

 

Трудове навчання (дівчата)

 

Виготовити “Великодній сувенір” за посиланням https://www.facebook.com/irina.nikitina.1650/videos/573461316595800/

 

Готовий виріб сфотографувати та надіслати у Viber групу до 24.04

 

Образотворче мистецтво

 

Урок 5. Мистецтво навколо нас. Приклади зв’язку різних видів мистецтв. Роль художника в цирковій виставі. Композиція «Веселий клоун у цирку». Афіша циркової вистави

 

1.Відео з теми:https://www.youtube.com/watch?v=d6wVJmgzJ9E

 

Основи здоров’я

 

§28, прослухати аудіоурок.

 

Повторити §§ 26-27

 

Пройти тест з тем розділу «Дитина в автономній ситуації» за посиланням:

 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=420526

 

код доступу: 420526

 

Термін дії тесту до 17.00 п'ятниці, 24.04.2020р.

 

Зарубіжна література

 

21.04

 

Читати І-V ч. “Чарлі та шоколадна  фабрика”

 

 

 

Інформатика (група Капші Н.В.)

 

Опрацювати презентації, виписати основні поняття, замалювати основні схеми, виконати тести, посилання будуть надіслані у вайбер-групу.

 

1.https://drive.google.com/open?id=1egnhYyQd9UgoaO1fc5K3j9HWYx6_4iES

 

2.https://drive.google.com/open?id=1rEWQPHeywgjqty3EXLPpcAJbNyyWm_EO

 

Музичне мистецтво

 

Тема уроку:Музика на кіноекрані.

 

Слухання музики: Скотт Джоплін "Регтайм".

 

Розучування  пісні: Річарда Роджерса "Звуки музики".

 

Фрагменти з х/ф "Людина з бульвару капуцинів"; та фільмів німого кіно.

 

1.   https://www.youtube.com/watch?v=Fb2jh5lSWRg&feature=youtu.be

 

2.   https://www.youtube.com/watch?v=jBSb33Bxas8&feature=youtu.be

 

3.   https://www.youtube.com/watch?v=Z5R4LJ92448&feature=youtu.be

 

4.   https://www.youtube.com/watch?v=djRzZ4JDV5k&feature=youtu.be

 

5.   https://www.youtube.com/watch?v=GEpKdpvw8ws&feature=youtu.be

 

 

 

Історія

 

23.04.20

 

§29 Узагальнення

 

Повторити §24 - 28. Завдання 1. На лінії часу, в хронологічному порядку, позначити відомих дослідників історії (4)

 

Завдання 2 В зошиті записати відповіді до 2 завдання і утворити пари

 

5-Б

 

Математика

 

21.04

 

1.        Насос перекачав у басейн 42 м3 води, що становить 60 % об'єму басей­на. Знайдіть об'єм басейна.

 

2. За перший день тракторна бригада зорала 30 % площі всього поля, за другий — 75 % остачі, аза третій — решту 42 га. Знайдіть площу поля.

 

22.04

 

1)° Площа волейбольного майданчи­ка 260 м2, що складає 13% площі

 

шкільного спортивного містечка. Чому дорівнює площа спортивного

 

містечка?

 

2)  Деталь містить 28 % міді, 56 % заліза, а решта 144 г — нікель. Скільки грамів важить деталь?

 

3) За перший день туристи про­йшли 40 % запланованого шляху, за другий — 25 % шляху, що залишив­ся, а за третій — решту 18 км. Яку відстань пройшли туристи за три дні?

 

 

 

23.04

 

1. Знайдіть:

 

1)    8% від числа 40;

 

2)    42% від числа 75;

 

3)    число, якщо 16% його дорівнюють 80;

 

4)    число, якщо 136% цього числа дорівнюють 27,2.

 

2. Автомобіліст доїхав з одного міста в інше за 3 год. За першу годину він проїхав 30% усього шляху, за другу — 55% шляху, що залишив­ся, а за третю — решту 63 км. Знайдіть відстань між містами. З якою швидкістю рухався автомобіліст протягом першої години?

 

24.04

 

1. За першу год

 

ину руху автомобіль подолав відстань у 72 км, що стано­вить 18% шляху, який йому треба проїхати. Знайти загальний шлях, який має подолати автомобіль.

 

2. Черепаха повзла 1,5 год зі швидкі­стю 15,3 м/год і 3,5 год — зі швидкі­стю 12,4 м/год. Знайти середню швид­кість черепахи на всьому шляху.

 

3. Турист за три дні пройшов 48 км. За перший день він подолав 25% шля­ху. Шлях, що було пройдено за пер­ший день, становить 80% відстані, яку було подолано за другий день. Яку відстань подолав турист за третій день?

 

Англійська мова

 

21.04

 

Theme: Ukrainian towns.

 

1.      Read the letter on p. 220-221, write out new words – learn them.

 

2.      Answer the questions from ex.5b p.221

 

3.      Open the map of Ukraine, read statements and say whether you agree or not, explain why. (record yourself if you are absent at the lesson)

 

H/w: Write a short paragraph about your native town\village.

 

22.04

 

Theme: Ukrainian traditions

 

1.      Answer the questions from ex.1 p. 222 (record yourself if you are absent at the lesson)

 

2.      Listen about some Ukrainian holidays, then read statements ex. 2 p. 222, listen again and choose write option.

 

3.  ex. 3  p. 223 – choose one topic and prepare a presentation.

 

23.04

 

Theme: Ukrainian holidays.

 

https://studfile.net/preview/2040524/page:7/

 

Read, write out words, learn them.

 

24.04

 

Theme: Recent events.

 

1.      Read and compare Past Simple and Present Perfect p. 224

 

2.      Complete ex. 2, 3, 4 p. 225; ex. 6 p. 226 – use Past Simple or Present Perfect.

 

H/w: https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_perfect_or_past_simple/Past_Simple_vs_Present_Perfect_oz6212fm

 

Трудове навчання (дівчата)

 

Виготовити “Великодній сувенір” за посиланням https://www.facebook.com/irina.nikitina.1650/videos/573461316595800/

 

 Готовий виріб сфотографувати та надіслати у Viber групу до 24.04

 

Образотворче мистецтво

 

Урок 5. Мистецтво навколо нас. Приклади зв’язку різних видів мистецтв. Роль художника в цирковій виставі. Композиція «Веселий клоун у цирку». Афіша циркової вистави

 

1.Відео з теми:https://www.youtube.com/watch?v=d6wVJmgzJ9E

 

Основи здоров’я

 

§28, прослухати аудіоурок.

 

Повторити §§ 26-27

 

 

 

Пройти тест з тем розділу «Дитина в автономній ситуації» за посиланням:

 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=420526

 

код доступу: 420526

 

Термін дії тесту до 17.00 п'ятниці, 24.04.2020р.

 

 

 

Зарубіжна література

 

21.04

 

Читати І-V ч. “Чарлі та шоколадна  фабрика”

 

Інформатика (група Капші Н.В.)

 

Опрацювати презентації, виписати основні поняття, замалювати основні схеми, виконати тести, посилання будуть надіслані у вайбер-групу.

 

1.https://drive.google.com/open?id=1egnhYyQd9UgoaO1fc5K3j9HWYx6_4iES

 

2.https://drive.google.com/open?id=1rEWQPHeywgjqty3EXLPpcAJbNyyWm_EO

 

Природознавство

 

22.04          

 

Опрацювати §49

 

Переглянути відео   https://www.youtube.com/watch?v=wk5Ql0RqZE0

 

Виписати  у робочий зошит визначення (!), схему (мал. 166 з підручника на с. 205 або з відео), питання 1-6, 8 с. 209 (усно);  питання 7 на сторінці 209 (письмово)

 

23.04

 

Повторити §38-49 

 

Виконати  у робочому зошиті тести на сторінці 210-211 підручника

 

Почати виконувати навчальний проєкт «Вирощування найвищої бобової рослини» (інструкція у Viberi)

 

Музичне мистецтво

 

Тема уроку:Музика на кіноекрані.

 

Слухання музики: Скотт Джоплін "Регтайм".

 

Розучування  пісні: Річарда Роджерса "Звуки музики".

 

Фрагменти з х/ф "Людина з бульвару капуцинів"; та фільмів німого кіно.

 

1.   https://www.youtube.com/watch?v=Fb2jh5lSWRg&feature=youtu.be

 

2.   https://www.youtube.com/watch?v=jBSb33Bxas8&feature=youtu.be

 

3.   https://www.youtube.com/watch?v=Z5R4LJ92448&feature=youtu.be

 

4.   https://www.youtube.com/watch?v=djRzZ4JDV5k&feature=youtu.be

 

5.   https://www.youtube.com/watch?v=GEpKdpvw8ws&feature=youtu.be

 

Історія

 

21.04.20

 

§29 Узагальнення

 

Повторити §24 - 28. Завдання 1. На лінії часу, в хронологічному порядку, позначити відомих дослідників історії (4)

 

Завдання 2 В зошиті записати відповіді до 2 завдання і утворити пари

 

 

 

 

 

 

 

5-В

 

Англ. мова

 

1)граматика –SOME,ANY,NO – за  зошитом!(усне опитування)

 

2)за прикладом скласти свої речення.Лексику брати з параграфів,що вивчили. (фото)

 

3)WB- письмово вправи зі стор.17 (переклад слів у підручнику)фото4) WB  впр.4 стор.16 – НАПАМ’ЯТЬ (відео)

 

Математика

 

21.04

 

1.        Насос перекачав у басейн 42 м3 води, що становить 60 % об'єму басей­на. Знайдіть об'єм басейна.

 

2. За перший день тракторна бригада зорала 30 % площі всього поля, за другий — 75 % остачі, аза третій — решту 42 га. Знайдіть площу поля.

 

22.04

 

1)° Площа волейбольного майданчи­ка 260 м2, що складає 13% площі

 

шкільного спортивного містечка. Чому дорівнює площа спортивного

 

містечка?

 

2)  Деталь містить 28 % міді, 56 % заліза, а решта 144 г — нікель. Скільки грамів важить деталь?

 

3) За перший день туристи про­йшли 40 % запланованого шляху, за другий — 25 % шляху, що залишив­ся, а за третій — решту 18 км. Яку відстань пройшли туристи за три дні?

 

23.04

 

1. Знайдіть:

 

1)    8% від числа 40;

 

2)    42% від числа 75;

 

3)    число, якщо 16% його дорівнюють 80;

 

4)    число, якщо 136% цього числа дорівнюють 27,2.

 

2. Автомобіліст доїхав з одного міста в інше за 3 год. За першу годину він проїхав 30% усього шляху, за другу — 55% шляху, що залишив­ся, а за третю — решту 63 км. Знайдіть відстань між містами. З якою швидкістю рухався автомобіліст протягом першої години?

 

24.04

 

1. За першу годину руху автомобіль подолав відстань у 72 км, що стано­вить 18% шляху, який йому треба проїхати. Знайти загальний шлях, який має подолати автомобіль.

 

2. Черепаха повзла 1,5 год зі швидкі­стю 15,3 м/год і 3,5 год — зі швидкі­стю 12,4 м/год. Знайти середню швид­кість черепахи на всьому шляху.

 

3. Турист за три дні пройшов 48 км. За перший день він подолав 25% шля­ху. Шлях, що було пройдено за пер­ший день, становить 80% відстані, яку було подолано за другий день. Яку відстань подолав турист за третій день?

 

Англійська мова 5-В (1 група)

 

21.04

 

Theme: Ukrainian towns.

 

1.      Read the letter on p. 212-213, write out new words – learn them.

 

2.      Answer the questions from ex.5b p.213

 

3.      Open the map of Ukraine, read and say whether you agree or not, explain why.

 

H/w: Write a short paragraph about your native town\village

 

23.04

 

Theme: Ukrainian traditions

 

1.      Answer the questions from ex.1 p. 214 (record yourself if you are absent at the lesson)

 

2.      Listen about some Ukrainian holidays, then read statements ex. 2 p. 214, listen again and choose write option.

 

3.       ex. 3  p. 215 – choose one topic and prepare a presentation.

 

24.04

 

Theme: Ukrainian holidays.

 

https://studfile.net/preview/2040524/page:7/

 

Read, write out words, learn them.

 

 

 

Трудове навчання (дівчата)

 

Виготовити “Великодній сувенір” за посиланням https://www.facebook.com/irina.nikitina.1650/videos/573461316595800/

 

Готовий виріб сфотографувати та надіслати у Viber групу до 24.04

 

Образотворче мистецтво

 

Урок 5. Мистецтво навколо нас. Приклади зв’язку різних видів мистецтв. Роль художника в цирковій виставі. Композиція «Веселий клоун у цирку». Афіша циркової вистави

 

1.Відео з теми:https://www.youtube.com/watch?v=d6wVJmgzJ9E

 

Основи здоров’я

 

§28, прослухати аудіоурок.

 

Повторити §§ 26-27

 

 Пройти тест з тем розділу «Дитина в автономній ситуації» за посиланням:

 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=420526

 

код доступу: 420526

 

Термін дії тесту до 17.00 п'ятниці, 24.04.2020р.

 

Зарубіжна література

 

21.04

 

Читати І-V ч. “Чарлі та шоколадна  фабрика”

 

 

 

Інформатика (група Капші Н.В.)

 

Опрацювати презентації, виписати основні поняття, замалювати основні схеми, виконати тести, посилання будуть надіслані у вайбер-групу.

 

1.https://drive.google.com/open?id=1egnhYyQd9UgoaO1fc5K3j9HWYx6_4iES

 

2.https://drive.google.com/open?id=1rEWQPHeywgjqty3EXLPpcAJbNyyWm_EO

 

Природознавство

 

22.04

 

Опрацювати §44

 

Переглянути відео   https://www.youtube.com/watch?v=wk5Ql0RqZE0

 

Виписати  у робочий зошит визначення (!), схему (мал. 148 з підручника на с. 189 або з відео), питання 1-6,  с. 193 (усно);  питання 7 на сторінці 193 (письмово)

 

Повторити §33-44

 

Виконати  у робочому зошиті тести на сторінці 194-195 підручника

 

Почати виконувати навчальний проєкт «Вирощування найвищої бобової рослини» (інструкція у Viberi та на сторінці 193 підручника)

 

 

 

 

 

Українська мова

 

 § 40-42 (повторити теоретичний матеріал, вивчити правила).

 

Виконати вправи  472, 473, 482, 487, 497.

 

Музичне мистецтво

 

Тема уроку:Музика на кіноекрані.

 

Слухання музики: Скотт Джоплін "Регтайм".

 

Розучування  пісні: Річарда Роджерса "Звуки музики".

 

Фрагменти з х/ф "Людина з бульвару капуцинів"; та фільмів німого кіно.

 

1.   https://www.youtube.com/watch?v=Fb2jh5lSWRg&feature=youtu.be

 

2.   https://www.youtube.com/watch?v=jBSb33Bxas8&feature=youtu.be

 

3.   https://www.youtube.com/watch?v=Z5R4LJ92448&feature=youtu.be

 

4.   https://www.youtube.com/watch?v=djRzZ4JDV5k&feature=youtu.be

 

5. https://www.youtube.com/watch?v=GEpKdpvw8ws&feature=youtu.be

 

Історія

 

§29 Узагальнення

 

Повторити §24 - 28. Завдання 1. На лінії часу, в хронологічному порядку, позначити відомих дослідників історії (4)

 

Завдання 2 В зошиті записати відповіді до 2 завдання і утворити пари

 

 

 

6-А

 

 

 

Основи здоров’я:

 

  1. 1.     Опрацювати §31
  2. 2.     Пройти тест “Безпека руху велосипедиста” за посиланням:

 

    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=831591

 

Англійська мова (Н.М. Ракевич)

 

Theme «Travelling»    Learn new words - Ex.1 (p.105), Ex.1 (p.112)    To read Ex.4 (p.107-108), Ex.2 (p.113)   To write Ex.2 (p.105), Ex.7 (p.108-109), Ex.5 (p.111), Ex.4,6 (p.114), Ex.5 (p.116).

 

Музичне мистецтво

 

Тема уроку: Концерт.Фантазія.Симфонічна поема.

 

Слухання музики:

 

А.Марчелло.Концерт ре мінор для гобою і струнних;

 

Д.Бортнянський.Концерт ре мажор для чембало(фортепіано)з оркестром.

 

Розучування пісні "Скрипалик-цвіркунець" сл.В.Кленця,муз.В.Поповича

 

1.   https://www.youtube.com/watch?v=9NKbjpda0zk&feature=youtu.be

 

2.   https://www.youtube.com/watch?v=z-6hrKBJ8RA&feature=youtu.be

 

3.   https://www.youtube.com/watch?v=xBBFnIOmJoU&feature=youtu.be

 

4.   https://www.youtube.com/watch?v=lye3hFnCJkE&feature=youtu.be

 

 

 

 Біологія

 

Опрацювати §47, 48

 

Письмово пояснити терміни с. 217,  221

 

Географія

 

Опрацювати § 47, 48. Підземні води. Людина і гідросфера.

 

Письмово виконати завдання № 7 на сторінці 196.

 

 

 

Трудове навчання (дівчата)

 

Виготовити “Великодній сувенір” за посиланням https://www.facebook.com/irina.nikitina.1650/videos/573461316595800/

 

 

 

Готовий виріб сфотографувати та надіслати у Viber групу до 24.04

 

Образотворче мистецтво

 

Урок 5. Історичний жанр. Створення композиції на історичну тематику. Робота олівцем. Історичний жанр. Створення композиції на історичну тематику. Робота в кольорі

 

Відео з теми:https://www.youtube.com/watch?v=KyHMBJCDQaA

 

Інформатика (група Капші Н.В.)

 

Опрацювати теоретичний матеріал, який буде надісланий у вайбер-групу, занотувати основне у зошити. Виконати практичні завдання надіслані у групу.

 

Зарубіжна література

 

І) Зробити кросворд за літературними термінами зі стор.220;

 

ІІ)Опрацювати інформацію зі стор.221-224, відповідати на питання, читати повість “Міо,мій Міо”.

 

Історія

 

21.04.20

 

§44 Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа.

 

Завдання 1. Виписати історичних особистостей, дати і події, нові терміни.

 

Завершити речення: “Август прийняв Рим цегляним, а….”

 

Заполнить контурну карту.

 

 6-Б

 

Англ.мова

 

Працюємо ЛИШЕ по ST B.,стор. 40-42 ,слухати аудіо та робити переклад  слів в книзі.

 

1)стор.40 –на основі тексту (діалогу) та вправ:2,3,4 СКЛАСТИ СВІЙ діалог (на любу тему,головне привильні запитання  та  відповіді як  у  вправі 2 (завчити).20 реплік  в діалозі.(фото)

 

2)стор.41 – текст прослухати, переклад письмовий на  аркуші (фото),до кожного речення ОДНЕ запитання (використовувати 5 типів питань)(фото),

 

3)стор.42 –переклад сторінки в підручнику, на основі впр.4 НАПИСАТИ ЛИСТ(EMAIL)використовуючи впр.5 (схему написання,початки речень) і впр 6 (ідеї для листа).Часи і структури використовуємо як в тексті

 

Українська мова

 

§38 (ст. 192-193). Вправи 438, 440

 

Українська література

 

Леся Воронина “Таємне Товариство Боягузів…”. Прочитати розділи 13-22. Виписати портретні характеристики Кактуса, Зайця й Жука.

 

Музичне мистецтво

 

Тема уроку: Концерт.Фантазія.Симфонічна поема.

 

Слухання музики:

 

А.Марчелло.Концерт ре мінор для гобою і струнних;

 

Д.Бортнянський.Концерт ре мажор для чембало(фортепіано) з оркестром.

 

Розучування пісні "Скрипалик-цвіркунець" сл.В.Кленця,муз.В.Поповича

 

1.   https://www.youtube.com/watch?v=9NKbjpda0zk&feature=youtu.be

 

2.   https://www.youtube.com/watch?v=z-6hrKBJ8RA&feature=youtu.be

 

3.   https://www.youtube.com/watch?v=xBBFnIOmJoU&feature=youtu.be

 

4.   https://www.youtube.com/watch?v=lye3hFnCJkE&feature=youtu.be

 

Основи здоров’я:

 

  1. 1.     Опрацювати §31
  2. 2.     Пройти тест “Безпека руху велосипедиста” за посиланням:

 

    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=831591

 

 Біологія

 

Опрацювати §47, 48

 

Письмово пояснити терміни с. 217,  221

 

Географія

 

Опрацювати § 47, 48. Підземні води. Людина і гідросфера.

 

Письмово виконати завдання № 7 на сторінці 196.

 

Трудове навчання (дівчата)

 

Виготовити “Великодній сувенір” за посиланням https://www.facebook.com/irina.nikitina.1650/videos/573461316595800/

 

Готовий виріб сфотографувати та надіслати у Viber групу до 24.04

 

Образотворче мистецтво

 

Урок 5. Історичний жанр. Створення композиції на історичну тематику. Робота олівцем. Історичний жанр. Створення композиції на історичну тематику. Робота в кольорі

 

Відео з теми:https://www.youtube.com/watch?v=KyHMBJCDQaA

 

Інформатика (група Капші Н.В.)

 

Опрацювати теоретичний матеріал, який буде надісланий у вайбер-групу, занотувати основне у зошити. Виконати практичні завдання надіслані у групу.

 

Зарубіжна література

 

І) Зробити кросворд за літературними термінами зі стор.220;

 

ІІ)Опрацювати інформацію зі стор.221-224, відповідати на питання, читати повість “Міо,мій Міо”.

 

Історія

 

21.04.20; 23.04.20.

 

§44 Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа.

 

Завдання 1. Виписати історичних особистостей, дати і події, нові терміни.

 

Завершити речення: “Август прийняв Рим цегляним, а….”

 

 

 

6-В

 

Англ.мова

 

Працюємо ЛИШЕ по ST B.,стор. 40-42 ,слухати аудіо та робити переклад  слів в книзі.

 

1)стор.40 –на основі тексту (діалогу) та вправ:2,3,4 СКЛАСТИ СВІЙ діалог (на любу тему,головне привильні запитання  та  відповіді як  у  вправі 2 (завчити).20 реплік  в діалозі.(фото)

 

2)стор.41 – текст прослухати, переклад письмовий на  аркуші (фото),до кожного речення ОДНЕ запитання (використовувати 5 типів питань)(фото),

 

3)стор.42 –переклад сторінки в підручнику, на основі впр.4 НАПИСАТИ ЛИСТ(EMAIL)використовуючи впр.5 (схему написання,початки речень) і впр 6 (ідеї для листа).Часи і структури використовуємо як в тексті

 

Основи здоров’я:

 

  1. 1.     Опрацювати §31
  2. 2.     Пройти тест “Безпека руху велосипедиста” за посиланням:

 

    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=831591

 

Українська мова та література

 

https://ukrmovaliter.blogspot.com/p/blog-page_29.html

 

 

 

 Біологія

 

Опрацювати §47, 48

 

Письмово пояснити терміни с. 217,  221

 

Географія

 

Опрацювати § 47, 48. Підземні води. Людина і гідросфера.

 

Письмово виконати завдання № 7 на сторінці 196.

 

Трудове навчання (дівчата)

 

Виготовити “Великодній сувенір” за посиланням https://www.facebook.com/irina.nikitina.1650/videos/573461316595800/

 

Образотворче мистецтво

 

Урок 5. Історичний жанр. Створення композиції на історичну тематику. Робота олівцем. Історичний жанр. Створення композиції на історичну тематику. Робота в кольорі

 

Відео з теми:https://www.youtube.com/watch?v=KyHMBJCDQaA

 

Інформатика (група Капші Н.В.)

 

Опрацювати теоретичний матеріал, який буде надісланий у вайбер-групу, занотувати основне у зошити. Виконати практичні завдання надіслані у групу.

 

Зарубіжна література

 

І) Зробити кросворд за літературними термінами зі стор.220;

 

ІІ) Опрацювати інформацію зі стор.221-224, відповідати на питання, читати повість “Міо,мій Міо”.

 

Музичне мистецтво

 

Тема уроку: Концерт.Фантазія.Симфонічна поема.Слухання музики:

 

А.Марчелло.Концерт ре мінор для гобою і струнних;

 

Д.Бортнянський.Концерт ре мажор для чембало(фортепіано) з оркестром.

 

Розучування пісні "Скрипалик-цвіркунець" сл.В.Кленця,муз.В.Поповича

 

1.   https://www.youtube.com/watch?v=9NKbjpda0zk&feature=youtu.be

 

2.   https://www.youtube.com/watch?v=z-6hrKBJ8RA&feature=youtu.be

 

3.   https://www.youtube.com/watch?v=xBBFnIOmJoU&feature=youtu.be

 

4.   https://www.youtube.com/watch?v=lye3hFnCJkE&feature=youtu.be

 

Історія

 

21.04.20

 

§44 Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа.

 

Завдання 1. Виписати історичних особистостей, дати і події, нові терміни.

 

Завершити речення: “Август прийняв Рим цегляним, а….”

 

 

 

7-A

 

21.04 .Алгебра

 

§4,  п.28 №№1054,1062,1068,1070.

 

23.04. Геометрія

 

Повторення. №№154, 237, 233.

 

Музичне мистецтво

 

Тема уроку:Електронна музика.

 

Слухання музики:

 

Карлхайнц Штокхаузен,цикл "Звук.24 години дня.Година N°13.Космічні пульси"(фрагмент).

 

Розучування пісні "Жити щоб веселіш"вірші Н.Іванової,музика А.Олєйнікової

 

1.   https://www.youtube.com/watch?v=T-o4ikTNI1o&feature=youtu.be

 

2.   https://www.youtube.com/watch?v=34_SfP7ZCXA&feature=youtu.be

 

3.   https://www.youtube.com/watch?v=lVMWjqeAqIk&feature=youtu.be

 

Англійськамова

 

SB  p.75, ex.1 to read and translate;

 

ex.2 to do; read Writing Strategy;

 

WB p.68, ex.1-5 to write.

 

 

 

Основи здоров’я:

 

  1. 1.     Опрацювати §26
  2. 2.     Пройти тест “Причини і наслідки вживання наркотиків” за посиланням:

 

     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=911268

 

 

 

 Біологія

 

Опрацювати § 51

 

Виконати тести с. 221

 

Географія

 

Опрацювати § 55, 56. Зміни природи Євразії людиною. Населення. Держави.

 

Письмово виконати завдання № 8 на сторінці 217.

 

 

 

Трудове навчання (дівчата)

 

 Виготовлення курчати з фетру клейовий способом

 

https://www.facebook.com/100015299149447/videos/857379314782032/

 

Готовий виріб сфотографувати та надіслати у Viber групу до 24.04

 

 

 

Образотворче мистецтво

 

Урок 5. Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі? Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді

 

Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=G1GNL8Nq2Gc

 

Презентація до уроку:https://drive.google.com/file/d/1TzX9YzNct5e2OiUHECHOz8KaKTlyeorg/view

 

 

 

Хімія

 

Опрацювати §30

 

Виконати  (письмово) завдання  №218-219 на сторінці 176, №215-217 на с.175 (усно)

 

Інформатика (група Капші Н.В.)

 

Опрацювати  §4.5, законспектувати основне, посилання на тестові завдання будуть надіслані у вайбер-групу.

 

Всесвітня історія

 

Повторити параграф 21,

 

опрацювати 25

 

Зарубіжна література

 

Підготовка до КР. Опрацювати завдання зі стор.253-254.

 

 

 

7-Б

 

Основи здоров’я:

 

  1. 1.     Опрацювати §26
  2. 2.     Пройти тест “Причини і наслідки вживання наркотиків” за посиланням:

 

     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=911268

 

 

 

Українська мова

 

Повторити Види прийменників за будовою, с.212, 214;

 

впр. 471, 472

 

Українська література

 

с. 250,251. Олена Теліга. Вірш “Радість” (аналіз поезії письмово в зошиті). Вивчити напам'ять на вибір (“Захочеш - і будеш” Олега Ольжича АБО “Радість” Олени Теліги)

 

 

 

Англійська мова

 

Вправа 3а,b, с.158-160 прочитати та перекласти;

 

вправа 4(тільки слова) та 5 виконати письмово, с.161;

 

вправи 1-4, с.165-166 виконати письмово;

 

 

 

 Біологія

 

Опрацювати § 51

 

Виконати тести с. 221

 

Географія

 

Опрацювати § 55, 56. Зміни природи Євразії людиною. Населення. Держави.

 

Письмово виконати завдання № 8 на сторінці 217.

 

 

 

 

 

Хімія

 

Опрацювати §30

 

Виконати  (письмово) завдання  №218-219 на сторінці 176, №215-217 на с.175 (усно)

 

 

 

Трудове навчання (дівчата)

 

 Виготовлення курчати з фетру клейовий способом

 

https://www.facebook.com/100015299149447/videos/857379314782032/

 

Готовий виріб сфотографувати та надіслати у Viber групу до 24.04

 

Образотворче мистецтво

 

Урок 5. Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі? Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді

 

Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=G1GNL8Nq2Gc

 

Презентація до уроку:https://drive.google.com/file/d/1TzX9YzNct5e2OiUHECHOz8KaKTlyeorg/view

 

Інформатика (група Капші Н.В.)

 

Опрацювати  §4.5, законспектувати основне, посилання на тестові завдання будуть надіслані у вайбер-групу.

 

Всесвітня історія

 

Повторити параграф 21,

 

опрацювати 25

 

Зарубіжна література

 

Підготовка до КР. Опрацювати завдання зі стор.253-254.

 

Музичне мистецтво

 

Тема уроку:Електронна музика.

 

Слухання музики:

 

Карлхайнц Штокхаузен,цикл "Звук.24 години дня.Година N°13.Космічні пульси"(фрагмент).

 

Розучування пісні "Жити щоб веселіш"вірші Н.Іванової,музика А.Олєйнікової

 

1.   https://www.youtube.com/watch?v=T-o4ikTNI1o&feature=youtu.be

 

2.   https://www.youtube.com/watch?v=34_SfP7ZCXA&feature=youtu.be

 

3.   https://www.youtube.com/watch?v=lVMWjqeAqIk&feature=youtu.be

 

 

 

 

 

7-В

 

Англ.мова

 

Працюємо ЛИШЕ по ST B.,стор. 40-42 ,слухати аудіо та робити переклад  слів в книзі.

 

1)стор.40 –на основі тексту (діалогу) та вправ:2,3,4 СКЛАСТИ СВІЙ діалог (на любу тему,головне привильні запитання  та  відповіді як  у  вправі 2 (завчити).20 реплік  в діалозі.(фото)

 

2)стор.41 – текст прослухати, переклад письмовий на  аркуші (фото),до кожного речення ОДНЕ запитання (використовувати 5 типів питань)(фото),

 

3)стор.42 –переклад сторінки в підручнику, на основі впр.4 НАПИСАТИ ЛИСТ(EMAIL)використовуючи впр.5 (схему написання,початки речень) і впр 6 (ідеї для листа).Часи і структури використовуємо як в тексті

 

Алгебра

 

§4,  п.28 №1048,1050

 

Геометрія Повторення. №671,686,689

 

 Біологія

 

Опрацювати § 51

 

Виконати тести с. 221

 

Географія

 

Опрацювати § 55, 56. Зміни природи Євразії людиною. Населення. Держави.

 

 Письмово виконати завдання № 8 на сторінці 217.

 

Хімія

 

Опрацювати §30

 

Виконати  (письмово) завдання  №218-219 на сторінці 176, №215-217 на с.175 (усно)

 

 

 

 

 

Трудове навчання (дівчата)

 

 Виготовлення курчати з фетру клейовий способом

 

https://www.facebook.com/100015299149447/videos/857379314782032/

 

Готовий виріб сфотографувати та надіслати у Viber групу до 24.04

 

Образотворче мистецтво

 

Урок 5. Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі? Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді

 

Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=G1GNL8Nq2Gc

 

Презентація до уроку:https://drive.google.com/file/d/1TzX9YzNct5e2OiUHECHOz8KaKTlyeorg/view

 

Інформатика (група Капші Н.В.)

 

Опрацювати  §4.5, законспектувати основне, посилання на тестові завдання будуть надіслані у вайбер-групу.

 

Всесвітня історія

 

Повторити параграф 21,

 

опрацювати 25

 

Зарубіжна література

 

Підготовка до КР. Опрацювати завдання зі стор.253-254.

 

Музичне мистецтво

 

Тема уроку:Електронна музика.

 

Слухання музики:

 

Карлхайнц Штокхаузен,цикл "Звук.24 години дня.Година N°13.Космічні пульси"(фрагмент).

 

Розучування пісні "Жити щоб веселіш"вірші Н.Іванової,музика А.Олєйнікової

 

1.   https://www.youtube.com/watch?v=T-o4ikTNI1o&feature=youtu.be

 

2.   https://www.youtube.com/watch?v=34_SfP7ZCXA&feature=youtu.be

 

3.   https://www.youtube.com/watch?v=lVMWjqeAqIk&feature=youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8-А

 

 

 

Інформатика (група Капші Н.В.)

 

Опрацювати § 6.4 - виписати основні поняття, замалювати основні схеми, виписати блок-команду кодів, виконати тестові завдання, посилання надіслані у вайбер-групу.

 

Фізика

 

Вивчити §36-38 та виконати завдання задач 1-2 (вправа №36) та 4-5 (вправа №37).

 

Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom та надіслати туди виконане домашнє завдання.

 

Українська мова

 

§43 (опрацювати). Вправи 4, 7(з будиночком на ст. 151)

 

 Біологія

 

Опрацювати § 44, 45, 47

 

Виконати лабораторне дослідження 11, с.220

 

Географія

 

Опрацювати § 53, 54. Урбанізація.

 

Заповнити таблицю № 15 на сторінці 269.

 

Хімія

 

Опрацювати §18,19

 

Виконати  завдання  №1-5 на сторінці 101(письмово у робочому зошиті)

 

Історія України

 

§ 40 Тема. РОЗВИТОК ОСВІТИ І НАУКИ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ у 20-90 рр. XVIII ст.

 

 Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

 

1.       Складіть таблицю: «Українська культура другої половини XVIII ст.».

 

2.       Підготувати повідомлення про Григорія Сковороду.

 

§ 41 РОЗВИТОК АРХІТЕКТУРИ, ОБРАЗОТВОРЧОГО ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВ у 20-90 рр. XVIII ст.

 

Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

 

1.       Продовжіть складання таблиці: «Українська культура другої половини XVIII ст.».

 

2.       Підготувати повідомлення про Максима Березовського, Дмитра Бортнянського, Артемія Веделя.

 

Переглянути відео за посиланням:

 

·         https://www.youtube.com/watch?v=S2EBBaC3Ulw

 

·         https://www.youtube.com/watch?v=nRa3Kbxp4Ms

 

·         https://www.youtube.com/watch?v=cnkE9uiQhWY

 

https://youtu.be/S3S-iS0dE5w

 

 

 

ІНФОРМАТИКА (Мусурівський В.І.)

 

    Розділ 6, § 6.1, § 6.2,

 

      конспектувати стор. 160-167.

 

      Завдання у ФАЙЛІ на ГРУПУ.

 

 

 

Трудове навчання (дівчата)

 

 Виготовлення курчати з фетру клейовий способом

 

https://www.facebook.com/100015299149447/videos/857379314782032/

 

Готовий виріб сфотографувати та надіслати у Viber групу до 24.04

 

Основи здоров’я

 

§ 24 оглядово.

 

Письмово:

 

1.    Виписати з підручника (С. 150) визначення «ПРАВИЛА», «ЗАКОНИ».

 

2. Проаналізувавши усно табл. 11 (с. 154), написати 1-3 реченнями, ЯК змінюються з віком права, обов’язки, правова відповідальність І, на Вашу думку, ЧОМУ.

 

Інформатика (група Капші Н.В.)

 

Опрацювати  §4.5, законспектувати основне, посилання на тестові завдання будуть надіслані у вайбер-групу.

 

 

 

Зарубіжна література

 

Опрацювати завдання зі стор.307, відповідати на питання № 1-14 (письмово).

 

Мистецтво

 

Тема 30 - 31 Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві. (перша частина) стор. 164 - 167. Виписати прізвища художників і назви картин.

 

8-Б

 

Українська мова та література

 

https://ukrmovaliter.blogspot.com/p/blog-page_29.html

 

 

 

 

 

Фізика

 

Вивчити §36-38 та виконати завдання задач 1-2 (вправа №36) та 4-5 (вправа №37).

 

Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom та надіслати туди виконане домашнє завдання.

 

 

 

Англійськамова

 

SB p.203-205,ex.1,3a,b to do;

 

p.206 write down new words;

 

WB p.93-94, ex.3-7 to write.

 

 

 

 Біологія

 

Опрацювати § 44, 45, 47

 

Виконати лабораторне дослідження 11, с.220

 

Географія

 

Опрацювати § 53, 54. Урбанізація.

 

Заповнити таблицю № 15 на сторінці 269.

 

 

 

Хімія

 

Опрацювати §18,19

 

Виконати  завдання  №1-5 на сторінці 101(письмово у робочому зошиті)

 

 

 

ІНФОРМАТИКА (Мусурівський В.І.)

 

    Розділ 6, § 6.1, § 6.2,

 

    конспектувати стор. 160-167.

 

    Завдання у ФАЙЛІ на ГРУПУ.

 

Історія України

 

§ 40 Тема. РОЗВИТОК ОСВІТИ І НАУКИ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ у 20-90 рр. XVIII ст.

 

 Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

 

1.       Складіть таблицю: «Українська культура другої половини XVIII ст.».

 

2.       Підготувати повідомлення про Григорія Сковороду.

 

§ 41 РОЗВИТОК АРХІТЕКТУРИ, ОБРАЗОТВОРЧОГО ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВ у 20-90 рр. XVIII ст.

 

Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

 

1.       Продовжіть складання таблиці: «Українська культура другої половини XVIII ст.».

 

2.       Підготувати повідомлення про Максима Березовського, Дмитра Бортнянського, Артемія Веделя.

 

 

 

Переглянути відео за посиланням:

 

·         https://www.youtube.com/watch?v=S2EBBaC3Ulw

 

·         https://www.youtube.com/watch?v=nRa3Kbxp4Ms

 

·         https://www.youtube.com/watch?v=cnkE9uiQhWY

 

https://youtu.be/S3S-iS0dE5w

 

 

 

Трудове навчання (дівчата)

 

 Виготовлення курчати з фетру клейовий способом

 

https://www.facebook.com/100015299149447/videos/857379314782032/

 

Готовий виріб сфотографувати та надіслати у Viber групу до 24.04

 

Основи здоров’я

 

§ 24 оглядово.

 

Письмово:

 

1.    Виписати з підручника (С. 150) визначення «ПРАВИЛА», «ЗАКОНИ».

 

2. Проаналізувавши усно табл. 11 (с. 154), написати 1-3 реченнями, ЯК змінюються з віком права, обов’язки, правова відповідальність І, на Вашу думку, ЧОМУ.

 

 

 

Зарубіжна література

 

Опрацювати завдання зі стор.307, відповідати на питання №1-14 (письмово).

 

Мистецтво

 

Тема 30 - 31 Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві. (перша частина) стор. 164 - 167. Виписати прізвища художників і назви картин.

 

 

 

9-А

 

Українська мова та література

 

https://ukrmovaliter.blogspot.com/p/blog-page_29.html

 

 

 

Фізика

 

Вивчити §38 «Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах» та виконати завдання задач 1-2 (права №38).

 

Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom та надіслати туди виконане домашнє завдання.

 

 

 

Англійськамова

 

SB p.203, ex.2a to read; p.204, ex.3 to write;

 

p.206, ex.6c to read; p.207,ex.7 to write;

 

p.207 write down new words.

 

 

 

Алгебра

 

№20.2(1,4,7), 20.4(2,4,6),20.16(3,4,5)

 

Геометрія

 

ознайомитись з відеоуроками,записати  задачі в зошит

 

https://www.youtube.com/watch?v=Po-sRb2V048

 

https://www.youtube.com/watch?v=Dkii3uTnCvE

 

https://www.youtube.com/watch?v=vLZ8HY_6evA

 

 Біологія

 

Опрацювати § 48, 49

 

Дати відповідь письмово на питання с. 189

 

Географія

 

Опрацювати § 35, 36. Географія світового транспорту. Транспорт України.

 

 Письмово виконати завдання № 5 на сторінці 205.

 

 

 

Хімія

 

Опрацювати §40,41

 

Записати у робочому зошиті визначення (с.235), схему (с.237)

 

Виконати  (письмово) три завдання  (у Viberi)

 

Виконати   практичну роботу 5 на сторінці 216-217, результати оформити у робочому зошиті у вигляді таблиці (с. 217) (хто не здав!)

 

 

 

Історія України

 

§ 30 ПОЛІТИЧНЕ й ГРОМАДСЬКЕ ЖИТТЯ В НАДДНІПРЯНЩИНІ в 1905–1907-х роках

 

Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал. Виконати завдання:

 

1.       Чи була в Україні того часу політична партія, яка йшла далі вимог про автономію України? Якщо була, назвіть її. Які аргументи вона наводила? Порівняйте її аргументи з аргументами Української трудової громади. Які з них здаються вам більш переконливими?

 

2.        Про що свідчило швидке поширення в Україні просвітянського руху? Чи відрізнялися «Просвіти» на західноукраїнських землях і в підросійській Україні?

 

§ 31 НАДДНІПРЯНСЬКА УКРАЇНА В 1907–1914-х роках

 

Прочитати, проаналізувати навчальний матеріал.

 

Виконати завдання:

 

1.       Чому міграція українських селян особливо посилилася в роки столипінської аграрної реформи?

 

2.        Проведіть дослідження й дайте відповідь на запитання: «Яким чином київський будинок, зображений на фотографії у піручнику (стор.218), увійшов в історію України?».

 

Переглянути відео за посиланням:

 

·         https://www.youtube.com/watch?v=6ZpgGIUtKZE

 

https://www.youtube.com/watch?v=B0pyC9WO2Vc

 

Мистецтво

 

§ Тема 27 ФОТОМИСТЕЦТВО ТА РЕКЛАМА

 

1.       Назвіть засоби виразності фотомистецтва. Порівняйте з живописом і графікою.

 

2.       У чому полягають особливості професії фотохудожника?

 

Переглянути відео за посиланням:

 

https://www.youtube.com/watch?v=YEPAnuCNYPA&t=128s

 

ІНФОРМАТИКА (Мусурівський В.І.)

 

    Розділ 6, § 6.6, § 6.7,

 

    конспектувати стор. 216-221.

 

    Завдання у ФАЙЛІ на ГРУПУ.

 

Трудове навчання (дівчата)

 

 Виготовлення курчати з фетру клейовий способом

 

https://www.facebook.com/100015299149447/videos/857379314782032/

 

 

 

Основи здоров’я

 

§ 21-22 повторити.

 

Письмово (це завдання для нашого проекту, прошу максимальної активності):

 

Дати відповідь на наступні питання (по 3-4 тези на кожне):

 

1.  Для чого дитині потрібна сім'я? (1…., 2…,3…, 4…)

 

2. Що повинен робити тато, щоб виростити емоційно, соціально, духовно здорову дитину? (1…., 2…,3…, 4…)

 

3. Що повинна робити мати, щоб виростити емоційно, соціально, духовно здорову дитину? (1…., 2…,3…, 4…)

 

 

 

Правознавство

 

Повторити параграф 27,

 

опрацювати 29 п. 1,2

 

 

 

Зарубіжна література

 

І)Характеризувати образ Монтега. Яку роль у творі  відіграють цитати з Біблії?

 

ІІ) Читати повість Е.Сігела “Історія одного кохання”.

 

 

 

9-Б

 

Фізика

 

Вивчити §38 «Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах» та виконати завдання задач 1-2 (права №38).

 

Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom та надіслати туди виконане домашнє завдання.

 

Українська мова

 

  1. 1.     §29(опрацювати). Вправа 331.
  2. 2.     Написати аудіодиктант (у групі у Viber)

 

Українська література

 

Підготувати повідомлення про життєво-творчий шлях Пантелеймона Куліша. Опрацювати ст. 250-253

 

 

 

Англійська мова

 

SB p.206, ex.6c to read;

 

p.207, ex.7 to write;

 

learn texts.

 

Алгебра

 

№20.2(1,4,7), 20.4(2,4,6),20.16(3,4,5)

 

Геометрія

 

ознайомитись з відеоуроками,записати  задачі в зошит

 

https://www.youtube.com/watch?v=Po-sRb2V048

 

https://www.youtube.com/watch?v=Dkii3uTnCvE

 

https://www.youtube.com/watch?v=vLZ8HY_6evA

 

 

 

 Біологія

 

Опрацювати § 48, 49

 

Дати відповідь письмово на питання с. 189

 

Географія

 

Опрацювати § 35, 36. Географія світового транспорту. Транспорт України.

 

 Письмово виконати завдання № 5 на сторінці 205.

 

 

 

Хімія

 

Опрацювати §40,41

 

Записати у робочому зошиті визначення (с.235), схему (с.237)

 

Виконати  (письмово) три завдання  (у Viber)

 

Виконати   практичну роботу 5 на сторінці 216-217, результати оформити у робочому зошиті у вигляді таблиці (с. 217) (хто не здав!)

 

 

 

 

 

ІНФОРМАТИКА (Мусурівський В.І.)

 

    Розділ 6, § 6.6, § 6.7,

 

    конспектувати стор. 216-221.

 

    Завдання у ФАЙЛІ на ГРУПУ.

 

 

 

Трудове навчання (дівчата)

 

 Виготовлення курчати з фетру клейовий способом

 

https://www.facebook.com/100015299149447/videos/857379314782032/

 

Мистецтво

 

Тема: Українське кіно

 

Переглянути розробку:https://drive.google.com/file/d/12FV1ZYxq6EvWwMAPX2u9wBq880Q3Nd6f/view

 

Основи здоров’я

 

§ 21-22 повторити.

 

Письмово:

 

Дати відповідь на наступні питання (по 3-4 тези на кожне):

 

1.  Для чого дитині потрібна сім'я? (1…., 2…,3…, 4…)

 

2. Що повинен робити тато, щоб виростити емоційно, соціально, духовно здорову дитину? (1…., 2…,3…, 4…)

 

3. Що повинна робити мати, щоб виростити емоційно, соціально, духовно здорову дитину? (1…., 2…,3…, 4…)

 

 

 

Правознавство

 

Повторити параграф 27,

 

опрацювати 29 п. 1,2

 

 

 

Зарубіжна література

 

І)Характеризувати образ Монтега. Яку роль   відіграють цитати з Біблії?

 

ІІ) Читати повість Е.Сігела “Історія одного кохання”.

 

Всесвітня історія

 

§ 26 Міжнародні відносин наприкінці 19 на початку 20 ст. Опрацювати. Письмово дати відповідь на питання №13 (стор. 225)

 

 

 

10-А

 

Англ.мова

 

1)Вправина Past Simple VS Present Perfect

 

2)a) Написатиісторію(80 слів,Past Simple)- про те,що відбувалось з тобою  в минулому

 

         b)написати 6 речень( Present Perfect), що вдалось вже зробити в житті, а що не  вдалось.

 

3) Прослухати аудіо запис і ПЕРЕКАЗАТИ УСНО (зняти відео)

 

 

 

 

 

Фізика

 

Вивчити §43 «Провідники і діелектрики в електричному полі» та виконати завдання задач 5, 6 (вправа №43).

 

Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom та надіслати туди виконане домашнє завдання.

 

Алгебра

 

№№ 24.17-24.21;   24.28.-24.33.

 

Геометрія

 

№№42.11--42.12, 42.15 -42.20.

 

 

 

Українська література

 

В. Винниченко. Новела “Момент”. Скласти літературний паспорт твору. Виписати образи-символи.

 

 

 

Українська мова

 

§47, теоретичний матеріал на с. 252-254; впр. 418,419

 

 Біологія

 

Опрацювати §47, 48

 

Письмово пояснити терміни с.178

 

Географія

 

Опрацювати § 42, 43. Єгипет. ПАР.

 

 Письмово виконати завдання № 7 на сторінці 243.

 

 

 

Хімія

 

Опрацювати §23

 

Записати у робочий зошит конспект §23

 

Виконати  (письмово) завдання  №3-6 на сторінці 121

 

 

 

ІНФОРМАТИКА (Мусурівський В.І.)

 

    Створення запитів баз даних
    командами SQL.
    Завдання у ФАЙЛІ на ГРУПУ.

 

Мистецтво

 

Урок 5. Ахітектурне мистецтво Київської держави IX–XII ст.

 

ПЕРЕЙТИ ДО УРОКУ: https://drive.google.com/file/d/1JXVihAAWxo7MHt0lMH06ZHBeWynJ4cS6/view

 

Інформатика (група Капші Н.В.) 

 

Опрацювати теоретичний матеріал за наданим посиланнням, основне виписати у зошит https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-13-14

 

Всесвітня історія

 

Опрацювати парагр. 25,26,

 

повторити “Німеччина та СРСР у міжвоєнний період”

 

Громадянська освіта

 

Опрацювати теми 5.6 і 5.7 (з розділу 5)

 

 

 

 

 

Зарубіжна література

 

Письмово опрацювати завдання № 12 та №15 зі стор.190.

 

 

 

10-Б

 

 

 

Фізика

 

Вивчити §43 «Провідники і діелектрики в електричному полі» та виконати завдання задач 5, 6 (вправа №43).

 

Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom та надіслати туди виконане домашнє завдання.

 

Алгебра

 

№№ 24.17-24.21;   24.28.-24.33.

 

Геометрія

 

№№42.11--42.12, 42.15 -42.20.

 

 

 

Англійська мова

 

SB Grammar  p.203-206, ex.1-6 to write;

 

SB p.208-209, ex.7 to read and complete the task;

 

WB p.87-88, ex.2,3 to write.

 

 

 

 

 

 Біологія

 

Опрацювати §47, 48

 

Письмово пояснити терміни с.178

 

Географія

 

Опрацювати § 41, 42. Єгипет. ПАР.

 

 Письмово виконати практичне завдання на сторінці 225.

 

Хімія

 

Опрацювати §23

 

Записати у робочий зошит конспект §23

 

Виконати  (письмово) завдання  №3-6 на сторінці 121

 

ІНФОРМАТИКА (Мусурівський В.І.)

 

    Створення запитів баз даних
    командами SQL.
    Завдання у ФАЙЛІ на ГРУПУ.

 

Інформатика (група Капші Н.В.) 

 

Опрацювати теоретичний матеріал за наданим посиланнням, основне виписати у зошит https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-13-14

 

Всесвітня історія

 

Опрацювати парагр. 25,26,

 

повторити “Німеччина та СРСР у міжвоєнний період”

 

Громадянська освіта

 

Опрацювати теми 5.6 і 5.7 (з розділу 5)

 

Мистецтво

 

Опрацювати ст. 62-72 підручника

 

Зарубіжна література

 

Ваші міркування на теми “Що бачить і що не бачить Людина?” та

 

“Що краще - йти за Синім Птахом чи жити буденним життям? ”

 

(за п`єсою М.Метерлінка, письмово).

 

Українська мова

 

§46, повторити, впр. 405,406

 

 

 

Українська література

 

В. Винниченко. Новела “Момент”. Скласти літературний паспорт твору. Виписати образи-символи.

 

 

 

11

 

 

 

Фізика

 

Вивчити §42 «Ланцюгова ядерна реакція поділу ядер урану. Термоядерні реакції» та виконати завдання задач 1-3 (вправа №42).

 

Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom та надіслати туди виконане домашнє завдання.

 

 

 

Астрономія

 

Опрацювати параграф «Спостережні основи космології».

 

Переглянути додаткові матеріали в додатку Google Classroom та надіслати туди коротке резюме.

 

 

 

Англійськамова

 

SB  Build Up Your Grammar

 

p.210-212 - learn the rules;

 

p.210, ex.1; p.211, ex.2; p.212, ex.1-3 to write;

 

p.213, 215 write down new words;

 

p.218, ex.3 to write.

 

 

 

ІНФОРМАТИКА (МусурівськийВ.І.)

 

    Створення запитів баз даних
    командами SQL.
    Завдання у ФАЙЛІ на ГРУПУ.

 

Географія

 

Опрацювати § 31. Вторинний сектор економіки України .

 

 Письмово виконати завдання № 1 на сторінці 163.

 

Хімія

 

Опрацювати §41,42

 

Виписати у робочому зошиті висновки (с. 189,195)

 

Написати у робочому зошиті практичну роботу №1 (завдання у Viberi)

 

Історія України

 

Повторити парагр. 22-23,

 

опрацювати парагр. 24,

 

підготувати проект “Помаранчева революція 2004 р.”

 

Зарубіжна література

 

Стор.231-241- читання  із позначками(+/-).

 

Українська мова (Сірман Л.М.)

 

с. 258, впр.374, 375

 

 

 

Мистецтво

 

Тема Мистецька мозаїка. Декоративна творчість.

 

Опрацювати. пофантазуйте та запропонуйте власні бюджетні дизайн-ідеї застосування кристалів “Swarovski” (одяг, сумочки, окуляри….) стор. 204.