1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 631

Новини

На весняних канікулах маршрутом Західною Україною

   Свято переконана, що українець не є українцем, якщо він не побував у найкрасивіших місцях своєї Батьківщини. А їх на нашій землі чимало. Таким місцем є одне із семи чудес України - славнозвісна Хотинська фортеця, якою захоплювались та намагались заволодіти найбільші вельможі та королі впродовж восьми століть...
   23 березня 2016 року учні 5-Б та 5-В класів ЗОШ № 11 здійснили екскурсію Хотин – Кам’янець-Подільський. Вже за кілька кілометрів до Хотина перед нами вималювалася мальовничість та міць цього краю.  Завітавши до славнозвісної Хотинської фортеці, діти поринули у сиву давнину й пройшлися дорогами, де точилися жорстокі битви.

...

   Кам’янець Подільський – місто, що зберегло дух середньовіччя. Воно протягом всієї своєї історії було "межевим каменем" між Заходом і Сходом, між Християнством та Ісламом. За кількістю історичних пам’яток воно посідає третє місце після Києва і Львова. Але справжня перлина міста - фортеця на острові, утвореному каньйоном річки Смотрич. Під час екскурсії учні оглянули легендарну фортецю та стару частину міста з її багаточисельними храмами та старими будинками.

...

Запрошуємо до співпраці

   На сайті школи створено розділ «Рік англійської мови». Розділ створений за підтримки: вчителя інформатики Костриби Т.А., вчителів англійської мови: Вахоцької О.В., Ракевич Н.М. та Павлюк Л.М., учениці 10 класу Рудки Валентини, учня 7-Б класу Бабака Семена.  

   Запрошуємо до співпраці вчителів та учнів школи!

Ой весна, весна, днем красна!

Весна – прекрасна пора року,
Вона пробуджує від сну природу.

Навесні пригріває сонечко, дзвенять струмки, линуть з вирію пташки.
17 березня 2016 року, в групі продовженого дня 1-В класу, вихователем Отхозорією М.В. проведено виховний захід «Ой весна, весна, днем красна!».
Учні проявили свої творчі та хореографічні здібності, навички декламування віршів.
На святі панувала загальна святкова атмосфера родинності, тепла, дружби, любов до рідних звичаїв і традицій.



Конкурс “Кенгуру”

   17 березня 2016 року ЗОШ № 11 проходив Міжнародний математичний конкурс  “Кенгуру”.
   Конкурс проходив під девізом: “Поспішайте до мене, але до себе – насамперед”  Сенека. В конкурсі прийняли участь учні 2-10 класів.



Шевченківський тиждень у школі

   Перші весняні дні для шанувальників літературної  спадщини Великого Кобзаря – це можливість щоразу по-новому осмислити його поетичні та прозові твори, краще осягнути минуле, зрозуміти сучасне й себе в ньому.
   Щороку на початку березня  в ЗОШ № 11  відбувається низка заходів, яку традиційно називають Шевченківським тижнем.
   Ось і цьогоріч  учителі підготували і провели тематичні уроки, бесіди, літературні години, інформаційні хвилинки «Незабутній Шевченко», літературні читання «Вінок Кобзареві!», конкурс читців «Якби ти нас, Тарасе, чув…».  Кращому сприйняттю особистості митця сприяють  книжкові та художні виставки, що були представлені у школі.
   Учасники змагань довели, що, звертаючись до Кобзаря, вони «причащалися вічністю», мудрішали, духовно зростали, бо Тарас Шевченко для кожного свідомого українця є символом незламності духу, справжності, патріотизму й щирої любові до України.
   Школярі писали твори, створювали презентації, малювали малюнки до творів Т.Г.Шевченка, стінгазети, присвячені творчості Кобзаря. Дитячі поетичні рядочки, юнацькі філософські роздуми захоплювали своєю неординарністю, аурою натхнення, навіяного думами, піснями, баладами, віршами, поемами, картинами видатного українського поета й художника.



Чернівецькі учні засідали в раді безпеки ООН

   12 березня 2016 року Чернівецька міська учнівська рада спільно з Факультетом Історії, Політології та Міжнародних відносин, провели другу модельну гру " Рада Безпеки ООН - 2016", тема засідання "Шляхи вирішення проблем біженців ". В засіданні взяли участь представники ЗНЗ 3,6,11,37 Гімназії 2, Ліцею 2, які в свою чергу представляли країни: Російська Федерація, КНР,Венесуела, США, Єгипет, Франція. Гра виявилась напруженою і дуже цікавою, жваві обговорення, підступні питання все як на справжньому засіданні Ради Безпеки ООН. За результатами другої гри перемогу здобула команда від ЗНЗ №11 (Венесуела), а кращим оратором експерти визначили Рудку Валентину (ЗНЗ №11) та Бондашеву Марію (Ліцей №2). Наступна і фінальна гра відбудеться 19 березня 2016р.
  Учні мали змогу відчути себе дипломатами, поглиблено вивчити актуальні світові питання та отримати новий,незвичайний досвід. Поринувши в атмосферу модельної світової спільноти , команди завзято відстоювали власну позицію, висловлювали цікаві думки та запропонували дієві способи вирішення даної проблеми. Задоволеними залишились усі: як учасники, так і експерти.



Атестація вчителя – крок до Евересту, іспит на компетентність

   До такої думки дійшли педагоги школи, присутні 23.02.2016 року під час проведення творчих звітів колегами, що атестуються у 2015/2016 н.р. Досвід роботи представили вчителі з таких проблем: Шляхта Л.І. з проблеми «Інтерактивні технології як умова підвищення ефективності  навчання молодших школярів», Дуляк М.М. – «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках у початковій школі»; Павлюк Л.М. –  «Формування читацьких компетентностей на уроках зарубіжної літератури», Манчуленко В.М.  – «Формування творчої думки та гуманістично спрямованої особистості в процесі вивчення художніх творів зарубіжної літератури»; Сірман Л.М. – «Розвиток національної свідомості на уроках української мови та літератури»; Семенюк О.І. – «Особистісно зорієнтоване навчання на уроках математики»; Труфин Н.М. – «Формування творчої особистості школяра шляхом впровадження методу проектів на уроках трудового навчання».
    У міжатестаційний період педагоги, що атестуються, досягли високого рівня професійної підготовки, працювали у творчому пошуку, перебували у неперервній самоосвітній діяльності, демонстрували володіння інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно впроваджували такі форми й методи навчання, позакласної індивідуальної роботи, що забезпечують результативність учнів у навчанні, участі у міських предметних олімпіадах, конкурсах, змаганнях.